HEAL DSpace

Σχεδίαση και ανάπτυξη παιχνιδιού σοβαρού σκοπού για την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση σε σχέση με την κατάθλιψη

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Mourelatos, Spyridon en
dc.contributor.author Μουρελάτος, Σπυρίδων el
dc.date.accessioned 2022-10-31T10:31:54Z
dc.date.available 2022-10-31T10:31:54Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56046
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23744
dc.rights Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ *
dc.subject Παιχνιδία σοβαρού σκοπού el
dc.subject Κατάθλιψη el
dc.subject Προφίλ Χρήστη el
dc.subject Αυτοματή παραγωγή δεδομένων el
dc.subject Παιχνίδι el
dc.subject Godot en
dc.subject Serious game en
dc.subject User profiling en
dc.subject Procedural data generation en
dc.subject Depression en
dc.title Σχεδίαση και ανάπτυξη παιχνιδιού σοβαρού σκοπού για την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση σε σχέση με την κατάθλιψη el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Game Design en
heal.language el
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-06-29
heal.abstract Περίληψη Η παρούσα διπλωματική αποτελεί μια προσπάθεια ανάπτυξής εφαρμογής παιχνιδιού σοβαρού σκοπού για την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση γύρω από τη συμπτωματολογία της κατάθλιψης. Η εργασία ερευνά το θέμα της κατάθλιψης σαν κοινωνικό και ιατρικό φαινόμενο, μετά από μία εκτενή ανασκόπηση. Η εφαρμογή ανήκει στην κατηγορία παιχνιδιών ταχύτητας και δράσης ενώ συνδυάζει και μερικά στοιχεία παρατηρητικότητας και στρατηγικής, έτσι απαιτεί το συνδυασμό πολλών προγραμματιστικών προτύπων, εργαλείων και αλγορίθμων. Ακόμα για την δημιουργία αυτού του παιχνιδιού χρησιμοποιήθηκαν αλγόριθμοι αυτόματης παραγωγής δυναμικών δεδομένων με σκοπό να αυξήσουν το περιεχόμενο του παιχνιδιού και το ενδιαφέρον στις επαναλαμβανόμενες προσπάθειες από τον παίκτη. Η διπλωματική εμπεριέχει στοιχεία user-profiling για την καταγραφή των επιδόσεων του χρήστη, άλλα και την μέτρηση της αποτελεσματικότητας του παιχνιδιού στην επίτευξη του σκοπού του. Στα πλαίσια αυτής της εργασίας υλοποιήθηκε εκτενής βιβλιογραφική ανασκόπηση στην υπάρχουσα έρευνα γύρω από το αντικείμενο καθώς η γνώση των προηγούμενων επιτευγμάτων στον χώρο των serious games στην βιοϊατρική είναι αναγκαίο προαπαιτούμενο για την ανάπτυξη μιας τέτοιας εφαρμογής. el
heal.advisorName Νικήτα, Κωνσταντίνα el
heal.committeeMemberName Σταφυλοπάτης, Α.Γ. el
heal.committeeMemberName Στάμου, Γ. el
heal.committeeMemberName Νικήτα, Κωνσταντίνα el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας και Τεχνολογίας Υλικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 61 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα