dc.contributor.author |
Πατριανάκου, Αναστασία
|
el |
dc.contributor.author |
Patrianakou, Anastasia
|
en |
dc.date.accessioned |
2022-09-07T10:40:29Z |
|
dc.date.available |
2022-09-07T10:40:29Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55616 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23314 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ισοδύναμη κυκλοφορία |
el |
dc.subject |
Πραγματική κυκλοφορία |
el |
dc.subject |
Ισοδύναμο τυπικό αξονικό φορτίο |
el |
dc.subject |
Συντελεστής ισοδυναμία |
el |
dc.subject |
Παραμένουσα παραμόρφωση |
el |
dc.subject |
Residual deformation |
en |
dc.subject |
Load equivalency factor |
en |
dc.subject |
Equivalent single axle load |
en |
dc.subject |
Actual traffic |
en |
dc.title |
Συγκριτική ανάλυση ισοδύναμης και πραγματικής κυκλοφορίας στο πλαίσιο αξιολόγησης της συμπεριφοράς εύκαμπτων οδοστρωμάτων |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Οδοστρώματα |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2022-03-17 |
|
heal.abstract |
Η κυκλοφορία, και πιο συγκεκριμένα η αθροιστική κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων για
την περίοδο σχεδιασμού του οδοστρώματος, αποτελεί μια από τις βασικότερες
παραμέτρους στο πλαίσιο της διαστασιολόγησης του οδοστρώματος, σε σχέση με την
καταστρεπτική επίδραση που έχει η διέλευση των αξονικών φορτίων στο οδόστρωμα. Οι
βασικές θεωρήσεις που έχουν αναπτυχθεί για τη κυκλοφορία και χρησιμοποιούνται στον
σχεδιασμό των οδοστρωμάτων είναι η θεώρηση μίας ενιαίας μονάδας έκφρασης της
κυκλοφορίας οριζομένη ως ισοδύναμη, που υπολογίζεται από τις διελεύσεις των
διαφορετικών αξονικών φορτίων και την φθορά που θα επιφέρουν στο οδόστρωμα, η οποία
έχει χρησιμοποιηθεί ευρέως με πλήθος μεθοδολογιών προσδιορισμού συντελεστών
ισοδυναμίας. Η δε δεύτερη θεώρηση αφορά τη λεπτομερή καταγραφή των διαφόρων
αξονικών φορτίων και διατάξεων τροχών, της πραγματικής κυκλοφορίας. Η 2η
χαρακτηρίζεται από την πολυπλοκότητα των δεδομένων εισαγωγής κατά τον σχεδιασμό.
Συμπερασματικά οποιαδήποτε αλλαγή στη θεώρησή της κυκλοφορίας, έχει σημαντική
επίδραση στη συμπεριφορά των οδοστρωμάτων. Δεδομένων τούτων, στόχο της παρούσας
διπλωματικής εργασίας αποτελεί η συγκριτική αξιολόγηση των δύο θεωρήσεων της
κυκλοφορίας σχεδιασμού (ισοδύναμοι τυπικοί άξονες και πραγματική κυκλοφορία) και η
διερεύνηση της επίδρασής τους στις παραμένουσες παραμορφώσεις που παρουσιάζονται
στις επιμέρους στρώσεις του οδοστρώματος. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας
πραγματοποιείται πειραματική ανάλυση σε δεδομένη διατομή οδοστρώματος και με
δεδομένες διελεύσεις αξόνων βαρέων οχημάτων, για την εξαγωγή γενικευμένων
συμπερασμάτων που αφορούν την ορθότερη θεώρηση της κυκλοφορίας που πρέπει να
λαμβάνεται υπόψη στη διαστασιολόγηση των οδοστρωμάτων. |
el |
heal.advisorName |
Πλατή, Χριστίνα |
el |
heal.committeeMemberName |
Λοϊζος , Ανδρέας, Στέργιος Μαυρομάτης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
62 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|