dc.contributor.author | Παπαϊωάννου, Ελένη | el |
dc.contributor.author | Papaioannou, Eleni | en |
dc.date.accessioned | 2022-08-25T10:29:45Z | |
dc.date.available | 2022-08-25T10:29:45Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55555 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23253 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Σχεδιασμός δικτύου μεταφοράς εμπορευμάτων | el |
dc.subject | Ηλεκτρικά ποδήλατα μεταφοράς | el |
dc.subject | Delivery points | en |
dc.subject | Load-balancing | en |
dc.subject | E-cargo bikes | en |
dc.subject | Vehicle routing problem | en |
dc.subject | Parcels | en |
dc.subject | Δέματα | el |
dc.subject | Εξισορρόπηση φόρτου | el |
dc.subject | Σημεία παράδοσης | el |
dc.title | Ανάπτυξη μοντέλου σχεδιασμού δικτύου μεταφοράς εμπορευμάτων με χρήση ειδικών ποδηλάτων | el |
dc.title | Urban freight network design under e-cargo bikes | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συγκοινωνιακά | el |
heal.classification | Δρομολόγηση οχημάτων | el |
heal.classification | Transportation | en |
heal.classification | Vehicle routing problem | en |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-03-11 | |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός ενός δικτύου μεταφοράς εμπορευμάτων με χρήση ειδικών ποδηλάτων μεταφοράς. Τα ποδήλατα αυτά είναι ηλεκτρικά με καλάθι στο μπροστινό μέρος τους για μεταφορά αγαθών και είναι γνωστά ως “e-cargo bikes”. Ξεκινώντας από ένα συγκεκριμένο σημείο – αποθήκη – σχεδιάζονται διαδρομές προς όλα τα σημεία παράδοσης, οι οποίες τελικώς επιστρέφουν στο σημείο αφετηρίας, την αποθήκη. Πρόκειται για ένα κλασσικό πρόβλημα δρομολόγησης οχημάτων (“Vehicle Routing Problem”), λαμβάνοντας υπόψη κάποια επιπλέον στοιχεία, όπως περιορισμούς στη χωρητικότητα των ποδηλάτων, τις κλίσεις των οδών και την εξισορρόπηση του φόρτου εργασίας για τους οδηγούς μεταξύ των διαδρομών που σχεδιάζονται. Ο σκοπός του προτεινόμενου μοντέλου είναι η ελαχιστοποίηση της ενέργειας που καταναλώνεται από τα ηλεκτρικά ποδήλατα. Για την επίλυση του προβλήματος που παρουσιάστηκε, κατασκευάζεται ένα μαθηματικό μοντέλο και εφαρμόζεται ένας γενετικός αλγόριθμος, μέσω του οποίου προκύπτουν οι ακολουθίες των σημείων παράδοσης που αντιστοιχούν σε κάθε διαδρομή. | el |
heal.abstract | The aim of the present thesis is the design of a freight network using e-cargo bikes. These are electric bicycles with a basket in the front part for transporting goods. Starting from a specific point - warehouse - the goal is to design routes serving all delivery points, with cargo bikes returning to the starting point, the warehouse, at the end of the day. This is a classic "Vehicle Routing Problem", taking into account some additional considerations, such as restrictions on bicycle capacity, road grade and load-balancing between the routes planned. The goal of the proposed model is to minimize the energy consumed by electric bicycles. To solve the problem presented, a mathematical model is constructed, and a genetic algorithm is applied, through which the sequences of delivery points corresponding to each route are derived. | en |
heal.advisorName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Σπυροπούλου, Ιωάννα | el |
heal.committeeMemberName | Ψαριανός, Βασίλειος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: