HEAL DSpace

Το αρχείο ερέθισμα για παιχνίδι.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μέρμηγκας, Αντώνης el
dc.contributor.author Mermigkas, Antonios en
dc.date.accessioned 2022-11-18T12:08:35Z
dc.date.available 2022-11-18T12:08:35Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56181
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23879
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Παιχνίδι el
dc.subject Αρχείο el
dc.subject Εξερεύνηση el
dc.subject Αφήγηση el
dc.subject Βίωμα el
dc.subject Play en
dc.subject Archive en
dc.subject Exploration en
dc.subject Narrative en
dc.subject Memory en
dc.title Το αρχείο ερέθισμα για παιχνίδι. el
dc.title Archive as trigger for play en
heal.type bachelorThesis
heal.secondaryTitle Χωρικοποίηση συλλογικών φαντασιακών. el
heal.secondaryTitle Spatialization of collective fantasies en
heal.classification Αρχειακές πρακτικές el
heal.classification Παιχνίδι el
heal.classification Σκηνογραφία el
heal.classification Αrchive practices en
heal.classification Scenography en
heal.classification Play en
heal.classification Κολάζ el
heal.classification Collage el
heal.classification Collage fr
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-06-28
heal.abstract Σε αυτή την αναζήτηση, ακολουθώ μία διαδικασία. Η διαδικασία είναι η εξής: Συλλέγω ευρήματα τα οποία αποτελούν το αρχείο μου. Τα ευρήματα είναι αντικείμενα και τοποθεσίες. Χρησιμοποιώ το αρχείο που συγκεντρώνω μαζί με δύο ακόμα εργαλεία. Το παιχνίδι και τη γραφή. Από τη μίξη αρχείου, γραφής και παιχνιδιού παράγονται νεότερα στοιχεία. Τα νεότερα στοιχεία είναι αφηγηματικά, σκηνογραφικά και διαδραστικά αντικείμενα και χώροι τα οποία συγκρατώ στο αρχείο, σημειώνοντας, απεικονίζοντας, κατασκευάζοντας, ζωγραφίζοντας. Τα νεότερα στοιχεία προστίθενται στο αρχείο. Το νέο αρχείο τα περιέχει. Το αρχείο προτείνεται ως ερέθισμα για παιχνίδι σε περισσότερο κόσμο, από κοινού. Εκεί εμφάνισα στοιχεία του αρχείου, ταξινομημένα με κάποιον επιλεγμένο τρόπο, μαζί με κανόνες ή χωρίς, στα άτομα που συμμετείχαν. Στις συναντήσεις οργανώθηκαν φαντασιακά μεταξύ τον παικτών/ριων και πήραν μορφή ως παιχνίδια, μέσω των κανόνων, οι οποίοι συμφωνήθηκαν επί τόπου. Από αυτές τις συμμετοχικές πράξεις κράτησα οπτικές, ακουστικές και βιωματικές καταγραφές, για περιπτώσεις συλλογικών παιχνιδιών. Επεξεργάστηκα τα στοιχεία των συναντήσεων, απομαγνητοφωνώντας, ανασυνθέτοντας και εντοπίζοντας χαρακτηριστικά σημεία μέσα σε αυτές. Για ακόμα μία φορά όσα προέκυψαν περιήλθαν στο προγενέστερο αρχείο και το συμπλήρωσαν. Μέσα από τα στοιχεία του αρχείου, συνέθεσα χωρικοποιήσεις μοντέλων. Τα μοντέλα ήταν χωρικές δομές και στοιχεία αφηγήσεων στα οποία είχε γίνει αναφορά στις συναντήσεις που επιτελέστηκαν. Η επιτέλεση αυτού του συλλογικού παιχνιδιού, μοιάζει με μία γεννήτρια, στην οποία εισάγω υλικότητα και γραφή για να εξάγω περιγραφές χώρου και σκηνογραφικές αφηγήσεις. Η σύνθεση της αφήγησης δημιουργεί προοπτικές παιχνιδιού και δίνει στο αρχείο χωρικές προεκτάσεις. Συνθέτουμε μία μέθοδο μέσω της οποίας από τα παλαιότερα στοιχεία παράγουμε νέα αποτελέσματα, όταν και όποτε θελήσουμε, μέχρι να κάνουμε παύση. Πρόκειται για μία κυκλική διαδικασία. el
heal.abstract In this quest, I am following a procedure. The procedure goes as follows: I collect findings, which constitutes my archive. The findings are objects or locations. I use the archive that I gather, along with two more tools. Play and scripting. From the mixture of the archive, the scripture and play newer elements are being produced. These newer elements are narrative, scenographic and interactive objects and spaces which, afterwards, I include to the archive by noting, imaging, constructing and/or drawing them. The newer elements are added to the archive. The new archive contains them. The archive is introduced as trigger for play to more people, collectively. There I displayed elements of the archive, taxonomized under a certain manner, with or without rules, to the people that took part in it. In these gatherings fantasies were organized between the players and got morphed as play through the rules that where agreed on site. From these collective practices I kept visual, audial and experiential records , of cases of collective play. I processed the records of the gatherings, by transcripting and recomposing and I located characteristic points in them. Once more whatever came out of this I included it to the archive. I composed models of spatializations from within the elements of the archive. The models where spatial structures and narratives which had been referenced, in the plays that were performed in the gatherings. The performance of this collective play, seems like a generator, in which I input materiality and scripture to output space descriptions and scenographic narratives. The composition of the narrative creates prospects of play and adds to the archive spatial extensions. We compose a method in which, from the older elements we create newer results, whenever and wherever we want, until we take a pause. It is a circular process. en
heal.advisorName Ντάφλος, Κώστας el
heal.advisorName Daflos, Kostas en
heal.academicPublisher Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 84
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα