HEAL DSpace

Συγκριτική αξιολόγηση μεθόδων κατάταξης φέρουσας ικανότητας οδοστρωμάτων αεροδρομίων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Θεοδωρίτση, Αναστασία el
dc.contributor.author Theodoritsi, Anastasia en
dc.date.accessioned 2022-09-07T11:19:07Z
dc.date.available 2022-09-07T11:19:07Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55617
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23315
dc.rights Default License
dc.subject Κατάταξη οδοστρωμάτων αεροδρομίων el
dc.subject Δείκτες δομικής κατάταξης el
dc.subject Συγκριτική αξιολόγηση μεθόδων el
dc.subject Ισοδύναμη κυκλοφορία αεροσκαφών el
dc.subject Βασικές αρχές μεθόδων el
dc.subject Reporting airfield pavements en
dc.subject Bearing capacity of airfield pavements en
dc.subject ACN-PCN en
dc.subject ACR-PCR en
dc.subject Equivalent traffic en
dc.title Συγκριτική αξιολόγηση μεθόδων κατάταξης φέρουσας ικανότητας οδοστρωμάτων αεροδρομίων el
heal.type bachelorThesis
heal.secondaryTitle Comparative Investigation Of Standardized Methods Of Reporting Airfield Pavement Strength en
heal.classification Pavement Engineering el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-03-17
heal.abstract Η δομική κατάταξη των οδοστρωμάτων αεροδρομίων και κατά συνέπεια ο προσδιορισμός των τύπων αεροσκαφών, που μπορεί να εξυπηρετήσει ένα οδόστρωμα αεροδρομίου αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο για την σωστή διαχείρισή του. Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η συγκριτική αξιολόγηση της υφιστάμενης μεθόδου δομικής κατάταξης οδοστρωμάτων αεροδρομίων ACN-PCN με την αναθεωρημένη μέθοδο ACR-PCR. Για την επίτευξη του παραπάνω στόχου, πραγματοποιείται σύγκριση των δεικτών ACN-ACR, καθώς και των δεικτών PCN-PCR. Σημειώνεται πως η σύγκριση των δεικτών αφορά στα εύκαμπτα οδοστρώματα αεροδρομίων. Προκειμένου να εξαχθούν τα συμπεράσματα της Διπλωματικής Εργασίας, επιλέχθηκαν δέκα (10) διαφορετικά σενάρια κυκλοφορίας αεροσκαφών, τα οποία ανταποκρίνονται σε πραγματική κυκλοφορία αεροσκαφών σε δέκα (10) περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας. Για κάθε σενάριο κυκλοφορίας αεροσκαφών και για τρεις διαφορετικές κατηγορίες εδαφικής αντοχής (CBR=7%, CBR=9% και CBR=10%), σχεδιάστηκαν οι κατάλληλες διατομές εύκαμπτων οδοστρωμάτων αεροδρομίων, σύμφωνα με τις οδηγίες της Ομοσπονδιακής Διοίκησης Αεροπορίας (Federal Aviation Administration – FAA). Για το σύνολο των σεναρίων κυκλοφορίας και των διατομών οδοστρωμάτων, υπολογίστηκαν οι απαιτούμενοι δείκτες ACN-ACR και PCN-PCR, βάσει των διαθέσιμων λογισμικών υπολογισμού και σχεδιάστηκαν τα κατάλληλα διαγράμματα, ώστε αυτοί να συσχετιστούν. Τα σχετικά αποτελέσματα και τα συμπεράσματα της συγκριτικής αξιολόγησης των δεικτών παρουσιάζονται στο τεύχος της Διπλωματικής Εργασίας. el
heal.advisorName Λοΐζος, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Πλατή, Χριστίνα el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 128 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής