HEAL DSpace

Διεπιστημονική προσέγγιση στη διδασκαλία των γραμμικών συστημάτων και η επίλυσή τους με τη χρήση του λογισμικού GEOGEBRA στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Πάτση, Καλλιόπη el
dc.contributor.author Patsi, Kalliopi en
dc.date.accessioned 2022-11-16T08:06:39Z
dc.date.available 2022-11-16T08:06:39Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56136
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23834
dc.rights Default License
dc.subject Δευτεροβάθμια εκπαίδευση el
dc.subject Διεπιστημονικότητα el
dc.subject Οπτικοποίηση el
dc.subject Διδακτική παρέμβαση el
dc.subject GeoGebra en
dc.subject Secondary education en
dc.subject Interdisciplinary scenarios en
dc.subject Visualization en
dc.subject Teaching intervention en
dc.title Διεπιστημονική προσέγγιση στη διδασκαλία των γραμμικών συστημάτων και η επίλυσή τους με τη χρήση του λογισμικού GEOGEBRA στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση el
dc.title Solving linear systems using an interdisciplinary approach supported by the software GEOGEBRA in the secondary education en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Διδακτική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-07-04
heal.abstract Στις ημέρες μας η διδασκαλία με τον παραδοσιακό τρόπο είναι η μόνη που εφαρμόζεται ευρύτερα στο εκπαιδευτικό μας σύστημα παρά την ποικιλία των τεχνολογικών μέσων που υπάρχουν. Στην παρούσα εργασία γίνεται μία προσπάθεια μέσω εμπεριστατωμένης και τεκμηριωμένης ανάλυσης να καταγραφούν οι επικρατούσες αντιλήψεις αλλά και οι δυσκολίες στην ενσωμάτωση των τεχνολογικών εφαρμογών στην διδασκαλία όπως επίσης και τα οφέλη που μπορούν να προκύψουν από την χρήση των εργαλείων αυτών. Αναδεικνύεται η αξία των μέσων οπτικοποίησης των μαθηματικών εννοιών και γίνεται επισκόπηση των βασικών δυνατοτήτων του GeoGebra καθώς αποτελεί το κατεξοχήν προτεινόμενο λογισμικό στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Σε δεύτερο επίπεδο, μέσω μιας διδακτικής παρέμβασης με τη χρήση του λογισμικού στο φυσικό περιβάλλον της σχολικής τάξης επιχειρήθηκε να αναδυθούν οι δυνατότητες που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες στη διδασκαλία μιας ενότητας των Μαθηματικών. Με οδηγό το νέο πρόγραμμα σπουδών που θα εφαρμοστεί στο άμεσο μέλλον, επιλέχθηκε η ενότητα των γραμμικών συστημάτων και μελετήθηκε η προσέγγιση της μέσω σεναρίου/προβλήματος πραγματικής ζωής που συνδυάζει αρμονικά την διεπιστημονικότητα και την τεχνολογία με τα Μαθηματικά. el
heal.advisorName Παυλοπούλου, Καλλιόπη el
heal.committeeMemberName Παυλοπούλου, Καλλιόπη el
heal.committeeMemberName Ψαρράκος, Παναγιώτης el
heal.committeeMemberName Στεφανέας, Πέτρος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών. Τομέας Μαθηματικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 116 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής