dc.contributor.author |
Πάτση, Καλλιόπη
|
el |
dc.contributor.author |
Patsi, Kalliopi
|
en |
dc.date.accessioned |
2022-11-16T08:06:39Z |
|
dc.date.available |
2022-11-16T08:06:39Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56136 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23834 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση |
el |
dc.subject |
Διεπιστημονικότητα |
el |
dc.subject |
Οπτικοποίηση |
el |
dc.subject |
Διδακτική παρέμβαση |
el |
dc.subject |
GeoGebra |
en |
dc.subject |
Secondary education |
en |
dc.subject |
Interdisciplinary scenarios |
en |
dc.subject |
Visualization |
en |
dc.subject |
Teaching intervention |
en |
dc.title |
Διεπιστημονική προσέγγιση στη διδασκαλία των γραμμικών συστημάτων και η επίλυσή τους με τη χρήση του λογισμικού GEOGEBRA στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση |
el |
dc.title |
Solving linear systems using an interdisciplinary approach supported by the software GEOGEBRA in the secondary education |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Διδακτική |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2022-07-04 |
|
heal.abstract |
Στις ημέρες μας η διδασκαλία με τον παραδοσιακό τρόπο είναι η μόνη που εφαρμόζεται ευρύτερα στο εκπαιδευτικό μας σύστημα παρά την ποικιλία των τεχνολογικών μέσων που υπάρχουν. Στην παρούσα εργασία γίνεται μία προσπάθεια μέσω εμπεριστατωμένης και τεκμηριωμένης ανάλυσης να καταγραφούν οι επικρατούσες αντιλήψεις αλλά και οι δυσκολίες στην ενσωμάτωση των τεχνολογικών εφαρμογών στην διδασκαλία όπως επίσης και τα οφέλη που μπορούν να προκύψουν από την χρήση των εργαλείων αυτών.
Αναδεικνύεται η αξία των μέσων οπτικοποίησης των μαθηματικών εννοιών και γίνεται επισκόπηση των βασικών δυνατοτήτων του GeoGebra καθώς αποτελεί το κατεξοχήν προτεινόμενο λογισμικό στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Σε δεύτερο επίπεδο, μέσω μιας διδακτικής παρέμβασης με τη χρήση του λογισμικού στο φυσικό περιβάλλον της σχολικής τάξης επιχειρήθηκε να αναδυθούν οι δυνατότητες που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες στη διδασκαλία μιας ενότητας των Μαθηματικών. Με οδηγό το νέο πρόγραμμα σπουδών που θα εφαρμοστεί στο άμεσο μέλλον, επιλέχθηκε η ενότητα των γραμμικών συστημάτων και μελετήθηκε η προσέγγιση της μέσω σεναρίου/προβλήματος πραγματικής ζωής που συνδυάζει αρμονικά την διεπιστημονικότητα και την τεχνολογία με τα Μαθηματικά. |
el |
heal.advisorName |
Παυλοπούλου, Καλλιόπη |
el |
heal.committeeMemberName |
Παυλοπούλου, Καλλιόπη |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαρράκος, Παναγιώτης |
el |
heal.committeeMemberName |
Στεφανέας, Πέτρος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών. Τομέας Μαθηματικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
116 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|