HEAL DSpace

Διερεύνηση της επίδρασης εναλλακτικών καυσίμων στην επίδοση πλοίων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κούκος, Αθανάσιος el
dc.contributor.author Koukos, Athanasios en
dc.date.accessioned 2022-11-18T10:29:35Z
dc.date.available 2022-11-18T10:29:35Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56164
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23862
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject CO2 en
dc.subject Diesel en
dc.subject LNG en
dc.subject Cold Ironing en
dc.subject Biodiesel en
dc.subject Fuel EU Maritime Regulation en
dc.subject Αμμωνία el
dc.subject Υδρογόνο el
dc.subject Εναλλακτικά Καύσιμα el
dc.subject Μεθανόλη el
dc.subject Carbon Intensity Indicator el
dc.title Διερεύνηση της επίδρασης εναλλακτικών καυσίμων στην επίδοση πλοίων el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Alternative Fuels en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-07-18
heal.abstract Το «ανθρωπογενές» φαινόμενο του θερμοκηπίου και η περιβαλλοντική κρίση που βιώνει ο πλανήτης καθιστά επιτακτική την ανάγκη για περιορισμό των εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου με πρωταγωνιστή το διοξείδιο του άνθρακα που παράγεται από τη βιομηχανία, τις μεταφορές και τις ανθρώπινες δραστηριότητες γενικά. Η ναυτιλία ευθύνεται για ένα μεγάλο μέρος των εκπομπών CO2, επειδή τα πλοία κινούνται με χρήση ορυκτών καυσίμων. Η παρούσα εργασία αποτελεί ένα project στο οποίο, σε συνεργασία με το νηογνώμονα Lloyd’s Register, επιχειρείται η αντικατάσταση των ορυκτών καυσίμων με εναλλακτικά καύσιμα σε μια σειρά από πραγματικά πλοία. Σκοπός του project είναι να διαπιστωθεί πόσο μπορεί να μειωθούν οι εκπομπές των αερίων του θερμοκηπίου, με τι κόστος για τις εταιρείες και με ποιο κέρδος για τον πλανήτη. Η εργασία περιλαμβάνει τρία κύρια μέρη. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται σε βασικές γραμμές οι όροι και οι έννοιες η γνώση των οποίων προαπαιτείται για την κατανόηση του project. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται το project και ακολουθούν, στο τρίτο μέρος, τα συμπεράσματα που εξάγονται. Μέθοδος: Το θεωρητικό υπόβαθρο, αναγκαίο για τη γνώση βασικών όρων και εννοιών και την κατανόηση του project και του σκοπού που υπηρετεί, γράφτηκε μέσα από ανασκόπηση της βιβλιογραφίας και επιστημονικών άρθρων δημοσιευμένων στο διαδίκτυο, από όπου και ανακτήθηκαν. Το project πραγματοποιήθηκε με χρήση του κανονισμού Fuel EU Maritime, που συντάχθηκε πρόσφατα. el
heal.advisorName Προυσαλίδης, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Παπαδόπουλος, Χρήστος el
heal.committeeMemberName Λυρίδης, Δημήτριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 99 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα