dc.contributor.author | Σπανός, Μιχαήλ | el |
dc.contributor.author | Spanos, Michail | en |
dc.date.accessioned | 2022-10-25T06:29:37Z | |
dc.date.available | 2022-10-25T06:29:37Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55983 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23681 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Πειράματα | el |
dc.subject | Κινητό τηλέφωνο | el |
dc.subject | Phyphox | en |
dc.subject | εξ΄αποστάσεως διδασκαλία | el |
dc.subject | e-learning | en |
dc.title | Εκπαιδευτική πρόταση για ατομικό πειραματισμό των μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με την χρήση απλών υλικών και κινητών τηλεφώνων | el |
dc.title | Education proposal for individual experimentation by secondary school puplis using simple materials and mobile phones | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Διδακτική της Φυσικής | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-06-30 | |
heal.abstract | Η μελέτη των φυσικών φαινομένων μέσω του πειραματισμού αποτελεί σημαντικό κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ειδικά στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι ιδιαίτερα σημαντικό να συνδεθεί η θεωρία και οι νόμοι της φυσικής, που διδάσκονται οι μαθητές, με την μελέτη αλλά και επιβεβαίωσή τους μέσα από πειράματα. Διάφορα προβλήματα όπως η έλλειψη πειραματικών διατάξεων, χρόνου και χώρου δυσχεραίνουν ή ακόμα και εμποδίζουν την διδασκαλία των πειραμάτων. Αυτά τα προβλήματα μπορούν πολύ εύκολα να αντιμετωπιστούν με την μέθοδο διδασκαλίας του e-learning. Στην μετά covid εποχή είναι ιδιαίτερα σημαντικό να εκμεταλλευτούμε πλήρως τις νέες μεθόδους τις εξ’ αποστάσεως διδασκαλίας. Τα κινητά πλέον έχουν ενσωματωμένους πάρα πολλούς αισθητήρες που με την κατάλληλη εφαρμογή μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την υλοποίηση πειραμάτων. Σκοπός λοιπόν της διπλωματικής εργασίας είναι κατ’ αρχάς η καταγραφή και αναφορά στα πλεονεκτήματα τόσο της εξ ’αποστάσεως διδασκαλίας όσο και της χρήσης των κινητών τηλεφώνων σε αυτή. Στην συνέχεια η δημιουργία πειραμάτων τα οποία χρησιμοποιούν τα κινητά τηλέφωνα και απλά υλικά για την εκτέλεσή τους. Έτσι υλοποιείται η ανάπτυξη πειραμάτων και φύλλων εργασίας για τους μαθητές. Στόχος είναι οι μαθητές να «στήνουν» μόνοι τους σε δικό τους χώρο τα πειράματα και τα εκτελούν. Στην συνέχεια να επεξεργάζονται τις μετρήσεις τους με βάση το φύλλο εργασίας. Βασικό κομμάτι αποτελεί και η εφαρμογή που χρησιμοποιείται στα πειράματα. Επιλέχθηκε το «Phyphox» μια εφαρμογή που χρησιμοποιεί όλους τους αισθητήρες του κινητού. Σημαντικό κομμάτι της επιλογής του Phyphox είναι η πληθώρα επιλογών που έχει ως προς τους αισθητήρες που θα χρησιμοποιήσουμε. | el |
heal.abstract | The study of natural phenomena through experimentation is an important part of the educational process. Especially in secondary education it is particularly important to link the theory and the laws of physics, which are taught to students, through experiments. Various problems such as the lack of experimental apparatus, time and space make it difficult or even impossible to teach experiments. These problems can very easily be addressed the teaching method of e-learning. In the post-covid era it is particularly important to take full advantage of new methods of distance learning. All these issues can very easily be addressed by the use of mobile phones. Mobile phones now have many, many sensors built in which, with the right application, can be used to carry out experiments. Τhe purpose of this thesis is firstly to record and report on the advantages of both distance learning and the use of mobile phones in it. Then the creation of experiments which use mobile phones and simple materials for their execution. Thus the development of experiments and worksheets for students is implemented. The goal is for students to "set up" on their own in their own space and perform the experiments. They then process their measurements based on the worksheet. A key part is the application used in the experiments. "Phyphox" an application that uses all the sensors of the mobile was chosen. An important part of choosing Phyphox is the plethora of options it has in terms of the sensors we will use. | en |
heal.advisorName | Αθανάσιος, Βελέντζας | |
heal.committeeMemberName | Ιωάννης, Θεοδώνης | |
heal.committeeMemberName | Καλλιόπη, Παυλοπούλου | |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών. Τομέας Φυσικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 102 σ. | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: