HEAL DSpace

Η συμβολή της τυπικής, μη τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης στην εργασιακή απόδοση των στελεχών σε έναν δημόσιο οργανισμό

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γιδάρη, Ευαγγελία el
dc.contributor.author Gidari, Evangelia el
dc.date.accessioned 2022-10-13T12:14:38Z
dc.date.available 2022-10-13T12:14:38Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55919
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23617
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Τεχνο-οικονομικά συστήματα” el
dc.rights Default License
dc.subject Τυπική Εκπαίδευση el
dc.subject Μη Τυπική Εκπαίδευση el
dc.subject Άτυπη Εκπαίδευση el
dc.subject Εργασιακή Απόδοση el
dc.subject Εκπαιδευτικό Σύστημα el
dc.subject Formal Education en
dc.subject Non Formal Education en
dc.subject Informal Education, en
dc.subject Job Performance en
dc.subject Educational System en
dc.title Η συμβολή της τυπικής, μη τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης στην εργασιακή απόδοση των στελεχών σε έναν δημόσιο οργανισμό el
heal.type masterThesis
heal.classification Διοίκηση και Ανάπτυξη Ανθρώπινων Πόρων el
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-06-03
heal.abstract Αναμφισβήτητα, η εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού αποτελεί τον σημαντικότερο παράγοντα για την εξέλιξη και την επιτυχία ενός οργανισμού. Η εκπαίδευση αποτελεί μια από τις βασικότερες λειτουργίες της Διοίκησης Ανθρώπινων Πόρων. Στη σημερινή εποχή, όπου οι εξελίξεις στο οικονομικό, τεχνικό, κοινωνικό, πολιτικό και πολιτιστικό περιβάλλον είναι ραγδαίες, η εκπαίδευση είναι υποχρεωτική και αναγκαία. Ιδιαίτερα στην περίπτωση της Πολεμικής Αεροπορίας, η εκπαίδευση μπορεί να αποτελέσει το κλειδί για την βέλτιστη λειτουργία της και την επιτυχή ολοκλήρωση των στόχων της. Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι αρχικά να περιγράψει τις τρείς μορφές εκπαίδευσης την Τυπική, Μη Τυπική και Άτυπη και να μελετήσει έπειτα πώς αυτές εφαρμόζονται στην Πολεμική Αεροπορία ως μελέτη περίπτωσης (case study), σύμφωνα με δευτερογενή στοιχεία που θα αντληθούν από ηλεκτρονικές πηγές και έπειτα να διεξαχθεί έρευνα σε έναν δημόσιο οργανισμό αντίστοιχο σε οργανωτική δομή με αυτόν της Π.Α, προκειμένου να διερευνηθεί ο βαθμός της συμβολής των τριών ειδών εκπαίδευσης στην εργασιακή απόδοση των στελεχών. Αναλυτικότερα, η διπλωματική διατριβή αποτελείται από δυο μέρη. Στο πρώτο μέρος γίνεται αναφορά στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων και στις λειτουργίες της και πώς αυτή βρίσκει εφαρμογή στην Πολεμική Αεροπορία, αφού πρώτα αναλυθεί η αποστολή της, οι ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν καθώς η οργανωτική και διοικητική της σύνθεση. Στη συνέχεια μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης αναλύεται η εκπαίδευση και συγκεκριμένα οι τρείς μορφές της Τυπική, Μη Τυπική και Άτυπη Εκπαίδευση. Το ‘Α μέρος εστιάζει ουσιαστικά στις τρείς μορφές εκπαίδευσης και πώς αυτές βρίσκουν εφαρμογή στην Πολεμική Αεροπορία σύμφωνα με τις ηλεκτρονικές πηγές της Π.Α και την Ελληνική Νομοθεσία. Περιγράφει το ισχύον σύστημα εκπαίδευσης, την αναγκαιότητα του καθώς και τις ιδιαιτερότητες του. Παράλληλα, αναφέρεται στην εργασιακή απόδοση και πώς αυτή επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες. Το Β’ μέρος της παρούσας εργασίας περιλαμβάνει το ερευνητικό κομμάτι. Για την έρευνα επιλέχθηκε ένας δημόσιος οργανισμός της Ελλάδος, ο οποίος έχει αντίστοιχη οργανωτική δομή με αυτόν της Π.Α και χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο, το οποίο απαντήθηκε αποκλειστικά από εργαζόμενους του εν λόγω οργανισμού. Τα αποτελέσματα της καταδεικνύουν θετικό βαθμό συσχέτισης μεταξύ της εκπαίδευσης και της εργασιακή απόδοση των στελεχών. Εν κατακλείδι, παρατίθενται συμπεράσματα και προτάσεις για βελτίωση του υπάρχοντος εκπαιδευτικού συστήματος της Ελληνικής Επικράτειας με απώτερο σκοπό τη μετατροπή του σε ένα αποτελεσματικό, ποιοτικό, σύγχρονο και ευέλικτο εκπαιδευτικό σύστημα που προετοιμάζει κατάλληλα τον άνθρωπο για να ανταποκριθεί σε ένα εργασιακό περιβάλλον καθώς και προτάσεις βελτίωσης του οργανισμού που επιλέχθηκε. el
heal.advisorName Χαλάς, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Ψαρράς, Ιωάννης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 136 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής