HEAL DSpace

Επιχειρησιακός σχεδιασμός δικτύου μεταφορών με υδροπλάνο στον ελλαδικό χώρο με χρήση GIS

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Πασχαλίδης, Στέργιος-Ζήκος el
dc.contributor.author Paschalidis, Stergios-Zikos en
dc.date.accessioned 2022-10-26T06:17:58Z
dc.date.available 2022-10-26T06:17:58Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55997
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23695
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Γεωπληροφορική” el
dc.rights Default License
dc.subject Πρόβλημα Δρομολόγησης Οχήματος el
dc.subject Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών el
dc.subject Ανάλυση Δικτύου el
dc.subject Υδροπλάνο el
dc.subject Υδατοδρόμιο el
dc.subject Vehicle Routing Problem en
dc.subject Geographic Information Systems en
dc.subject Network Analysis en
dc.subject Seaplane en
dc.subject Seaplane base en
dc.title Επιχειρησιακός σχεδιασμός δικτύου μεταφορών με υδροπλάνο στον ελλαδικό χώρο με χρήση GIS el
dc.title Operational design of a seaplane transportation system in Greece using GIS en
heal.type masterThesis
heal.classification Μεταφορές, Αερομεταφορές, Γεωπληροφορική el
heal.classification Transportation, Air Transportation, Geoinformatics en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-06-29
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί ο σχεδιασμός ενός πανελλαδικού δικτύου μεταφοράς με υδροπλάνων έχοντας ως βάσεις δύο μητροπολιτικά υδατοδρόμια σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη με χρήση υπολογιστικών εργαλείων της Γεωπληροφορικής και πιο συγκεκριμένα της Ανάλυσης Δικτύου του ArcGIS® της ESRI. Έχοντας θεωρήσει το πρόβλημα ως Πρόβλημα Δρομολόγησης Δικτύου, γίνεται αρχικά μία εκτενής βιβλιογραφική ανασκόπηση στη δομή του προβλήματος, της διάφορες εκδοχές του και το πλήθος των μεθοδολογιών επίλυσης που έχουν αναπτυχθεί ενώ παράλληλα γίνεται και μία πρώτη αναζήτηση σχετικά με το πώς η Γεωπληροφορική εμπλέκεται στο σχετικό εγχείρημα. Ακολουθεί ο ορισμός του δικτύου, η εύρεση της ζώνης επιρροής κάθε υδατοδρομίου, και εν συνεχεία μία ευρεία επεξεργασία στοιχείων στο Μicrosoft Excel για τον προσδιορισμό της ζήτησης κάθε υδατοδρομίου σε ημερήσιο επίπεδο. Τα παραπάνω στοιχεία εισάγονται στο ArcGIS, δημιουργούνται τα σχετικά θεματικά επίπεδα υδατοδρομίων και διαδρομών και δομείται το βασικό πεδίο της Ανάλυσης Δικτύου, το network dataset. Ακολούθως ορίζοντας τις σχετικές κλάσεις διαταγών (orders), βάσεων (depots) και οχημάτων δρομολόγησης (routes) επιλύονται συνολικά 8 περιπτώσεις δρομολόγησης, 4 για κάθε υδατοδρόμιο και 1 ανά τρίμηνο του έτος και εξάγονται τα σχετικά προγράμματα δρομολόγησης με βάση είτε τα αεροσκάφη (routes) είτε τα υδατοδρόμια (orders). Τέλος εξάγονται ορισμένα χρήσιμα στατιστικά στοιχεία σχετικά με τα μεγέθη δρομολογήσεων που προέκυψαν. el
heal.abstract Planning a transportation network with seaplane in the whole greek area constitutes the object of this project, having proposed two metropolitan seaplane bases in Piraeus and Thessaloniki and using GIS software tool and in particular, ESRI ArcGIS® Network Analyst. Having considered the problem as a Vehicle Routing Problem (VRP), a broad literature report is conducted on the problem structure, its different variations and the wealth of solution methods that have been generated, while simultaneously a brief search about the relative involvement of GIS is conducted. Defining the network and finding the base buffer zones follow the previous elements and after that, there is a broad process of elements in Microsoft Excel in order to definite the demand of every seaplane destination on a daily base. The elements above become an input in ArcGIS, the relative layers of seaplane bases and routes are generated and the basic component of Network Analyst, the network dataset is created. Afterwards, having defined the classes of orders, depots and routes, 8 routing cases are solved, 4 per every metropolitan seaplane base and 4 per annual quarter and the relative routing schedules are generated, either route-based or order-based. Finally, some useful statistics about the routing parameters are created. en
heal.advisorName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.advisorName Kepaptsoglou, Konstantinos en
heal.committeeMemberName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Kepaptsoglou, Konstantinos en
heal.committeeMemberName Σπυροπούλου, Ιωάννα el
heal.committeeMemberName Spyropoulou, Ioanna en
heal.committeeMemberName Ψαριανός, Βασίλειος el
heal.committeeMemberName Psarianos, Vasileios en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 152 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής