HEAL DSpace

Συγκριτική ανάλυση ισοδύναμης και πραγματικής κυκλοφορίας στο πλαίσιο αξιολόγησης της συμπεριφοράς εύκαμπτων οδοστρωμάτων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Πατριανάκου, Αναστασία el
dc.contributor.author Patrianakou, Anastasia en
dc.date.accessioned 2022-09-07T10:40:29Z
dc.date.available 2022-09-07T10:40:29Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55616
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23314
dc.rights Default License
dc.subject Ισοδύναμη κυκλοφορία el
dc.subject Πραγματική κυκλοφορία el
dc.subject Ισοδύναμο τυπικό αξονικό φορτίο el
dc.subject Συντελεστής ισοδυναμία el
dc.subject Παραμένουσα παραμόρφωση el
dc.subject Residual deformation en
dc.subject Load equivalency factor en
dc.subject Equivalent single axle load en
dc.subject Actual traffic en
dc.title Συγκριτική ανάλυση ισοδύναμης και πραγματικής κυκλοφορίας στο πλαίσιο αξιολόγησης της συμπεριφοράς εύκαμπτων οδοστρωμάτων el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Οδοστρώματα el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-03-17
heal.abstract Η κυκλοφορία, και πιο συγκεκριμένα η αθροιστική κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων για την περίοδο σχεδιασμού του οδοστρώματος, αποτελεί μια από τις βασικότερες παραμέτρους στο πλαίσιο της διαστασιολόγησης του οδοστρώματος, σε σχέση με την καταστρεπτική επίδραση που έχει η διέλευση των αξονικών φορτίων στο οδόστρωμα. Οι βασικές θεωρήσεις που έχουν αναπτυχθεί για τη κυκλοφορία και χρησιμοποιούνται στον σχεδιασμό των οδοστρωμάτων είναι η θεώρηση μίας ενιαίας μονάδας έκφρασης της κυκλοφορίας οριζομένη ως ισοδύναμη, που υπολογίζεται από τις διελεύσεις των διαφορετικών αξονικών φορτίων και την φθορά που θα επιφέρουν στο οδόστρωμα, η οποία έχει χρησιμοποιηθεί ευρέως με πλήθος μεθοδολογιών προσδιορισμού συντελεστών ισοδυναμίας. Η δε δεύτερη θεώρηση αφορά τη λεπτομερή καταγραφή των διαφόρων αξονικών φορτίων και διατάξεων τροχών, της πραγματικής κυκλοφορίας. Η 2η χαρακτηρίζεται από την πολυπλοκότητα των δεδομένων εισαγωγής κατά τον σχεδιασμό. Συμπερασματικά οποιαδήποτε αλλαγή στη θεώρησή της κυκλοφορίας, έχει σημαντική επίδραση στη συμπεριφορά των οδοστρωμάτων. Δεδομένων τούτων, στόχο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η συγκριτική αξιολόγηση των δύο θεωρήσεων της κυκλοφορίας σχεδιασμού (ισοδύναμοι τυπικοί άξονες και πραγματική κυκλοφορία) και η διερεύνηση της επίδρασής τους στις παραμένουσες παραμορφώσεις που παρουσιάζονται στις επιμέρους στρώσεις του οδοστρώματος. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας πραγματοποιείται πειραματική ανάλυση σε δεδομένη διατομή οδοστρώματος και με δεδομένες διελεύσεις αξόνων βαρέων οχημάτων, για την εξαγωγή γενικευμένων συμπερασμάτων που αφορούν την ορθότερη θεώρηση της κυκλοφορίας που πρέπει να λαμβάνεται υπόψη στη διαστασιολόγηση των οδοστρωμάτων. el
heal.advisorName Πλατή, Χριστίνα el
heal.committeeMemberName Λοϊζος , Ανδρέας, Στέργιος Μαυρομάτης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 62 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής