HEAL DSpace

Ανάλυση αποδοχής και ωφελειών από τη θέσπιση ορίου ταχύτητας 30χλμ/ώρα στο οδικό δίκτυο της Αθήνας.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ρούσσου, Στυλιανή el
dc.contributor.author Roussou, Styliani en
dc.date.accessioned 2022-11-21T08:33:46Z
dc.date.available 2022-11-21T08:33:46Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56189
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23887
dc.rights Default License
dc.subject Μείωση ταχύτητας el
dc.subject Ανάλυση κόστους-ωφελειών el
dc.subject Λογιστική παλινδρόμηση el
dc.subject Δεδηλωμένη προτίμηση el
dc.subject 30 χλμ/ώρα el
dc.title Ανάλυση αποδοχής και ωφελειών από τη θέσπιση ορίου ταχύτητας 30χλμ/ώρα στο οδικό δίκτυο της Αθήνας. el
dc.title Cost benefit and acceptance analysis of reducing speed limit in Athens to 30km/h el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συγκοινωνιακή Μελέτη el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-07-15
heal.abstract Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της αποδοχής και των ωφελειών από τη μείωση του ορίου ταχύτητας σε 30 χλμ/ώρα στο αστικό οδικό δίκτυο της Αθήνας. Πιο συγκεκριμένα, εξετάστηκε ποια είναι τα χαρακτηριστικά των κατοίκων που επηρεάζουν τις προτιμήσεις τους ώστε να επιλέξουν ταχύτητα κατά την οδήγηση τους στο αστικό δίκτυο της Αθήνας και κατά πόσο η εφαρμογή της μείωσης του ορίου της ταχύτητας σε 30 χλμ/ώρα είναι ένα μέτρο οικονομικά βιώσιμο σε πέρας 10ετίας. Μετά τον καθορισμό του επιδιωκόμενου στόχου, αναζητήθηκε διεθνής βιβλιογραφία συναφής με το αντικείμενο της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας και εντοπίστηκαν όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Ταυτόχρονα, συντάχθηκε ειδικό ερωτηματολόγιο με σκοπό την συλλογή των απαραίτητων δεδομένων, και χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της δεδηλωμένης προτίμησης με 10 υποθετικά σενάρια χρόνου διαδρομής, κατανάλωσης καυσίμου και πιθανότητας οδικού ατυχήματος. Ακολούθως, για την επεξεργασία των απαντήσεων των ερωτηματολογίων πραγματοποιήθηκε στατιστική ανάλυση, στην οποία αναπτύχθηκαν 2 πρότυπα στατιστικά μοντέλα. Αρχικά, αναπτύχθηκε μοντέλο διωνυμικής λογιστικής παλινδρόμησης, για την επιλογή της μείωσης σε 30 χλμ/ώρα σε όλο το αστικό δίκτυο της Αθήνας εκτός των κύριων αρτηριών και για την επιλογή της μείωσης της ταχύτητας σε 30 χλμ/ώρα σε όλο το αστικό δίκτυο. Έπειτα, αναπτύχθηκαν 3 μοντέλα πολυωνυμικής λογιστικής παλινδρόμησης σχετικά με τα σενάρια που παρουσιάστηκαν στο ερωτηματολόγιο. Τέλος, η κοινωνικοοικονομική ανάλυση έγινε μέσω της μεθόδου της ανάλυσης κόστους ωφελειών. Κατά αυτή τη μέθοδο υπολογιστήκαν με χρονικό ορίζοντα 10ετίας, τα οφέλη που προκύπτουν από την μείωση των ατυχημάτων σε ελαφρά τραυματίες, βαριά τραυματίες, νεκρούς, το κόστος που προκύπτει λόγω της αύξησης του χρόνου διαδρομής και το όφελος από την μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των περιβαλλοντικών επιπτώσεων ( εκπομπές CO2, NOx, PM). Τα μοντέλα και η ανάλυση κόστους ωφελειών παρατίθενται παρακάτω. el
heal.advisorName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Μαυρομάτης, Στέργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 113 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής