dc.contributor.author |
Κάσσος, Προκόπιος
|
|
dc.contributor.author |
Kassos, Prokopios
|
en |
dc.date.accessioned |
2022-11-02T07:31:30Z |
|
dc.date.available |
2022-11-02T07:31:30Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56061 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23759 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ναυλαγορά |
el |
dc.subject |
LNG Carriers |
en |
dc.subject |
Congestion |
en |
dc.subject |
Panama Canal |
en |
dc.subject |
Correlation |
en |
dc.title |
Διερεύνηση της συμφόρησης στη διώρυγα του Παναμά σε σχέση με τη ναυλαγορά πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Συμφόρηση |
el |
heal.classification |
Congestion |
en |
heal.classification |
Panama Canal |
en |
heal.classification |
Correlation |
en |
heal.classification |
Ναυλαγορά |
el |
heal.classification |
LNG Carriers |
en |
heal.language |
en |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2022-07-13 |
|
heal.abstract |
Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται μια συνολική μελέτη και παρουσίαση της αγοράς και μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, καθώς οι κυριότερες χώρες εισαγωγής υγροποιημένου φυσικού αερίου είναι η Κίνα, η Ιαπωνία και η Ν. Κορέα διερευνάται η επίδραση της πιθανής συμφόρησης στο κανάλι του Παναμά στις τιμές των ναύλων.
Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναλυτική παρουσίαση της παραγωγικής διαδικασίας και μεταφοράς του υγροποιημένου φυσικού αερίου. Επιπλέον γίνεται εκτενή αναφορά στα δεξαμενόπλοια μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην αγορά του υγροποιημένου φυσικού αερίου, δίνοντας έμφαση στους παράγοντες που επηρεάζουν τη ζήτηση του υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται εκτενής αναφορά της διώρυγας του Παναμά, της σπουδαιότητας του έργου επέκτασης του καναλιού, τους κανονισμούς διέλευσης καθώς την αναμενόμενη συμφόρηση.
Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται η στατιστική ανάλυση και ο έλεγχος συσχέτισης του χρόνου παραμονής στο κανάλι με την τιμή του ναύλου. Τέλος στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα και οι μελλοντικές προτάσεις. |
el |
heal.advisorName |
Λυρίδης, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ζαραφωνίτης, Γεώργιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
117 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|