dc.contributor.author | Μακρίδης, Νικόλαος | el |
dc.contributor.author | Makridis, Nikolaos | en |
dc.date.accessioned | 2022-11-14T09:41:15Z | |
dc.date.available | 2022-11-14T09:41:15Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56128 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23826 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Risk Management | en |
dc.subject | Liquified Natural Gas | en |
dc.subject | Terminal Stations LNG | en |
dc.subject | Risk Identification | en |
dc.subject | Natural Gas | en |
dc.subject | Λειτουργία Εγκαταστάσεων | el |
dc.subject | Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο | el |
dc.subject | Διαχείριση Κινδύνων | el |
dc.subject | Αναγνώριση Κινδύνων | el |
dc.subject | Τροφοδοσία Πλοίων | el |
dc.title | Αναγνώριση κινδύνων κατά την λειτουργία εγκαταστάσεων τροφοδοσίας πλοίων με υγροποιημένο φυσικό αέριο | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Επιχειρησιακή Έρευνα | el |
heal.classification | Risk Management | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-07-13 | |
heal.abstract | H παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην διαχείριση κινδύνων όσον αφορά την λειτουργία μιας εγκατάστασης τροφοδοσίας πλοίων με Υγροποιημένο φυσικό αέριο(ΥΦΑ-LNG) αλλά περιορίζεται στην αναγνώριση των κινδύνων. Ο λόγος της σημαντικότητας της εργασίας είναι ότι ο συγκεκριμένος τομέας είναι νέος και το ενδιαφέρον μέχρι στιγμής έχει επικεντρωθεί στα ατυχήματα και στα ζητήματα ασφάλειας. Έτσι, η ύπαρξη μίας βάσης δεδομένων με διακινδυνεύσεις από πολλά πεδία αποτελεί μία σημαντική προσθήκη στην διεθνή βιβλιογραφία. Σκοπός της εργασίας είναι να δημιουργηθεί μια όσο το δυνατόν πιο πλήρης δομή κινδύνων ή αλλιώς βιβλιοθήκη κινδύνων η οποία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο σε κάθε εγκατάσταση τροφοδοσίας πλοίων με ΥΦΑ ώστε κάθε εμπλεκόμενο μέρος της εγκατάστασης να αντιληφθεί τους κίνδυνους που ενδεχομένως θα εμφανιστούν και συγχρόνως να ελαχιστοποιήσει τις απειλές και να μεγιστοποιήσει τις ευκαιρίες. Καθώς έγινε μελέτη των διαδικασιών, της νομοθεσίας, του τεχνικού εξοπλισμού και του περιβάλλοντος μιας εγκατάστασης τροφοδοσίας ΥΦΑ σε πλοία, στην συνέχεια έγινε η αναγνώριση διακινδυνεύσεων και η κατηγοριοποίηση τους σε νομικές, κοινωνικοπολιτικές, στρατηγικές, επιχειρησιακές και ασφαλείας. Όσον αφορά την τεχνική αναγνώρισης των κινδύνων εφαρμόστηκε η δομή ανάλυσης κινδύνων(Risk Breakdown Structure-RBS) ως κύρια μέθοδος, με τον καταιγισμό ιδεών και τις λίστες ελέγχου ως βοηθητικές μεθόδους και παρουσιάστηκαν με την μορφή πίνακα. Η αξία των ευρημάτων αυτών είναι ότι κάθε ενδιαφερόμενο μέρος, επενδυτής αλλά και οι αρμόδιοι για την διαχείριση των κινδύνων κατά την λειτουργία εγκαταστάσεων τροφοδοσίας πλοίων με ΥΦΑ θα είναι σε θέση να διαβάσουν μια λίστα κινδύνων και να την προσαρμόσουν ευκολότερα στην δική τους περίπτωση. Καθώς το Φυσικό αέριο αποκτά ένα μεγάλο κομμάτι των ενεργειακών αναγκών, το Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο ως ναυτιλιακό καύσιμο όλο και περισσότερο εξαπλώνεται και οι εγκαταστάσεις τροφοδοσίας πλοίων με ΥΦΑ πληθαίνουν συνεχώς. Γι’ αυτό το λόγο η αναγνώριση κινδύνων, που είναι το πρώτο και σημαντικότερο στάδιο στην διαχείριση τους σε τέτοιου είδους εγκαταστάσεις, μοιάζει να είναι επιτακτική ανάγκη. | el |
heal.advisorName | Κηρυττόπουλος, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Κηρυττόπουλος, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Ναθαναήλ, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Τόλης, Αθανάσιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 134 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: