dc.contributor.author |
Θεοδωρίτση, Αναστασία
|
el |
dc.contributor.author |
Theodoritsi, Anastasia
|
en |
dc.date.accessioned |
2022-09-07T11:19:07Z |
|
dc.date.available |
2022-09-07T11:19:07Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55617 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23315 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Κατάταξη οδοστρωμάτων αεροδρομίων |
el |
dc.subject |
Δείκτες δομικής κατάταξης |
el |
dc.subject |
Συγκριτική αξιολόγηση μεθόδων |
el |
dc.subject |
Ισοδύναμη κυκλοφορία αεροσκαφών |
el |
dc.subject |
Βασικές αρχές μεθόδων |
el |
dc.subject |
Reporting airfield pavements |
en |
dc.subject |
Bearing capacity of airfield pavements |
en |
dc.subject |
ACN-PCN |
en |
dc.subject |
ACR-PCR |
en |
dc.subject |
Equivalent traffic |
en |
dc.title |
Συγκριτική αξιολόγηση μεθόδων κατάταξης φέρουσας ικανότητας οδοστρωμάτων αεροδρομίων |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.secondaryTitle |
Comparative Investigation Of Standardized Methods Of Reporting Airfield Pavement Strength |
en |
heal.classification |
Pavement Engineering |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2022-03-17 |
|
heal.abstract |
Η δομική κατάταξη των οδοστρωμάτων αεροδρομίων και κατά συνέπεια ο προσδιορισμός των τύπων αεροσκαφών, που μπορεί να εξυπηρετήσει ένα οδόστρωμα αεροδρομίου αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο για την σωστή διαχείρισή του. Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η συγκριτική αξιολόγηση της υφιστάμενης μεθόδου δομικής κατάταξης οδοστρωμάτων αεροδρομίων ACN-PCN με την αναθεωρημένη μέθοδο ACR-PCR. Για την επίτευξη του παραπάνω στόχου, πραγματοποιείται σύγκριση των δεικτών ACN-ACR, καθώς και των δεικτών PCN-PCR. Σημειώνεται πως η σύγκριση των δεικτών αφορά στα εύκαμπτα οδοστρώματα αεροδρομίων.
Προκειμένου να εξαχθούν τα συμπεράσματα της Διπλωματικής Εργασίας, επιλέχθηκαν δέκα (10) διαφορετικά σενάρια κυκλοφορίας αεροσκαφών, τα οποία ανταποκρίνονται σε πραγματική κυκλοφορία αεροσκαφών σε δέκα (10) περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας. Για κάθε σενάριο κυκλοφορίας αεροσκαφών και για τρεις διαφορετικές κατηγορίες εδαφικής αντοχής (CBR=7%, CBR=9% και CBR=10%), σχεδιάστηκαν οι κατάλληλες διατομές εύκαμπτων οδοστρωμάτων αεροδρομίων, σύμφωνα με τις οδηγίες της Ομοσπονδιακής Διοίκησης Αεροπορίας (Federal Aviation Administration – FAA). Για το σύνολο των σεναρίων κυκλοφορίας και των διατομών οδοστρωμάτων, υπολογίστηκαν οι απαιτούμενοι δείκτες ACN-ACR και PCN-PCR, βάσει των διαθέσιμων λογισμικών υπολογισμού και σχεδιάστηκαν τα κατάλληλα διαγράμματα, ώστε αυτοί να συσχετιστούν. Τα σχετικά αποτελέσματα και τα συμπεράσματα της συγκριτικής αξιολόγησης των δεικτών παρουσιάζονται στο τεύχος της Διπλωματικής Εργασίας. |
el |
heal.advisorName |
Λοΐζος, Ανδρέας |
el |
heal.committeeMemberName |
Πλατή, Χριστίνα |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γεώργιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
128 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|