dc.contributor.author |
Πασχαλίδης, Στέργιος-Ζήκος
|
el |
dc.contributor.author |
Paschalidis, Stergios-Zikos
|
en |
dc.date.accessioned |
2022-10-26T06:17:58Z |
|
dc.date.available |
2022-10-26T06:17:58Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55997 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23695 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Γεωπληροφορική” |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Πρόβλημα Δρομολόγησης Οχήματος |
el |
dc.subject |
Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών |
el |
dc.subject |
Ανάλυση Δικτύου |
el |
dc.subject |
Υδροπλάνο |
el |
dc.subject |
Υδατοδρόμιο |
el |
dc.subject |
Vehicle Routing Problem |
en |
dc.subject |
Geographic Information Systems |
en |
dc.subject |
Network Analysis |
en |
dc.subject |
Seaplane |
en |
dc.subject |
Seaplane base |
en |
dc.title |
Επιχειρησιακός σχεδιασμός δικτύου μεταφορών με υδροπλάνο στον ελλαδικό χώρο με χρήση GIS |
el |
dc.title |
Operational design of a seaplane transportation system in Greece using GIS |
en |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
Μεταφορές, Αερομεταφορές, Γεωπληροφορική |
el |
heal.classification |
Transportation, Air Transportation, Geoinformatics |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2022-06-29 |
|
heal.abstract |
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί ο σχεδιασμός ενός πανελλαδικού δικτύου μεταφοράς με υδροπλάνων έχοντας ως βάσεις δύο μητροπολιτικά υδατοδρόμια σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη με χρήση υπολογιστικών εργαλείων της
Γεωπληροφορικής και πιο συγκεκριμένα της Ανάλυσης Δικτύου του ArcGIS® της ESRI. Έχοντας θεωρήσει το πρόβλημα ως Πρόβλημα Δρομολόγησης Δικτύου, γίνεται αρχικά μία εκτενής βιβλιογραφική ανασκόπηση στη δομή του προβλήματος, της
διάφορες εκδοχές του και το πλήθος των μεθοδολογιών επίλυσης που έχουν αναπτυχθεί ενώ παράλληλα γίνεται και μία πρώτη αναζήτηση σχετικά με το πώς η Γεωπληροφορική εμπλέκεται στο σχετικό εγχείρημα. Ακολουθεί ο ορισμός του δικτύου, η εύρεση της ζώνης επιρροής κάθε υδατοδρομίου, και εν συνεχεία μία
ευρεία επεξεργασία στοιχείων στο Μicrosoft Excel για τον προσδιορισμό της ζήτησης κάθε υδατοδρομίου σε ημερήσιο επίπεδο. Τα παραπάνω στοιχεία εισάγονται στο ArcGIS, δημιουργούνται τα σχετικά θεματικά επίπεδα υδατοδρομίων
και διαδρομών και δομείται το βασικό πεδίο της Ανάλυσης Δικτύου, το network dataset. Ακολούθως ορίζοντας τις σχετικές κλάσεις διαταγών (orders), βάσεων (depots) και οχημάτων δρομολόγησης (routes) επιλύονται συνολικά 8 περιπτώσεις
δρομολόγησης, 4 για κάθε υδατοδρόμιο και 1 ανά τρίμηνο του έτος και εξάγονται τα σχετικά προγράμματα δρομολόγησης με βάση είτε τα αεροσκάφη (routes) είτε τα υδατοδρόμια (orders). Τέλος εξάγονται ορισμένα χρήσιμα στατιστικά στοιχεία σχετικά με τα μεγέθη δρομολογήσεων που προέκυψαν. |
el |
heal.abstract |
Planning a transportation network with seaplane in the whole greek area constitutes
the object of this project, having proposed two metropolitan seaplane bases in Piraeus
and Thessaloniki and using GIS software tool and in particular, ESRI ArcGIS® Network
Analyst. Having considered the problem as a Vehicle Routing Problem (VRP), a broad
literature report is conducted on the problem structure, its different variations and the
wealth of solution methods that have been generated, while simultaneously a brief
search about the relative involvement of GIS is conducted. Defining the network and
finding the base buffer zones follow the previous elements and after that, there is a
broad process of elements in Microsoft Excel in order to definite the demand of every
seaplane destination on a daily base. The elements above become an input in ArcGIS,
the relative layers of seaplane bases and routes are generated and the basic
component of Network Analyst, the network dataset is created. Afterwards, having
defined the classes of orders, depots and routes, 8 routing cases are solved, 4 per every
metropolitan seaplane base and 4 per annual quarter and the relative routing
schedules are generated, either route-based or order-based. Finally, some useful
statistics about the routing parameters are created. |
en |
heal.advisorName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.advisorName |
Kepaptsoglou, Konstantinos |
en |
heal.committeeMemberName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Kepaptsoglou, Konstantinos |
en |
heal.committeeMemberName |
Σπυροπούλου, Ιωάννα |
el |
heal.committeeMemberName |
Spyropoulou, Ioanna |
en |
heal.committeeMemberName |
Ψαριανός, Βασίλειος |
el |
heal.committeeMemberName |
Psarianos, Vasileios |
en |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
152 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|