HEAL DSpace

Διερεύνηση αλληλεπίδρασης μεταηύ δεικτών επιφανειακής και δομικής κατάστασης εύκαμπτων οδοστρωμάτων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τσουραπά, Μαρία-Ζωή el
dc.contributor.author Tsourapa, Maria-Zoi en
dc.date.accessioned 2022-11-16T09:54:54Z
dc.date.available 2022-11-16T09:54:54Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56147
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23845
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Οδόστρωμα el
dc.subject Ομαλότητα el
dc.subject Δομική κατάσταση el
dc.subject IRI en
dc.subject FWD en
dc.subject Pavement en
dc.subject Roughness en
dc.subject Structural indices en
dc.subject IRI en
dc.subject FWD en
dc.title Διερεύνηση αλληλεπίδρασης μεταηύ δεικτών επιφανειακής και δομικής κατάστασης εύκαμπτων οδοστρωμάτων el
dc.title Investigation of correlations between structural and surface condition indicators for flexible pavements en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Evaluation and pavement management en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-07-15
heal.abstract Στο ευρύτερο φάσμα της διερεύνησης διαχείρισης της συντήρησης των οδοστρωμάτων οι μηχανικοί και οι φορείς διαχείρισης οδικών υποδομών επιθυμούν την βέλτιστη χρήση μηχανημάτων και εργαλείων ανάλυσης με στόχο την αξιολόγηση των οδοστρωμάτων με τους λιγότερους διαθέσιμους πόρους. Συνήθως οι εργασίες συντήρησης προγραμματίζονται με βάση την επιφανειακή κατάσταση των οδοστρωμάτων. Ωστόσο και τα δομικά χαρακτηριστικά έχουν ιδιαίτερη σημασία, τα οποία προκύπτουν κατόπιν ελέγχου συνήθως από χρονοβόρες δοκιμές. Η αξιολόγηση της δομικής κατάστασης ενός οδοστρώματος πραγματοποιείται με την χρήση καταστρεπτικών ή μη δοκιμών (NDT). Συνεπώς ιδιαίτερο ενδιαφέρον αποτελεί η διερεύνηση αλληλεπίδρασης των δεικτών επιφανειακής και δομικής κατάστασης .Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής διερευνήθηκε αυτή η αλληλεπίδραση αξιοποιώντας δεδομένα που συλλέχθηκαν από τα πειραματικά οδοστρώματα με το παραμορφωσίμετρο πίπτοντος βάρους FWD και το προφιλόμετρο RSP. Αρχικά παρατίθενται η βιβλιογραφική ανασκόπηση για την ομαλότητα και τα μηχανικά συστήματα καταγραφής της. Ύστερα παρουσιάζεται το παραμόρφωσίμετρο πίπτοντος βάρους, τα λειτουργικά του χαρακτηριστικά καθώς και η διαδικασία υπολογισμού των δομικών δεικτών που προκύπτουν από την καταγραφή των ελαστικών υποχωρήσεων του οδοστρώματος. Εν συνεχεία διερευνάται η αλληλεπίδραση δομικών και επιφανειακών δεικτών καθώς και η ανάπτυξη μοντέλου πρόβλεψης των δομικών δεικτών. Τα αποτελέσματα και συμπεράσματα περιλαμβάνονται στο τεύχος της εργασίας. el
heal.abstract The use of cost-effective methods and analysis tools to evaluate pavement maintenance and/or rehabilitation needs under limited budget and time restrictions is of primary importance nowadays. Quite often, maintenance is triggered by reduced pavement serviceability (e.g., roughness, texture loss, etc.). However, pavement structural issues are important too. Structural evaluation takes place with time consuming methods. For this purpose, the use of nondestructive methods dominates. As a result, various studies have been conducted in order to correlate pavement condition based on the surface performance indicators and structural deflection indexes. The main purpose of this thesis is to investigate the type of correlations between the individual condition indexes based on field data that was retrieved from the database of the Pavement Engineering Laboratory of NTUA. This data referred to structural information collected with a Falling Weight Deflectometer (FWD) and roughness data collected with a Road Surface Profiler (RSP). At first, a literature review is given about roughness issues, the FWD principles and the process needed to obtain deflection indicators. Thereafter, the main investigations of correlations between the indicators as well as the model developed for the prediction of structural indicators are followed. The analysis results and the conclusions are presented within this thesis. en
heal.advisorName Πλατή, Χριστίνα el
heal.committeeMemberName Λοΐζος, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γιώργος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 125 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα