HEAL DSpace

Σύστημα διαχείρισης ποιότητας ISO 9001:2015 σε εταιρεία μηχανουργικών κατεργασιών

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κοτρόζος, Δημήτριος el
dc.contributor.author Kotrozos, Dimitrios en
dc.date.accessioned 2022-10-13T12:42:33Z
dc.date.available 2022-10-13T12:42:33Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55920
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23618
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Τεχνο-οικονομικά συστήματα” el
dc.rights Default License
dc.subject Κατεργασία el
dc.subject Πιστοποίηση el
dc.subject Μηχανουργείο el
dc.subject Επισκευή el
dc.subject Αντίστροφη μηχανική el
dc.subject Manufacturing en
dc.subject Certification en
dc.subject Work shop en
dc.subject Repair en
dc.subject Reverse engineering en
dc.title Σύστημα διαχείρισης ποιότητας ISO 9001:2015 σε εταιρεία μηχανουργικών κατεργασιών el
heal.type masterThesis
heal.classification ISO 9001:2015 el
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-06-07
heal.abstract Στην παρούσα διπλωματική εργασία έγινε ο σχεδιασμός ενός συστήματος διαχείρισης ποιότητας iso 9001:2015 που θα εφαρμοστεί σε εταιρεία μηχανουργικών κατεργασιών.Στο πρώτο μέρος έγινε μια ιστορική αναδρομή των ISO 9000 έως το τελευταίο πρότυπο ISO 9001:2015 που εφαρμόζεται έως σήμερα. Τα πρότυπα πλέον ακολουθούν τη δομή υψηλού επιπέδου και βασίζονται σε συγκεκριμένη διάρθρωση κεφαλαίων. Στο δεύτερο μέρος ανεφέρονται οι σκοποί και οι στόχοι της εταιρείας, οι ορισμοί που αφορούν το iso, η πολιτική ποιότητας καθώς και το πλαίσιο λειτουργίας της. Στην συνέχεια γίνεται εκτενής αναφορά στην Ηγεσία και την δέσμευσή της, καθώς και τους ρόλους και τις υπευθυνότητες των ατόμων που απαρτίζουν την εταιρεία. Σε επόμενο κεφάλαιο αναφέρεται στον σχεδιασμό για την ποιότητα και τους στόχους καθώς και τις δράσεις για την επίτευξή τους. Ακόλουθεί κεφάλαιο με την υποστήριξη της εταιρείας σε ανθρώπινο δυναμικό, υποδομές καθώς και την διαχείριση της πληροφορίας όπως επίσης και την λειτουργία της εταιρείας από την αρχική ζήτηση από τον πελάτη έως την παραγωγή και τελική αποδέσμευση του προιόντος.Στο τέλος του δευτέρου μέρους ακολουθεί κεφάλαιο με την αξιολόγηση της απόδοσης όπου και γίνεται αναφορά στις εσωτερικές επιθεωρήσεις.Σε κάθε κεφάλαιο του δευτέρου μέρους γίνεται αναφορά στην αντίστοιχη διαδικασία που θα ακολουθηθεί από εταιρεία καθώς και τα αντίστοιχα έντυπα που την τεκμηριώνουν.Στο τρίτο μέρος γίνεται αναφορά σε διαδικασίες επισκευής και ποιοτικού ελέγχου σε επισκευαζόμενα μηχανολογικά εξαρτήματα όπως είναι οι στροφαλοφόροι άξονες, κεφαλές εμβόλων αλλά και οι διαδικασίες κατασκευής συμπιεστών μέσω της αντίστροφης μηχανικής. el
heal.abstract In the present dissertation was designed a quality management system iso 9001: 2015 that will be implemented in a machining company. In the first part was a historical review of ISO 9000 to the last ISO 9001: 2015 standard that is applied to date. The standards now follow a high-level structure and are based on a specific capital structure. The second part mentions the aims and objectives of the company, the definitions concerning the iso, the quality policy as well as its operating framework. Then there is an extensive report on Leadership and its commitment, as well as the roles and responsibilities of the people who make up the company. The next chapter deals with quality planning and objectives as well as actions to achieve them. Followed by a chapter with the support of the company in human resources, infrastructure as well as information management as well as the operation of the company from the initial demand by the customer to the production and final release of the product. At the end of the second part follows a chapter with performance evaluation where reference is made to internal inspections. In each chapter of the second part reference is made to the corresponding procedure to be followed by a company as well as the corresponding forms that document it. The third part refers to repair procedures and quality control in repaired mechanical components such as crankshafts, piston crowns and compressor manufacturing processes through reverse engineering. en
heal.advisorName Καραμανέας, Αναστάσιος el
heal.committeeMemberName Δούκας, Χρυσόστομος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability false
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής