dc.contributor.author |
Μπενίσης, Κωνσταντίνος
|
el |
dc.contributor.author |
Benisis, Konstantinos
|
en |
dc.date.accessioned |
2022-09-28T08:37:35Z |
|
dc.date.available |
2022-09-28T08:37:35Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55788 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23486 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Μήκος Ορατότητας για Στάση |
el |
dc.subject |
Stopping sight distance (SSD) |
en |
dc.subject |
Κυρτή μηκοτομή |
el |
dc.subject |
Οδική σήραγγα |
el |
dc.subject |
Ακτίνα σχεδιασμού |
el |
dc.subject |
Crest vertical curve |
en |
dc.subject |
Road tunnel |
en |
dc.subject |
Design radii |
en |
dc.title |
Διερεύνηση επάρκειας ορατότητας στην περιοχή εισόδου οδικών σηράγγων σε τρισδιάστατο οδικό περιβάλλον |
el |
dc.title |
Investigation of visibility adequacy at tunnel entrance areas in three-dimensional road environment |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Oδοποιία |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2022-03-17 |
|
heal.abstract |
Ο έλεγχος επάρκειας ορατότητας αποτελεί κρίσιμη παράμετρο διερεύνησης του επιπέδου της παρεχόμενης ασφάλειας ενός οδικού άξονα. Ενώ το συγκεκριμένο αντικείμενο έχει μελετηθεί εκτεταμένα τις τελευταίες δεκαετίες, δεν υπάρχουν ακόμα σαφείς οδηγίες μελέτης για το συνδυασμό οριζόντιας και κατακόρυφης χάραξης στην ορατότητα. Η υφιστάμενη βιβλιογραφία επικεντρώνεται σε διδιάστατες (2-D) προσεγγίσεις όσον αφορά την παροχή κατευθύνσεων για το σχεδιασμό, συνεπώς δε λαμβάνεται υπ’ όψιν η προοπτική της τρισδιάστατης επιρροής του οδικού περιβάλλοντος στις συνθήκες ορατότητας. Η θεώρηση αυτή δύναται να οδηγήσει σε λανθασμένα συμπεράσματα σχετικά με το διατιθέμενο μήκος ορατότητας. Στην παρούσα Διπλωματική Εργασία εξετάζεται η επιρροή του οδικού περιβάλλοντος στην ορατότητα κατά την είσοδο σε οδική σήραγγα, στην περίπτωση ταυτόχρονης αριστερής καμπύλης οριζοντιογραφίας και κυρτής καμπύλης μηκοτομής. Σκοπός της Εργασίας είναι να διερευνηθεί το επίπεδο επάρκειας των διδιάστατων προσεγγίσεων από άποψη ορατότητας σε σύνθετη χάραξη στο χώρο και να παρουσιαστούν συγκεκριμένες οδηγίες για τις ελάχιστες επιτρεπόμενες ακτίνες σχεδιασμού R στην είσοδο σήραγγας, για συνδυασμούς πρότυπων διατομών σύμφωνα με τους Γερμανικούς κανονισμούς RAA-2008. Συμπληρωματικά, αναπτύχθηκε μια αναλυτική μέθοδος καθορισμού της επιρροής του διαχωριστικού κυκλοφορίας στην ορατότητα, η οποία επιτυγχάνεται μέσω αλγορίθμου στο πρόγραμμα Oktave που συντάχθηκε με χρήση της γλώσσας προγραμματισμού Matlab. |
el |
heal.advisorName |
Μαυρομάτης, Στέργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιάννης, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Λοίζος, Ανδρέας |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
88 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|