HEAL DSpace

Κατάρρευση κελυφών κράματος αλουμινίου 6060 T6 τετραγωνικής διατομής υπό αξονική και λοξή οιονεί στατική θλίψη.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σιδηρόπουλος, Ευστάθιος el
dc.contributor.author Sidiropoulos, Efstathios en
dc.date.accessioned 2022-09-13T08:17:13Z
dc.date.available 2022-09-13T08:17:13Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55647
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23345
dc.relation https://www.eu.elsevierhealth.com/?gclid=EAIaIQobChMI8MPQqIzh9gIVGI9oCR2TyQgbEAAYASAAEgLrv_D_BwE&gclsrc=aw.ds el
dc.rights Default License
dc.subject Κατάρρευση el
dc.subject Θλίψη el
dc.subject Δείκτες απορρόφησης ενέργειας el
dc.subject Πτυχώσεις el
dc.subject Μοντελοποίηση el
dc.title Κατάρρευση κελυφών κράματος αλουμινίου 6060 T6 τετραγωνικής διατομής υπό αξονική και λοξή οιονεί στατική θλίψη. el
dc.title Quasi static axial and oblique crushing of aluminum alloy 6060 T6 thin-walled square tubes en
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription Αξιολόγηση της αντοχής σε πρόσκρουση κράματος αλουμινίου 6060 T6, σε αξονική και λοξή κατάρρευση. el
heal.classification Καταστροφικές καταπονήσεις el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-03-17
heal.abstract Οι μεταλλικές δομές λεπτού πάχους εμφανίζονται συχνά στην βιομηχανία εναέριων, επίγειων καθώς και επιθαλάσσιων οχημάτων, το οποίο αναγκάζει τους μηχανικούς να διερευνήσουν την ικανότητα των κατασκευών αυτών σε απορρόφηση ενέργειας, ώστε να προστατευτούν οι επιβάτες και τα εμπορεύματα στην περίπτωση σύγκρουσης. Στην παρούσα εργασία θα μελετηθούν δοκίμια σταθερής και τετραγωνικής διατομής, από κράμα αλουμινίου της σειράς 6. Τα δοκίμια αυτά υποβλήθηκαν σε αξονική και λοξή οιονεί στατική θλίψη στο εργαστήριο κατεργασιών των υλικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου στο Κτήριο Ξ των μηχανολόγων μηχανικών. Η μηχανή στην οποία πραγματοποιήθηκαν οι δοκιμές είναι η Universal INSTRON 4482. Γίνεται μία εισαγωγή στην οποία αναφέρεται το πρόβλημα για το οποίο αναγκάζονται οι μηχανικοί να σχεδιάζουν τις δομές των οχημάτων, για αντοχή σε σύγκρουση (crashworthiness), τόσο σε παγκόσμιο, όσο και πανελλαδικό επίπεδο. Επιπλέον θα γίνει και μία αριθμητική προσομοίωση του φαινομένου σε κώδικα πεπερασμένων στοιχείων (LS-Dyna), στο οποία αφιερώνεται ένα κεφάλαιο συνοπτικής περιγραφής. Ακολουθούν, κεφάλαια τα οποία περιγράφουν το φαινόμενο κατάρρευσης και πως είναι ο επιθυμητός μηχανισμός αυτής για να θεωρηθεί αξιόπιστο για αντοχή σε πρόσκρουση (crashworthiness). Επιπροσθέτως, αναλύεται η πειραματική διαδικασία καθώς και η αριθμητική προσομοίωση. Και τέλος, η ερμηνεία και ο σχολιασμός των αποτελεσμάτων που προκύπτουν από αυτές. el
heal.abstract Thin-walled metal structures are common in the aircraft, land, and marine vehicles industries, forcing engineers to investigate their ability to absorb energy in order to protect passengers and goods in the event of a collision. In this project we will test about square tubes, made of aluminum alloy of series 6. These specimens were subjected to axial and oblique quasi-static compression in the material processing laboratory of the National Technical University of Athens in Building Ξ of Mechanical Engineers. The engine on which the tests were performed is the Universal INSTRON 4482. An introduction is made which mentions the problem for which engineers are forced to design the structures of vehicles, for crashworthiness, both worldwide and in Greece. In addition, a numerical simulation of the phenomenon in finite element code (LS-Dyna) will be performed, to which a chapter of summary description is dedicated. The following are chapters describing the collapse phenomenon and how it is desired to be considered reliable for crashworthiness. In addition, the experimental process as well as the numerical simulation is analyzed. And finally, the interpretation and commentary of the results that emerge from them. en
heal.advisorName Μανωλάκος, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Μανωλάκος, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Μαρκόπουλος, Άγγελος el
heal.committeeMemberName Μπενάρδος, Πανώριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Τεχνολογίας των Κατεργασιών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 86 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής