dc.contributor.author |
Θεοδωράκης, Αντώνιος
|
el |
dc.contributor.author |
Theodorakis, Antonios
|
en |
dc.date.accessioned |
2022-10-26T10:23:07Z |
|
dc.date.available |
2022-10-26T10:23:07Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56009 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23707 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Επιστήμη και Τεχνολογία Υδατικών Πόρων” |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Πλοίο |
el |
dc.subject |
Επιθεώρηση |
el |
dc.subject |
Διεθνείς Ναυτιλιακές Συμβάσεις |
el |
dc.subject |
Παρατηρήσεις |
el |
dc.subject |
Κρατήσεις |
el |
dc.subject |
Port state control |
en |
dc.subject |
Inspection |
en |
dc.subject |
International Maritime convention |
en |
dc.subject |
Deficiency |
en |
dc.subject |
Detention |
en |
dc.title |
Έλεγχος των πλοίων από το κράτος λιμένα |
el |
dc.title |
Port State Control |
en |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
Ναυτιλία |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2022-06-27 |
|
heal.abstract |
Ο έλεγχος από το κράτος λιμένα εφαρμόζεται για την επιβολή των διεθνών κανονισμών. Η ναυτιλιακή βιομηχανία καλείται να προσαρμοστεί στις σύγχρονες συνθήκες με τη νέα νομοθεσία του ΙΜΟ, τεχνολογικές αλλαγές , ζητήματα ασφαλείας και η ζήτηση για μεγαλύτερη βιωσιμότητα. Η προώθηση της απανθρακοποίησης της ναυτιλίας και οι στόχοι του ΙΜΟ για τα επόμενα έτη με γνώμονα την προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος, του ανθρώπου, των συνθηκών εργασίας και τον περιορισμό της ατμοσφαιρικής ρύπανσης καθιστούν την επιθεώρηση των πλοίων αναγκαία. Κάθε επιθεώρηση καταγράφεται. Αυτές οι πληροφορίες έχουν αντίκτυπο στην εμπορική θέση μιας ναυτιλιακής εταιρείας, καθώς οι ναυλωτές μπορούν εύκολα να έχουν πρόσβαση στο αρχείο επιθεώρησης σε οποιοδήποτε πλοίο. Στην παρούσα έρευνα γίνεται μια εκτενής ανάλυση του τρόπου διενέργειας των επιθεωρήσεων , το βαθμό επικινδυνότητας των πλοίων, τα είδη επιθεώρησης, τον ρόλο των νηογνωμόνων, της σημαίας, τις διεθνείς συμβάσεις. Η εναρμόνιση στις διαδικασίες επιθεώρησης επιτυγχάνεται μέσω Περιφερειακών Μνημονίων Συνεννόησης (MEMORANDUM OF UNDERSTANDING), το πρώτο από τα οποία ήταν το Μνημόνιο Συνεννόησης του Παρισιού που ιδρύθηκε το 1982. Στη συνέχεια, δημιουργήθηκαν πολλά άλλα Μνημόνια συνεννόησης. Με βάση την έρευνα που πραγματοποιείται μέσω ερωτηματολογίου –συνέντευξης μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών της ναυτιλιακής βιομηχανίας διαπιστώνεται η αναγκαιότητα για μεγαλύτερη εκπαίδευση και διενέργεια περισσότερων γυμνασίων επί του πλοίου, διαπιστώνεται διάθεση για ψηφιοποίηση πολλών λειτουργιών της επιθεώρησης , το άγχος και η πίεση κατά τη διάρκεια των επιθεωρήσεων είναι ένα υπαρκτό συναίσθημα που βιώνουν οι Ναυτικοί. Οι επιθεωρήσεις εν γένει στα πλαίσια του Μνημονίου του Παρισιού βρίσκονται σε ένα πολύ υψηλό και απαιτητικό επίπεδο που χρήζουν ακόμη μεγαλύτερη βελτίωση και εξέλιξη καθώς ο παράγοντας Ναυτιλία έχει μεγάλες ανάγκες και διαρκώς εξελίσσεται .Έτσι και οι επιθεωρήσεις πρέπει να ακολουθούν. |
el |
heal.abstract |
Port State control on ships is required to enforce international regulations. The shipping industry needs to adapt new IMO legislation, technological changes, safety issues and the demand for environmental sustainability. The promotion of reduce ships carbon intensity and the IMO's recommendations and guidelines, to protect the marine environment and reduce air pollution make necessary the ship inspection. Each inspection is recorded. This information has an impact on the commercial position of a shipping company, as charterers can easily access the inspection file on any ship. In the present research, an extensive analysis is made of the way the inspections are carried out, the degree of danger of the ships, the types of inspections, the role of the classification societies, the ship flag, the international conventions. Harmonization of inspection procedures is achieved through regional memoranda of understanding (MOUs), the first of which was the Paris Memorandum of Understanding established in 1982. Many other Memoranda of Understanding were subsequently created. Based on a review of the literature on the sustainability of the shipping industry, international conventions, port State control and memoranda of understanding, a questionnaire has been designed among the key stakeholders in the shipping industry to try to identify the importance. the role of port State control of ships and the potential for improvement to avoid maritime risks and increase quality and energy efficiency in the shipping industry. Stakeholders interviewed for this study have indicated that more drills (fire,evacuation) are required, seafarers feel overwhelmed with anxiety and high levels of stress or pressure, stakeholders recognize the importance of new digital technologies in maritime transport and seaports. Inspections in general under the Paris Memorandum are at a very high and demanding level that need even greater improvement and development. |
en |
heal.advisorName |
Γιαντσή, Θεοδώρα |
el |
heal.advisorName |
Giantsi, Theodora |
en |
heal.committeeMemberName |
Λυρίδης, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μαλαμής, Συμεών |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαντσή, Θεοδώρα |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
135 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|