dc.contributor.author | Mourelatos, Spyridon | en |
dc.contributor.author | Μουρελάτος, Σπυρίδων | el |
dc.date.accessioned | 2022-10-31T10:31:54Z | |
dc.date.available | 2022-10-31T10:31:54Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56046 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23744 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Παιχνιδία σοβαρού σκοπού | el |
dc.subject | Κατάθλιψη | el |
dc.subject | Προφίλ Χρήστη | el |
dc.subject | Αυτοματή παραγωγή δεδομένων | el |
dc.subject | Παιχνίδι | el |
dc.subject | Godot | en |
dc.subject | Serious game | en |
dc.subject | User profiling | en |
dc.subject | Procedural data generation | en |
dc.subject | Depression | en |
dc.title | Σχεδίαση και ανάπτυξη παιχνιδιού σοβαρού σκοπού για την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση σε σχέση με την κατάθλιψη | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Game Design | en |
heal.language | el | |
heal.language | en | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-06-29 | |
heal.abstract | Περίληψη Η παρούσα διπλωματική αποτελεί μια προσπάθεια ανάπτυξής εφαρμογής παιχνιδιού σοβαρού σκοπού για την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση γύρω από τη συμπτωματολογία της κατάθλιψης. Η εργασία ερευνά το θέμα της κατάθλιψης σαν κοινωνικό και ιατρικό φαινόμενο, μετά από μία εκτενή ανασκόπηση. Η εφαρμογή ανήκει στην κατηγορία παιχνιδιών ταχύτητας και δράσης ενώ συνδυάζει και μερικά στοιχεία παρατηρητικότητας και στρατηγικής, έτσι απαιτεί το συνδυασμό πολλών προγραμματιστικών προτύπων, εργαλείων και αλγορίθμων. Ακόμα για την δημιουργία αυτού του παιχνιδιού χρησιμοποιήθηκαν αλγόριθμοι αυτόματης παραγωγής δυναμικών δεδομένων με σκοπό να αυξήσουν το περιεχόμενο του παιχνιδιού και το ενδιαφέρον στις επαναλαμβανόμενες προσπάθειες από τον παίκτη. Η διπλωματική εμπεριέχει στοιχεία user-profiling για την καταγραφή των επιδόσεων του χρήστη, άλλα και την μέτρηση της αποτελεσματικότητας του παιχνιδιού στην επίτευξη του σκοπού του. Στα πλαίσια αυτής της εργασίας υλοποιήθηκε εκτενής βιβλιογραφική ανασκόπηση στην υπάρχουσα έρευνα γύρω από το αντικείμενο καθώς η γνώση των προηγούμενων επιτευγμάτων στον χώρο των serious games στην βιοϊατρική είναι αναγκαίο προαπαιτούμενο για την ανάπτυξη μιας τέτοιας εφαρμογής. | el |
heal.advisorName | Νικήτα, Κωνσταντίνα | el |
heal.committeeMemberName | Σταφυλοπάτης, Α.Γ. | el |
heal.committeeMemberName | Στάμου, Γ. | el |
heal.committeeMemberName | Νικήτα, Κωνσταντίνα | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας και Τεχνολογίας Υλικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 61 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: