HEAL DSpace

Διερεύνηση επάρκειας ορατότητας στην περιοχή εισόδου οδικών σηράγγων σε τρισδιάστατο οδικό περιβάλλον

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μπενίσης, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.author Benisis, Konstantinos en
dc.date.accessioned 2022-09-28T08:37:35Z
dc.date.available 2022-09-28T08:37:35Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55788
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23486
dc.rights Default License
dc.subject Μήκος Ορατότητας για Στάση el
dc.subject Stopping sight distance (SSD) en
dc.subject Κυρτή μηκοτομή el
dc.subject Οδική σήραγγα el
dc.subject Ακτίνα σχεδιασμού el
dc.subject Crest vertical curve en
dc.subject Road tunnel en
dc.subject Design radii en
dc.title Διερεύνηση επάρκειας ορατότητας στην περιοχή εισόδου οδικών σηράγγων σε τρισδιάστατο οδικό περιβάλλον el
dc.title Investigation of visibility adequacy at tunnel entrance areas in three-dimensional road environment en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Oδοποιία el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-03-17
heal.abstract Ο έλεγχος επάρκειας ορατότητας αποτελεί κρίσιμη παράμετρο διερεύνησης του επιπέδου της παρεχόμενης ασφάλειας ενός οδικού άξονα. Ενώ το συγκεκριμένο αντικείμενο έχει μελετηθεί εκτεταμένα τις τελευταίες δεκαετίες, δεν υπάρχουν ακόμα σαφείς οδηγίες μελέτης για το συνδυασμό οριζόντιας και κατακόρυφης χάραξης στην ορατότητα. Η υφιστάμενη βιβλιογραφία επικεντρώνεται σε διδιάστατες (2-D) προσεγγίσεις όσον αφορά την παροχή κατευθύνσεων για το σχεδιασμό, συνεπώς δε λαμβάνεται υπ’ όψιν η προοπτική της τρισδιάστατης επιρροής του οδικού περιβάλλοντος στις συνθήκες ορατότητας. Η θεώρηση αυτή δύναται να οδηγήσει σε λανθασμένα συμπεράσματα σχετικά με το διατιθέμενο μήκος ορατότητας. Στην παρούσα Διπλωματική Εργασία εξετάζεται η επιρροή του οδικού περιβάλλοντος στην ορατότητα κατά την είσοδο σε οδική σήραγγα, στην περίπτωση ταυτόχρονης αριστερής καμπύλης οριζοντιογραφίας και κυρτής καμπύλης μηκοτομής. Σκοπός της Εργασίας είναι να διερευνηθεί το επίπεδο επάρκειας των διδιάστατων προσεγγίσεων από άποψη ορατότητας σε σύνθετη χάραξη στο χώρο και να παρουσιαστούν συγκεκριμένες οδηγίες για τις ελάχιστες επιτρεπόμενες ακτίνες σχεδιασμού R στην είσοδο σήραγγας, για συνδυασμούς πρότυπων διατομών σύμφωνα με τους Γερμανικούς κανονισμούς RAA-2008. Συμπληρωματικά, αναπτύχθηκε μια αναλυτική μέθοδος καθορισμού της επιρροής του διαχωριστικού κυκλοφορίας στην ορατότητα, η οποία επιτυγχάνεται μέσω αλγορίθμου στο πρόγραμμα Oktave που συντάχθηκε με χρήση της γλώσσας προγραμματισμού Matlab. el
heal.advisorName Μαυρομάτης, Στέργιος el
heal.committeeMemberName Γιάννης, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Λοίζος, Ανδρέας el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 88 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής