dc.contributor.author | Σπυριδάκης, Στυλιανός | el |
dc.contributor.author | Spyridakis, Stylianos | en |
dc.date.accessioned | 2022-11-21T09:05:32Z | |
dc.date.available | 2022-11-21T09:05:32Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56192 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23890 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αεροδυναμική | el |
dc.subject | Μοντελοποίηση | el |
dc.subject | Σχεδιασμός | el |
dc.subject | Οδήγηση | el |
dc.subject | Αεροσκάφος | el |
dc.subject | Aerodynamic | en |
dc.subject | Drone | en |
dc.subject | Modelling | en |
dc.subject | Design | en |
dc.subject | Stirring | en |
dc.title | Μοντελοποίηση και σχεδιασμός συστήματος αδρανειακής οδήγησης μικρών αεροσκαφών με μετατόπιση του κέντρου βάρους. | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Αρχές Μηχανολογικού Σχεδιασμού | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-07-17 | |
heal.abstract | Στην παρούσα εργασία μελετάται η αεροδυναμική συμπεριφορά ενός υπαρκτού και κατασκευασμένου μοντέλου drone με σταθερή πτερύγωση και εξετάζεται η μοντελοποίηση και η κατασκευή μιας διάταξης που θα δίνει τη δυνατότητα ελιγμών κατά την πτήση χωρίς την χρήση ailerons (πηδάλια κλίσεως αέρος). Το παρόν θέμα μελέτης παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον μιας που η χρήση των πτερυγίων μεταβαλλόμενης κλίσης για τα εναέρια οχήματα σταθερής πτερύγωσης μονοπωλεί στη βιομηχανία από τα πρώτα κιόλας μοντέλα ιπτάμενων οχημάτων μέχρι και σήμερα. Στόχος της εργασίας είναι η ανάλυση και ενδεχομένως κατασκευή μιας διάταξης η οποία θα μεταβάλλει το κέντρο βάρους του αεροσκάφους και (όπως θα αναλυθεί παρακάτω) θα υλοποιεί τους πλείστους επιθυμητούς ελιγμούς με μεταβολές εντός του κελύφους του drone χωρίς να υπάρχουν κινούμενες εξωτερικές επιφάνειες. Η επίτευξη αυτού του στόχου θα μπορέσει να οδηγήσει στην κατασκευή ενός μοντέλου επαρκώς αδιαβροχοποιημένου και πιο ανθεκτικού σε φθορές. Ένα drone με αυτές τις προδιαγραφές που δε θα αχρηστεύται και δε θα χρειάζεται αντικατάσταση με μια πτώση στη θάλασσα από κάποιο ισχυρό καιρικό φαινόμενο ή κάποια δυσλειτουργία, εκτιμάται πως θα βρει ποικίλες εφαρμογές στην εμπορική ναυτιλία, στην παρακολούθηση και καταγραφή θαλάσσιων ή χερσαίων εκτάσεων, και άλλες παρεμφερείς χρήσεις. | el |
heal.abstract | In the present paper, we study the aerodynamic behavior of an existing and constructed model drone with fixed wing, and we examine the modeling and construction of a device that will allow maneuvering in flight without the use of ailerons. The present study is of particular interest as the use of ailerons for fixed-wing aerial vehicles monopolizes the industry from the earliest models of flying vehicles to the present day. The aim of the work is to analyze and possibly construct a device that will change the center of gravity of the aircraft and (as will be discussed below) will implement the most desired maneuvers with changes inside the drone hull without moving external surfaces. Achieving this goal will lead to the construction of a model that is sufficiently waterproof and more resistant to damage. A drone with these specifications that will not be obsolete and will not need to be replaced with a drop in the sea by a strong weather phenomenon or a malfunction, is estimated to find a variety of applications in merchant shipping, monitoring, and recording of sea or land, and other similar uses. | en |
heal.advisorName | Σπιτάς, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Προβατίδης, Χριστόφορος | el |
heal.committeeMemberName | Αντωνιάδης, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου. Εργαστήριο Στοιχείων Μηχανών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 118 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: