HEAL DSpace

Εφαρμογή συμπράξεων δημοσίου-ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ) Σε έργα μετρό

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σκεντέρας, Ντόρις el
dc.contributor.author Skenderas, Doris en
dc.date.accessioned 2022-11-04T10:31:14Z
dc.date.available 2022-11-04T10:31:14Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56087
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23785
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Σχεδιασμός και Κατασκευή Υπόγειων Έργων” el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Έργα Μετρό el
dc.subject Υπόγεια Έργα en
dc.subject ΣΔΙΤ el
dc.subject Underground Metro en
dc.subject Private-Public Partnerships en
dc.title Εφαρμογή συμπράξεων δημοσίου-ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ) Σε έργα μετρό el
dc.title Public-Private Partnerships (PPPs) and Their Utilization in Metro Infrastructure Development en
heal.type masterThesis
heal.classification Έργα Μετρό, Συμβάσεις Δημοσίου Ιδιωτικού Τομέα el
heal.classification Underground Metro Construction, PPPs en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-07-05
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση της χρήσης ΣΔΙΤ στον τομέα των μετρό. Οι ΣΔΙΤ αποτελούν ένα ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο, τόσο για το δημόσιο όσο και για τον ιδιωτικό τομέα, εφόσον αυτό χρησιμοποιηθεί σωστά. Για αυτό τον λόγο γίνεται μια προσπάθεια κατανόησης των ΣΔΙΤ σε βήματα. Αρχικά αναφέρονται οι μορφές στις οποίες μπορούν να συναντηθούν οι ΣΔΙΤ ενώ στην συνέχεια γίνεται ανάλυση των κινδύνων που υπάρχουν στις συμβάσεις αυτές και αναφορά των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων τέτοιων συνεργασιών μεταξύ του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα. Στην συνέχεια γίνεται μια σύντομη αναφορά των επενδύσεων του ιδιωτικού τομέα και η χρήση των ΣΔΙΤ για έργα υποδομής με επίκεντρο τα έργα μετρό παρατηρώντας την επικρατούσα κατάσταση και τις προοπτικές σε διάφορες ζώνες του παγκόσμιου χάρτη. Ακολούθως για καλύτερη κατανόηση της λειτουργίας των ΣΔΙΤ σε έργα μετρό, πως αυτά χρησιμοποιούνται και τι προβλήματα μπορούν να προκύψουν, αναλύεται η εφαρμογή ΣΔΙΤ σε πέντε έργα μετρό σε διάφορες χώρες οι οποίες έχουν διαφορετικό επιχειρηματικό, οικονομικό και αναπτυξιακό υπόβαθρο. Τα έργα αυτά αφορούν το μετρό του Λονδίνου, του Σύδνεϋ, του Πεκίνο, του Σάο Πάολο και του Δελχί. Κάποια εξ αυτών είναι επιτυχής προσπάθειες εφαρμογής των ΣΔΙΤ ενώ άλλα όχι. Τέλος γίνεται σύνοψη των προβλημάτων που μπορούν να προκύψουν και τα σημεία τα οποία χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή στην επιλογή υλοποίησης ΣΔΙΤ στον τομέα των μετρό. el
heal.abstract The object of this master thesis is the study of the use of PPPs in the metro sector. PPPs are a helpful tool, both for the public and private sectors if used suitably. For this reason, there is a trial to understand the PPPs function step by step. Firstly, are mentioned the forms in which PPPs can be noticed followed by the analysis of risks that exist in these contracts and the advantages and disadvantages of such collaborations among the public and private sectors. The second section is a brief overview of private sector investment and PPPs in infrastructure projects, focusing on metro projects and observing the prevailing situation and prospects of PPPs in various areas of the world map. Then for a better understanding of PPPs operation in metro projects, how they are used, and what problems may arise, the application of five different metro projects in countries with various business, financial, and development backgrounds is analyzed. These projects are the London Underground, Sydney Metro, Beijing Metro, Sao Paulo, and Delhi metros as well. Some of these examples are successful efforts to implement PPPs, and others are not. Finally, there is a summary of the problems that may emerge and the matters that need exceptional attention when choosing a PPP application in the metro sector. en
heal.advisorName Μπενάρδος, Ανδρέας el
heal.advisorName Benardos, Andreas en
heal.committeeMemberName Μπενάρδος, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Δαμίγος, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Αδάμ, Κατερίνα el
heal.committeeMemberName Benardos, Andreas en
heal.committeeMemberName Damigos, Dhmhtrios en
heal.committeeMemberName Adam, Katerina en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 143 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα