dc.contributor.author | Πάτρα, Λυδία | el |
dc.contributor.author | Ταλιούρα, Λυδία | el |
dc.contributor.author | Patra, Lydia | en |
dc.contributor.author | Talioura, Lydia | en |
dc.date.accessioned | 2022-09-26T07:46:50Z | |
dc.date.available | 2022-09-26T07:46:50Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55732 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23430 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Τοπίο | el |
dc.subject | Αρχαία | el |
dc.subject | Τιτάν | el |
dc.subject | Ελευσίνα | el |
dc.subject | Διαδρομή | el |
dc.subject | Public space | en |
dc.subject | TITAN | el |
dc.subject | Elefsina | el |
dc.subject | Methodology | el |
dc.title | Διασχίζοντας το βιομηχανικό άβατο της Ελευσίνας | el |
dc.title | Crossing the gated industrial zone of Eleusis | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.secondaryTitle | Αρχαιολογίες Πεδίου | el |
heal.secondaryTitle | Field Archaeologies | en |
heal.classification | Αρχιτεκτονική | el |
heal.classification | Architecture | en |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-07-01 | |
heal.abstract | Μια διπλωματική εργασία. Ποικίλες επιμέρους έρευνες.Πολλαπλές αφηγήσεις.Μέσα σε μια πόλη κατακλυσμένη από το ιστορικό, αρχαιολογικό, αστικό και βιομηχανικό της απόθεμα, αναδύεται η ανάγκη για μια συλλογική διαδρομή. Το ίχνος της διαδρομής αυτής στο σήμερα, καθίσταται αδύνατο να χαραχτεί, λόγω του καθεστώτος άβατου που ορίζει η βιομηχανική ζώνη στο δυτικό τμήμα της παραλίας. Αντλώντας υλικό από την Ελευσίνα ως πόλη αρχαία μα και ως πόλη σύγχρονη, γίναμε περιπατήτριες, περιηγήτριες, σχεδόν κάτοικοι ανάμεσα στους κατοίκους. Συλλέξαμε ένα υλικό πρωτογενές το οποίο στη συνέχεια οργανώσαμε, κατηγοριοποιήσαμε και πλέον εντάσσουμε ως πληροφορία, ως έννοια και ως εργαλείο μνήμης στη δημόσια κίνηση την οποία προτείνουμε. Η πρόκληση έγκειται στο να επανακατοικηθεί η πόλη από τους εν δυνάμει κατοίκους της με όρους που συνάμα δεν αποκλείουν το σύγχρονο υποκείμενο από το παρελθόν και τις μνήμες της πόλης. Από ένα σκληρό όριο ανάμεσα σε αρχαιολογικό χώρο και βιομηχανία επιχειρούμε να φτάσουμε στη θάλασσα διασχίζοντας από πάνω την απροσπέλαστη ζώνη με τη μικρότερη δυνατή επέμβαση στα εδάφη του εργοστασίου. Γίνεται χρήση αρχιτεκτονικού λεξιλογίου οικείου μορφολογικά με το βιομηχανικό εξοπλισμό. Η λογική της ανάρτησης, του γερανού, της γέφυρας κ.ά. είναι μερικά από τα στοιχεία που δομούν την πρόταση, με σκοπό να σκηνοθετήσουν μια πορεία που φωνάζει δυνατά πως η πόλη ανήκει και οφείλει να ανήκει στα υποκείμενά της. Έτσι, παλιά κτιριακά κουφάρια, τμήματα μηχανών και μηχανημάτων και στη συνέχεια ερειπωμένα καράβια και υπολειπόμενος αστικός και βιομηχανικός εξοπλισμός συνιστώντας τις αρχαιολογίες μας, γίνονται ζωντανό έκθεμα κι αντί να αποκόπτονται, συμπορεύονται με το εκάστοτε υποκείμενο σε μια πόλη που αποτελεί ένα ζωντανό μουσείο. | el |
heal.abstract | A diploma project. Wide range sub-investigations. Multiple narratives. In a city overwhelmed by its historical, archaeological, urban and industrial inventory, the need for a collective pathway emerges. The trail of this path to today becomes impossible to trace, due to the inaccessibility regime defined by the industrial zone of the western part of the seafront. By drawing material from Eleusis as an ancient as well as a modern city, we became walkers, explorers, almost residents among the residents. We collected primary material which we then organized, categorized and now include as information, as concept and as a memory tool in the public gesture that we propose. The challenge lies in repopulating the city by its potential residents in terms that do not exclude the modern subject from the city ’s past and memories.From a harsh boundary between the archaeological site and the industry we attempt to reach the sea crossing the inaccessible zone from above with the least possible interference in the factory ’s territory. An architectural vocabulary morphologically familiar with industrial equipment is used. The logic of the suspension, the crane, the bridge, etc. are some of the elements that structure the proposal, with the aim of directing a route that loudly shouts that the city belongs and must belong to its subjects. Thus, old building shells, parts of machines and machinery and then shipwrecks and residual urban and industrial equipment constituting our archaeologies, become a living exhibit and instead of being cut off, they accompany each subject in a city that constitutes a living museum. | en |
heal.advisorName | Ντάφλος, Κωνσταντίνος | el |
heal.advisorName | Daflos, Konstantinos | en |
heal.advisorName | Σταυρίδου, Αθηνά | el |
heal.advisorName | Stavridou, Athina | en |
heal.academicPublisher | Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 126 | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: