dc.contributor.author | Μέρμηγκας, Αντώνης | el |
dc.contributor.author | Mermigkas, Antonios | en |
dc.date.accessioned | 2022-11-18T12:08:35Z | |
dc.date.available | 2022-11-18T12:08:35Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56181 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23879 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Παιχνίδι | el |
dc.subject | Αρχείο | el |
dc.subject | Εξερεύνηση | el |
dc.subject | Αφήγηση | el |
dc.subject | Βίωμα | el |
dc.subject | Play | en |
dc.subject | Archive | en |
dc.subject | Exploration | en |
dc.subject | Narrative | en |
dc.subject | Memory | en |
dc.title | Το αρχείο ερέθισμα για παιχνίδι. | el |
dc.title | Archive as trigger for play | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.secondaryTitle | Χωρικοποίηση συλλογικών φαντασιακών. | el |
heal.secondaryTitle | Spatialization of collective fantasies | en |
heal.classification | Αρχειακές πρακτικές | el |
heal.classification | Παιχνίδι | el |
heal.classification | Σκηνογραφία | el |
heal.classification | Αrchive practices | en |
heal.classification | Scenography | en |
heal.classification | Play | en |
heal.classification | Κολάζ | el |
heal.classification | Collage | el |
heal.classification | Collage | fr |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-06-28 | |
heal.abstract | Σε αυτή την αναζήτηση, ακολουθώ μία διαδικασία. Η διαδικασία είναι η εξής: Συλλέγω ευρήματα τα οποία αποτελούν το αρχείο μου. Τα ευρήματα είναι αντικείμενα και τοποθεσίες. Χρησιμοποιώ το αρχείο που συγκεντρώνω μαζί με δύο ακόμα εργαλεία. Το παιχνίδι και τη γραφή. Από τη μίξη αρχείου, γραφής και παιχνιδιού παράγονται νεότερα στοιχεία. Τα νεότερα στοιχεία είναι αφηγηματικά, σκηνογραφικά και διαδραστικά αντικείμενα και χώροι τα οποία συγκρατώ στο αρχείο, σημειώνοντας, απεικονίζοντας, κατασκευάζοντας, ζωγραφίζοντας. Τα νεότερα στοιχεία προστίθενται στο αρχείο. Το νέο αρχείο τα περιέχει. Το αρχείο προτείνεται ως ερέθισμα για παιχνίδι σε περισσότερο κόσμο, από κοινού. Εκεί εμφάνισα στοιχεία του αρχείου, ταξινομημένα με κάποιον επιλεγμένο τρόπο, μαζί με κανόνες ή χωρίς, στα άτομα που συμμετείχαν. Στις συναντήσεις οργανώθηκαν φαντασιακά μεταξύ τον παικτών/ριων και πήραν μορφή ως παιχνίδια, μέσω των κανόνων, οι οποίοι συμφωνήθηκαν επί τόπου. Από αυτές τις συμμετοχικές πράξεις κράτησα οπτικές, ακουστικές και βιωματικές καταγραφές, για περιπτώσεις συλλογικών παιχνιδιών. Επεξεργάστηκα τα στοιχεία των συναντήσεων, απομαγνητοφωνώντας, ανασυνθέτοντας και εντοπίζοντας χαρακτηριστικά σημεία μέσα σε αυτές. Για ακόμα μία φορά όσα προέκυψαν περιήλθαν στο προγενέστερο αρχείο και το συμπλήρωσαν. Μέσα από τα στοιχεία του αρχείου, συνέθεσα χωρικοποιήσεις μοντέλων. Τα μοντέλα ήταν χωρικές δομές και στοιχεία αφηγήσεων στα οποία είχε γίνει αναφορά στις συναντήσεις που επιτελέστηκαν. Η επιτέλεση αυτού του συλλογικού παιχνιδιού, μοιάζει με μία γεννήτρια, στην οποία εισάγω υλικότητα και γραφή για να εξάγω περιγραφές χώρου και σκηνογραφικές αφηγήσεις. Η σύνθεση της αφήγησης δημιουργεί προοπτικές παιχνιδιού και δίνει στο αρχείο χωρικές προεκτάσεις. Συνθέτουμε μία μέθοδο μέσω της οποίας από τα παλαιότερα στοιχεία παράγουμε νέα αποτελέσματα, όταν και όποτε θελήσουμε, μέχρι να κάνουμε παύση. Πρόκειται για μία κυκλική διαδικασία. | el |
heal.abstract | In this quest, I am following a procedure. The procedure goes as follows: I collect findings, which constitutes my archive. The findings are objects or locations. I use the archive that I gather, along with two more tools. Play and scripting. From the mixture of the archive, the scripture and play newer elements are being produced. These newer elements are narrative, scenographic and interactive objects and spaces which, afterwards, I include to the archive by noting, imaging, constructing and/or drawing them. The newer elements are added to the archive. The new archive contains them. The archive is introduced as trigger for play to more people, collectively. There I displayed elements of the archive, taxonomized under a certain manner, with or without rules, to the people that took part in it. In these gatherings fantasies were organized between the players and got morphed as play through the rules that where agreed on site. From these collective practices I kept visual, audial and experiential records , of cases of collective play. I processed the records of the gatherings, by transcripting and recomposing and I located characteristic points in them. Once more whatever came out of this I included it to the archive. I composed models of spatializations from within the elements of the archive. The models where spatial structures and narratives which had been referenced, in the plays that were performed in the gatherings. The performance of this collective play, seems like a generator, in which I input materiality and scripture to output space descriptions and scenographic narratives. The composition of the narrative creates prospects of play and adds to the archive spatial extensions. We compose a method in which, from the older elements we create newer results, whenever and wherever we want, until we take a pause. It is a circular process. | en |
heal.advisorName | Ντάφλος, Κώστας | el |
heal.advisorName | Daflos, Kostas | en |
heal.academicPublisher | Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 84 | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: