dc.contributor.author | Καραβά, Αιμιλία | el |
dc.contributor.author | Karava, Aimilia | en |
dc.date.accessioned | 2022-10-12T09:58:54Z | |
dc.date.available | 2022-10-12T09:58:54Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55895 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23593 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ηλεκτρονικά | el |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Ιστοσελίδα | el |
dc.subject | Κυκλώματα | el |
dc.subject | Προγραμματισμός | el |
dc.subject | Electronics | en |
dc.subject | Website | en |
dc.subject | html | en |
dc.subject | css | en |
dc.subject | javascript | en |
dc.title | Εισαγωγή στα ηλεκτρονικά με εφαρμογή στις νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση | el |
dc.title | Introduction to electronics with application of new technologies in education | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ηλεκτρονικά | el |
heal.classification | Κατασκευή ιστοσελίδας | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-07-01 | |
heal.abstract | Μαθητές, σπουδαστές και άλλοι άνθρωποι μπορούν να εξοικειωθούν με τις βασικές έννοιες των ηλεκτρονικών, απλά και σύνθετα κυκλώματα, νόμους και θεωρήματα. Αναλύονται οι γλώσσες HTML, CSS και JavaScript. Τέλος, η κατασκευή της ιστοσελίδας βοηθάει ώστε όλοι να έχουν πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες και μέσω ασκήσεων να κατανοήσουν τα ηλεκτρονικά. | el |
heal.advisorName | Στεφανέας, Πέτρος | el |
heal.committeeMemberName | Στεφανέας, Πέτρος | el |
heal.committeeMemberName | Ζαμαρίας, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Μαλτέζος, Σταύρος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών. Τομέας Μαθηματικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 126 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: