HEAL DSpace

Σχεδιασμός δικτύου ποδηλατικών διαδρομών με κριτήριο την αξιολόγηση προσβασιμότητας με ποδήλατο

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μπασδέκης, Ευθύμιος el
dc.contributor.author Basdekis, Efthymios en
dc.date.accessioned 2022-11-23T09:07:35Z
dc.date.available 2022-11-23T09:07:35Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56227
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23925
dc.rights Default License
dc.subject Μέθοδος Αξιολόγησης el
dc.subject Προσβασιμότητα el
dc.subject Ποδηλατικό Δίκτυο el
dc.subject Σχεδιασμός el
dc.subject Evaluation Method en
dc.subject Accessibitily el
dc.subject Bicycle Network el
dc.subject Planning el
dc.title Σχεδιασμός δικτύου ποδηλατικών διαδρομών με κριτήριο την αξιολόγηση προσβασιμότητας με ποδήλατο Δ
dc.title Low-stress cycling route network design with bicycle accesibility evaluation el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Χωρική Ανάλυση el
heal.classification Πολεοδομικός Σχεδιασμός el
heal.classification Spatial Analysis en
heal.classification Urban Planning en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-07-21
heal.abstract Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η εφαρμογή μίας μεθόδου αξιολόγησης των οδών, με κριτήριο την προσβασιμότητα τους από ένα μέσο σαν το ποδήλατο. Ως περιοχή μελέτης της εργασίας ορίστηκε σε γενικές γραμμές το κέντρο της Αθήνας, από το Μοναστηράκι μέχρι και το Γκύζη. Αρχικά, πραγματοποιήθηκε συλλογή δεδομένων για τον κάθε δρόμο στην οριοθετημένη περιοχή μελέτης και στην συνέχεια επεξεργασία αυτών, για την εξαγωγή των τελικών επιπέδων εξυπηρέτησης. Από αυτά λαμβάνοντας υπόψη και επιλέγοντας τα κατάλληλα, δημιουργήθηκαν οι εξισώσεις που συνεισφέρουν στην επιλογή οδών, που κρίνονται κατάλληλοι για ποδηλατικό δίκτυο. Αυτή η μέθοδος αξιολόγησης συνδυάζει ήδη γνωστές και χρησιμοποιούμενες μεθόδους με νέες και καινοτόμες ιδέες, προσεγγίζοντας έτσι με άλλη διάσταση τον σχεδιασμό. Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι με την δημιουργία προγράμματος ή λογισμικού για την μέθοδο αυτή, θα δύνανται να επιτευχθεί αυτοματοποίηση, ως ένα βαθμό, της μελέτης και του σχεδιασμού ποδηλατικών δικτύων. el
heal.abstract The purpose of this Diploma Thesis is to apply a route evaluation method, in order to examine the bicycle accessibility in the streets. The center of Athens, from Monastiraki to Gyzi, was defined as the evaluation area in general. Initially, data were collected for each road separately in the demarcated study area, from which the final stress levels were extracted. By taking those into consideration and with a selection of suitable criteria, they contributed to the equation which is responsible of choosing the appropriate roads for the Cycling Route Network. However, this evaluation method combines already known and used methods with new and innovative ideas, leading to the design with a different mentality. Last but not least, it is worth mentioning that with programming, or an application, automation of the studies and the designs of bicycle networks can be achieved, to some extent. en
heal.advisorName Μπακογιάννης, Ευθύμιος el
heal.advisorName Bakogiannis, Efthymios en
heal.committeeMemberName Πηγάκη, Μαρία el
heal.committeeMemberName Δάρρα, Αναστασία el
heal.committeeMemberName Μπακογιάννης, Ευθύμιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 107 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής