dc.contributor.author | Τσουραπά, Μαρία-Ζωή | el |
dc.contributor.author | Tsourapa, Maria-Zoi | en |
dc.date.accessioned | 2022-11-16T09:54:54Z | |
dc.date.available | 2022-11-16T09:54:54Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56147 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23845 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Οδόστρωμα | el |
dc.subject | Ομαλότητα | el |
dc.subject | Δομική κατάσταση | el |
dc.subject | IRI | en |
dc.subject | FWD | en |
dc.subject | Pavement | en |
dc.subject | Roughness | en |
dc.subject | Structural indices | en |
dc.subject | IRI | en |
dc.subject | FWD | en |
dc.title | Διερεύνηση αλληλεπίδρασης μεταηύ δεικτών επιφανειακής και δομικής κατάστασης εύκαμπτων οδοστρωμάτων | el |
dc.title | Investigation of correlations between structural and surface condition indicators for flexible pavements | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Evaluation and pavement management | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-07-15 | |
heal.abstract | Στο ευρύτερο φάσμα της διερεύνησης διαχείρισης της συντήρησης των οδοστρωμάτων οι μηχανικοί και οι φορείς διαχείρισης οδικών υποδομών επιθυμούν την βέλτιστη χρήση μηχανημάτων και εργαλείων ανάλυσης με στόχο την αξιολόγηση των οδοστρωμάτων με τους λιγότερους διαθέσιμους πόρους. Συνήθως οι εργασίες συντήρησης προγραμματίζονται με βάση την επιφανειακή κατάσταση των οδοστρωμάτων. Ωστόσο και τα δομικά χαρακτηριστικά έχουν ιδιαίτερη σημασία, τα οποία προκύπτουν κατόπιν ελέγχου συνήθως από χρονοβόρες δοκιμές. Η αξιολόγηση της δομικής κατάστασης ενός οδοστρώματος πραγματοποιείται με την χρήση καταστρεπτικών ή μη δοκιμών (NDT). Συνεπώς ιδιαίτερο ενδιαφέρον αποτελεί η διερεύνηση αλληλεπίδρασης των δεικτών επιφανειακής και δομικής κατάστασης .Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής διερευνήθηκε αυτή η αλληλεπίδραση αξιοποιώντας δεδομένα που συλλέχθηκαν από τα πειραματικά οδοστρώματα με το παραμορφωσίμετρο πίπτοντος βάρους FWD και το προφιλόμετρο RSP. Αρχικά παρατίθενται η βιβλιογραφική ανασκόπηση για την ομαλότητα και τα μηχανικά συστήματα καταγραφής της. Ύστερα παρουσιάζεται το παραμόρφωσίμετρο πίπτοντος βάρους, τα λειτουργικά του χαρακτηριστικά καθώς και η διαδικασία υπολογισμού των δομικών δεικτών που προκύπτουν από την καταγραφή των ελαστικών υποχωρήσεων του οδοστρώματος. Εν συνεχεία διερευνάται η αλληλεπίδραση δομικών και επιφανειακών δεικτών καθώς και η ανάπτυξη μοντέλου πρόβλεψης των δομικών δεικτών. Τα αποτελέσματα και συμπεράσματα περιλαμβάνονται στο τεύχος της εργασίας. | el |
heal.abstract | The use of cost-effective methods and analysis tools to evaluate pavement maintenance and/or rehabilitation needs under limited budget and time restrictions is of primary importance nowadays. Quite often, maintenance is triggered by reduced pavement serviceability (e.g., roughness, texture loss, etc.). However, pavement structural issues are important too. Structural evaluation takes place with time consuming methods. For this purpose, the use of nondestructive methods dominates. As a result, various studies have been conducted in order to correlate pavement condition based on the surface performance indicators and structural deflection indexes. The main purpose of this thesis is to investigate the type of correlations between the individual condition indexes based on field data that was retrieved from the database of the Pavement Engineering Laboratory of NTUA. This data referred to structural information collected with a Falling Weight Deflectometer (FWD) and roughness data collected with a Road Surface Profiler (RSP). At first, a literature review is given about roughness issues, the FWD principles and the process needed to obtain deflection indicators. Thereafter, the main investigations of correlations between the indicators as well as the model developed for the prediction of structural indicators are followed. The analysis results and the conclusions are presented within this thesis. | en |
heal.advisorName | Πλατή, Χριστίνα | el |
heal.committeeMemberName | Λοΐζος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 125 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: