HEAL DSpace

Ανάπτυξη προτύπων πρόβλεψης επιβατικής κίνησης ανά λεωφορειακή γραμμή

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Υφαντή, Αναστασία el
dc.contributor.author Yfanti, Anastasia en
dc.date.accessioned 2022-09-28T09:03:08Z
dc.date.available 2022-09-28T09:03:08Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55792
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23490
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject ΟΑΣΑ el
dc.subject OASA en
dc.subject Μηχανική Μάθηση el
dc.subject Machine Learning en
dc.subject Δένδρα Παλινδρόμησης el
dc.subject Regression Trees en
dc.subject Python en
dc.subject Επικυρώσεις el
dc.subject Validations en
dc.title Ανάπτυξη προτύπων πρόβλεψης επιβατικής κίνησης ανά λεωφορειακή γραμμή el
dc.title Development of passenger traffic forecasting models per bus line en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μηχανική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-03-18
heal.abstract Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της επιρροής της πανδημίας του COVID-19 στην εξέλιξη της επιβατικής ζήτησης στο δίκτυο Μέσων Μαζικής Μεταφοράς του ΟΑΣΑ. Για το σκοπό αυτό, συλλέχθηκαν στοιχεία των ακυρώσεων καθώς και στοιχεία χαρακτηριστικών των λεωφορειακών γραμμών. Για την ανάλυση των δεδομένων, αναπτύχθηκαν μοντέλα μη γραμμικής παλινδρόμησης με Δένδρα Αποφάσεων με εξαρτημένη μεταβλητή την διακύμανση των επικυρώσεων των εισιτηρίων και με ανεξάρτητες μεταβλητές χαρακτηριστικά των λεωφορειακών γραμμών. Από την εφαρμογή της μεθοδολογίας, προέκυψε ένα μοντέλο για την εκτίμηση της επιρροής των χαρακτηριστικών μιας λεωφορειακής γραμμής στο επιβατικό κοινό του ΟΑΣΑ, κατά την περίοδο του δεύτερου κύματος της πανδημίας. Χαρακτηριστικά όπως το μήκος της διαδρομής μιας γραμμής, η επικάλυψη των διάφορων λεωφορειακών γραμμών και η τυπολογία των οδών που εξυπηρετούν κάθε γραμμή, αποτελούν σημαντικούς παράγοντες επιρροής της ζήτησης. el
heal.abstract The aim of this present Diploma Thesis is to investigate the impact of the COVID-19 pandemic on the evolution of passenger demand in the OASA Public Transport Network. For this purpose, data on ticket cancellations as well as data on bus lines were collected. For data analysis, models of nonlinear regression with Decision Trees were developed with the variance of ticket validation as the dependent variable and with independent variables characteristics of bus lines. From the application of the methodology, a model emerged to assess the influence of the characteristics of a bus line on the ridership of the OASA bus lines, during the period of the second wave of the pandemic. Features such as the length of the route of a line, the overlap of the various bus lines and the typology of the bus line’s route, are important factors influencing the demand. en
heal.advisorName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.advisorName Vlahogianni, Eleni en
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γιώργιος el
heal.committeeMemberName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 60 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα