HEAL DSpace

Ανάπτυξη μεθοδολογίας αξιοποίησης κυκλοφοριακών δεδομένων από Μη Επανδρωμένα Οχήματα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μιχαήλ, Μιχάλας el
dc.contributor.author Michail, Michalas en
dc.date.accessioned 2022-08-25T10:15:08Z
dc.date.available 2022-08-25T10:15:08Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55554
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23252
dc.rights Default License
dc.subject Μη επανδρωμένα οχήματα el
dc.subject Επεξεργασία εικόνας el
dc.subject Κυκλοφοριακή μελέτη el
dc.subject Παρακολούθηση οχημάτων el
dc.subject Ισόπεδος κόμβος el
dc.subject Unmanned aerial vehicles en
dc.subject Traffic study en
dc.subject Vehicle detection en
dc.subject Tracking vehicles en
dc.subject Image processing en
dc.title Ανάπτυξη μεθοδολογίας αξιοποίησης κυκλοφοριακών δεδομένων από Μη Επανδρωμένα Οχήματα el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Κυκλοφοριακή μελέτη el
heal.classification Μηχανική μάθηση el
heal.classification Machine learning en
heal.classification Traffic study en
heal.language el
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-03-11
heal.abstract The objective of the thesis is to determine a methodology capable of exploiting data recorded by Unmanned Aerial Vehicles and extracting results that are useful for traffic studies. In this particular thesis three Unmanned Aerial Vehicles were used to record data from three intersections in the city of Ilioupoli. Following the recording, an algorithm was used to detect the vehicles and to save useful information in a separate file. Four more algorithms were implemented to further utilize the data. The fist algorithm was responsible for counting vehicles by calculating the traffic volume on each road, the second was capable of calculating the average speed of the vehicles passing through a particular section of the road, the third was calculated the speed of the vehicles being 20 meter upstream and downstream the intersection and the last could plot the trajectories in a diagram using an in-image reference system. Finally, with the results obtained from the above algorithms, an attempt was made to draw traffic conclusions for the study areas. en
heal.abstract Στόχος της διπλωματικής εργασίας αποτελεί η ανάπτυξη μιας μεθοδολογίας ικανής να εκμεταλλευτεί δεδομένα που έχουν καταγραφεί από Μη Επανδρωμένα Οχήματα και να αποδώσει αποτελέσματα χρήσιμα για κυκλοφοριακές μελέτες. Για την παρούσα έρευνα χρησιμοποιήθηκαν τρία Μη Επανδρωμένα Αεροσκάφη τα οποία κατέγραψαν δεδομένα για τρείς ισόπεδους κόμβους στην περιοχή της Ηλιούπολης. Ακολούθησε η εκπαίδευση ενός αλγορίθμου με σκοπό να πραγματοποιείται αυτόματη ανίχνευση των οχημάτων στις καταγραφές. Στη συνέχεια, χρησιμοποιήθηκε αλγόριθμος υπεύθυνος για την παρακολούθηση των οχημάτων των καταγραφών και την αποθήκευση χρήσιμων στοιχείων σε ένα ανεξάρτητο αρχείο. Για την περαιτέρω αξιοποίηση των δεδομένων υλοποιήθηκαν τέσσερις ακόμα αλγόριθμοι. Ένας αλγόριθμος υπεύθυνος για την καταμέτρηση των οχημάτων υπολογίζοντας τον κυκλοφοριακό φόρτο σε κάθε οδό, ένας ικανός να υπολογίζει τη μέση ταχύτητα κίνησης των οχημάτων που διέρχονταν από μια συγκεκριμένη διατομή, ένας αλγόριθμος υπολογισμού της μέσης ταχύτητας των οχημάτων σε διάστημα 20 μέτρων ανάντη/κατάντη της εισόδου/εξόδου του κόμβου και ένας αλγόριθμος απεικόνισης της θέσης των τροχιών των οχημάτων σε αυθαίρετο σύστημα πάνω στην εικόνα. Τέλος, με τα αποτελέσματα που λήφθηκαν από τους παραπάνω αλγορίθμους πραγματοποιήθηκε προσπάθεια κυκλοφοριακή ερμηνείας των αποτελεσμάτων για τις τρείς περιοχές μελέτης. el
heal.advisorName Σπυροπούλου, Ιωάννα el
heal.advisorName Καράντζαλος, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Καράντζαλος, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Σπυροπούλου, Ιωάννα el
heal.committeeMemberName Κολοκούσης, Πολυχρόνης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Τοπογραφίας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 101 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής