dc.contributor.author |
Μπασδέκης, Ευθύμιος
|
el |
dc.contributor.author |
Basdekis, Efthymios
|
en |
dc.date.accessioned |
2022-11-23T09:07:35Z |
|
dc.date.available |
2022-11-23T09:07:35Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56227 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23925 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Μέθοδος Αξιολόγησης |
el |
dc.subject |
Προσβασιμότητα |
el |
dc.subject |
Ποδηλατικό Δίκτυο |
el |
dc.subject |
Σχεδιασμός |
el |
dc.subject |
Evaluation Method |
en |
dc.subject |
Accessibitily |
el |
dc.subject |
Bicycle Network |
el |
dc.subject |
Planning |
el |
dc.title |
Σχεδιασμός δικτύου ποδηλατικών διαδρομών με κριτήριο την αξιολόγηση προσβασιμότητας με ποδήλατο |
Δ |
dc.title |
Low-stress cycling route network design with bicycle accesibility evaluation |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Χωρική Ανάλυση |
el |
heal.classification |
Πολεοδομικός Σχεδιασμός |
el |
heal.classification |
Spatial Analysis |
en |
heal.classification |
Urban Planning |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2022-07-21 |
|
heal.abstract |
Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η εφαρμογή μίας μεθόδου αξιολόγησης των οδών, με κριτήριο την προσβασιμότητα τους από ένα μέσο σαν το ποδήλατο. Ως περιοχή μελέτης της εργασίας ορίστηκε σε γενικές γραμμές το κέντρο της Αθήνας, από το Μοναστηράκι μέχρι και το Γκύζη. Αρχικά, πραγματοποιήθηκε συλλογή δεδομένων για τον κάθε δρόμο στην οριοθετημένη περιοχή μελέτης και στην συνέχεια επεξεργασία αυτών, για την εξαγωγή των τελικών επιπέδων εξυπηρέτησης. Από αυτά λαμβάνοντας υπόψη και επιλέγοντας τα κατάλληλα, δημιουργήθηκαν οι εξισώσεις που συνεισφέρουν στην επιλογή οδών, που κρίνονται κατάλληλοι για ποδηλατικό δίκτυο. Αυτή η μέθοδος αξιολόγησης συνδυάζει ήδη γνωστές και χρησιμοποιούμενες μεθόδους με νέες και καινοτόμες ιδέες, προσεγγίζοντας έτσι με άλλη διάσταση τον σχεδιασμό. Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι με την δημιουργία προγράμματος ή λογισμικού για την μέθοδο αυτή, θα δύνανται να επιτευχθεί αυτοματοποίηση, ως ένα βαθμό, της μελέτης και του σχεδιασμού ποδηλατικών δικτύων. |
el |
heal.abstract |
The purpose of this Diploma Thesis is to apply a route evaluation method, in order to examine the bicycle accessibility in the streets. The center of Athens, from Monastiraki to Gyzi, was defined as the evaluation area in general. Initially, data were collected for each road separately in the demarcated study area, from which the final stress levels were extracted. By taking those into consideration and with a selection of suitable criteria, they contributed to the equation which is responsible of choosing the appropriate roads for the Cycling Route Network. However, this evaluation method combines already known and used methods with new and innovative ideas, leading to the design with a different mentality. Last but not least, it is worth mentioning that with programming, or an application, automation of the studies and the designs of bicycle networks can be achieved, to some extent. |
en |
heal.advisorName |
Μπακογιάννης, Ευθύμιος |
el |
heal.advisorName |
Bakogiannis, Efthymios |
en |
heal.committeeMemberName |
Πηγάκη, Μαρία |
el |
heal.committeeMemberName |
Δάρρα, Αναστασία |
el |
heal.committeeMemberName |
Μπακογιάννης, Ευθύμιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
107 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|