HEAL DSpace

Ανάπτυξη μοντέλου σχεδιασμού δικτύου μεταφοράς εμπορευμάτων με χρήση ειδικών ποδηλάτων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Παπαϊωάννου, Ελένη el
dc.contributor.author Papaioannou, Eleni en
dc.date.accessioned 2022-08-25T10:29:45Z
dc.date.available 2022-08-25T10:29:45Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55555
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23253
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Σχεδιασμός δικτύου μεταφοράς εμπορευμάτων el
dc.subject Ηλεκτρικά ποδήλατα μεταφοράς el
dc.subject Delivery points en
dc.subject Load-balancing en
dc.subject E-cargo bikes en
dc.subject Vehicle routing problem en
dc.subject Parcels en
dc.subject Δέματα el
dc.subject Εξισορρόπηση φόρτου el
dc.subject Σημεία παράδοσης el
dc.title Ανάπτυξη μοντέλου σχεδιασμού δικτύου μεταφοράς εμπορευμάτων με χρήση ειδικών ποδηλάτων el
dc.title Urban freight network design under e-cargo bikes en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συγκοινωνιακά el
heal.classification Δρομολόγηση οχημάτων el
heal.classification Transportation en
heal.classification Vehicle routing problem en
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-03-11
heal.abstract Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός ενός δικτύου μεταφοράς εμπορευμάτων με χρήση ειδικών ποδηλάτων μεταφοράς. Τα ποδήλατα αυτά είναι ηλεκτρικά με καλάθι στο μπροστινό μέρος τους για μεταφορά αγαθών και είναι γνωστά ως “e-cargo bikes”. Ξεκινώντας από ένα συγκεκριμένο σημείο – αποθήκη – σχεδιάζονται διαδρομές προς όλα τα σημεία παράδοσης, οι οποίες τελικώς επιστρέφουν στο σημείο αφετηρίας, την αποθήκη. Πρόκειται για ένα κλασσικό πρόβλημα δρομολόγησης οχημάτων (“Vehicle Routing Problem”), λαμβάνοντας υπόψη κάποια επιπλέον στοιχεία, όπως περιορισμούς στη χωρητικότητα των ποδηλάτων, τις κλίσεις των οδών και την εξισορρόπηση του φόρτου εργασίας για τους οδηγούς μεταξύ των διαδρομών που σχεδιάζονται. Ο σκοπός του προτεινόμενου μοντέλου είναι η ελαχιστοποίηση της ενέργειας που καταναλώνεται από τα ηλεκτρικά ποδήλατα. Για την επίλυση του προβλήματος που παρουσιάστηκε, κατασκευάζεται ένα μαθηματικό μοντέλο και εφαρμόζεται ένας γενετικός αλγόριθμος, μέσω του οποίου προκύπτουν οι ακολουθίες των σημείων παράδοσης που αντιστοιχούν σε κάθε διαδρομή. el
heal.abstract The aim of the present thesis is the design of a freight network using e-cargo bikes. These are electric bicycles with a basket in the front part for transporting goods. Starting from a specific point - warehouse - the goal is to design routes serving all delivery points, with cargo bikes returning to the starting point, the warehouse, at the end of the day. This is a classic "Vehicle Routing Problem", taking into account some additional considerations, such as restrictions on bicycle capacity, road grade and load-balancing between the routes planned. The goal of the proposed model is to minimize the energy consumed by electric bicycles. To solve the problem presented, a mathematical model is constructed, and a genetic algorithm is applied, through which the sequences of delivery points corresponding to each route are derived. en
heal.advisorName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Σπυροπούλου, Ιωάννα el
heal.committeeMemberName Ψαριανός, Βασίλειος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα