dc.contributor.author |
Φιλίππου, Μιχαήλ
|
el |
dc.contributor.author |
Filippou, Michail
|
en |
dc.date.accessioned |
2022-09-07T07:06:22Z |
|
dc.date.available |
2022-09-07T07:06:22Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55608 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23306 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Νευρωνικά δίκτυα |
el |
dc.subject |
Πρόβλεψη χρονοσειρών |
el |
dc.subject |
Μαρκοβιανές διαδικασιες |
el |
dc.subject |
Demand sIde management |
en |
dc.subject |
Smart grid |
en |
dc.title |
Κλιµακούµενος αλγόριθµος τριών σταδίων για την ελαχιστοποίηση του κόστους ϕόρτισης υβριδικών οχηµάτων |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Αλγόριθμοι, Κυρτή Βελτιστοποίηση |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2022-02-22 |
|
heal.abstract |
Smart Grid είναι ένα έξυπνο δίκτυο το οποίο περιέχει υποδοµές για την εξοικονόµηση
ενέργειας.Στην παρούσα εργασία ϑα επικεντρωθούµε στην έννοια του demand response, δη-
λαδή στην παραδοχή ότι οι ανάγκες του συστήµατος για ενέργεια είναι όσο πιο κοντά γίνετε
στην ενέργεια που ο πάροχος είναι διατεθειµένος να δώσει.Αυτή είναι και η ϐέλτιστη προσέγ-
γιση διότι αποφεύγουµε να χρησιµοποιήσουµε µηχανισµούς αποθήκευσής ενέργειας που
είναι δαπανηροί σε περίπτωση που έχουµε µεγαλύτερη προσφερόµενη ενέργεια από αυτή
που το δίκτυο µπορεί να απορροφήσει αλλά και σε περίπτωση που η προσφερόµενη δεν επαρ-
κεί για να καλύψει τις ανάγκες δεν επιστρατεύονται εξωτερικοί µηχανισµοί (load balancers)
για να εξισορροπήσει το ϕορτίο.Με ϐάση αυτή την προσέγγιση, επιλύουµε το πρόβληµα της
εξισορρόπησης από την πλευρά του καταναλωτή (demand side management στη ϕόρτιση
υβριδικών αυτοκινήτων µε την χρήση µιας µαρκοβιανής στοχαστικής διαδικασίας σε πραγ-
µατικό χρόνο.Λαµβάνοντας σαν δεδοµένα τις καιρικές συνθήκες σε µία χώρα καθώς και την
παραγωγή ενέργειας της, σε συνδυασµό µε τα δεδοµένα από τα σηµεία ϕόρτισης µπορούµε
να ελαχιστοποιήσουµε σηµαντικά το κόστος ϕόρτισης του στόλου των υβριδικών αυτοκινήτων. |
el |
heal.advisorName |
Βαρβαρίγος, Εμμανουήλ |
el |
heal.committeeMemberName |
Βαρβαρίγου, Θεοδώρα |
el |
heal.committeeMemberName |
Αβραμόπουλος, Ηρακλής |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
98 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|