dc.contributor.author |
Χάνου, Ειρήνη
|
el |
dc.contributor.author |
Chanou, Eirini
|
en |
dc.date.accessioned |
2022-10-25T06:59:07Z |
|
dc.date.available |
2022-10-25T06:59:07Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55986 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23684 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Τεχνο-Οικονομικά Συστήματα (ΜΒΑ)” |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Εταιρική κοινωνική ευθύνη,Εργοδοτική Επωνυμία, Επιχειρηματική ηθική, κοινωνική ευθύνη, εταιρική φήμη |
el |
dc.subject |
Corporate Social Responsibility, employer branding, Business ethics, social responsibility, corporate reputation |
en |
dc.title |
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) και Επωνυμία Εργοδότη (Employer Branding):
διάφορες, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα |
el |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
Επιχειρηματική Ηθική |
el |
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2022-10-21 |
|
heal.abstract |
Το θέμα της εργασίας αυτής έχει να κάνει με δύο βασικές μορφές της επιχειρηματικής ηθικής, όπως αυτή υφίσταται, από τις τελευταίες δεκαετίες του 20ου αιώνα και μετά. Συγκεκριμένα, γίνεται λόγος για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (Corporate Social Responsibility), με τις ειδικότερες μορφές που αυτή κατά διαστήματα έχει πάρει ως και σήμερα. Κορυφαίο παράδειγμα του τελευταίου είναι η μεθοδολογία και οι μετρικές ESG, που αντιστοιχούν σε μια ποσοτικοποιημένη ΕΚΕ, τριών πεδίων: το περιβαλλοντικό (Environmental), το κοινωνικό (Social) και το διοικητικό (Governance).
Το δεύτερο είδος επιχειρηματικής ηθικής που εξετάζεται είναι η εργοδοτική φήμη (employer branding). Το employer branding είναι η φήμη που έχει ο εργοδότης για αυτό που εκπροσωπεί σε επίπεδο συμβολικό, τόσο ο ίδιος όσο και η εταιρεία του. Με άλλα λόγια, το employer branding σημαίνει τη διαφοροποίηση του εργοδότη τόσο σε επίπεδο οικονομικό, όσο και ψυχολογίας αλλά και λειτουργικότητας.
Στις μέρες μας η επιχειρηματική ηθική αποκτά αυξανόμενη σημασία και επικαιρότητα, κάτι που αναγνωρίζεται από όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Πλέον μερικοί έχουν υιοθετήσει την αντίληψή της ΕΚΕ ως μια από τις σημαντικότερες μορφές επιχειρηματικής ηθικής και μεγάλο μέρος της έρευνας εστιάζεται σε αυτήν, καθώς και τα οφέλη που μπορεί να έχει για την οικονομική επίδοση της επιχείρησης. Επίσης, άλλες πηγές και απόψεις υποστηρίζουν και επισημάνουν την αυξανόμενη σπουδαιότητα του employer branding.
Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η διερεύνηση όλων αυτών των απόψεων σε ποιοτικό και βιβλιογραφικό επίπεδο. Έτσι, θα δοθεί απάντηση στο ερευνητικό ερώτημα των πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων κάθε μιας μεθοδολογίας, όπως αυτές εφαρμόζονται στη σύγχρονη επιχείρηση σε πανευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο, καθώς επίσης και των ομοιοτήτων και διαφορών μεταξύ των δύο. |
el |
heal.advisorName |
Ματσόπουλος, Γεώργιος |
|
heal.committeeMemberName |
Παναγόπουλος, Αθανάσιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Παπαβασιλείου, Συμεών |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|