dc.contributor.author | Κούκος, Αθανάσιος | el |
dc.contributor.author | Koukos, Athanasios | en |
dc.date.accessioned | 2022-11-18T10:29:35Z | |
dc.date.available | 2022-11-18T10:29:35Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56164 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23862 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | CO2 | en |
dc.subject | Diesel | en |
dc.subject | LNG | en |
dc.subject | Cold Ironing | en |
dc.subject | Biodiesel | en |
dc.subject | Fuel EU Maritime Regulation | en |
dc.subject | Αμμωνία | el |
dc.subject | Υδρογόνο | el |
dc.subject | Εναλλακτικά Καύσιμα | el |
dc.subject | Μεθανόλη | el |
dc.subject | Carbon Intensity Indicator | el |
dc.title | Διερεύνηση της επίδρασης εναλλακτικών καυσίμων στην επίδοση πλοίων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Alternative Fuels | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-07-18 | |
heal.abstract | Το «ανθρωπογενές» φαινόμενο του θερμοκηπίου και η περιβαλλοντική κρίση που βιώνει ο πλανήτης καθιστά επιτακτική την ανάγκη για περιορισμό των εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου με πρωταγωνιστή το διοξείδιο του άνθρακα που παράγεται από τη βιομηχανία, τις μεταφορές και τις ανθρώπινες δραστηριότητες γενικά. Η ναυτιλία ευθύνεται για ένα μεγάλο μέρος των εκπομπών CO2, επειδή τα πλοία κινούνται με χρήση ορυκτών καυσίμων. Η παρούσα εργασία αποτελεί ένα project στο οποίο, σε συνεργασία με το νηογνώμονα Lloyd’s Register, επιχειρείται η αντικατάσταση των ορυκτών καυσίμων με εναλλακτικά καύσιμα σε μια σειρά από πραγματικά πλοία. Σκοπός του project είναι να διαπιστωθεί πόσο μπορεί να μειωθούν οι εκπομπές των αερίων του θερμοκηπίου, με τι κόστος για τις εταιρείες και με ποιο κέρδος για τον πλανήτη. Η εργασία περιλαμβάνει τρία κύρια μέρη. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται σε βασικές γραμμές οι όροι και οι έννοιες η γνώση των οποίων προαπαιτείται για την κατανόηση του project. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται το project και ακολουθούν, στο τρίτο μέρος, τα συμπεράσματα που εξάγονται. Μέθοδος: Το θεωρητικό υπόβαθρο, αναγκαίο για τη γνώση βασικών όρων και εννοιών και την κατανόηση του project και του σκοπού που υπηρετεί, γράφτηκε μέσα από ανασκόπηση της βιβλιογραφίας και επιστημονικών άρθρων δημοσιευμένων στο διαδίκτυο, από όπου και ανακτήθηκαν. Το project πραγματοποιήθηκε με χρήση του κανονισμού Fuel EU Maritime, που συντάχθηκε πρόσφατα. | el |
heal.advisorName | Προυσαλίδης, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Παπαδόπουλος, Χρήστος | el |
heal.committeeMemberName | Λυρίδης, Δημήτριος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 99 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: