dc.contributor.author | Καφετζόπουλος, Σπυρίδων | el |
dc.contributor.author | Kafetzopoulos, Spyridon | en |
dc.date.accessioned | 2022-11-28T09:25:23Z | |
dc.date.available | 2022-11-28T09:25:23Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56262 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23960 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Περπατησιμότητα (walkability) | el |
dc.subject | Προσβασιμότητα | el |
dc.subject | Μετακίνηση πεζή | el |
dc.subject | Ηλιούπολη | el |
dc.subject | Βιωσιμότητα | el |
dc.title | Χωρική ανάλυση μέτρων προσβασιμότητας και περπατησιμότητας (walkability) σε περιβάλλον GIS δήμου Ηλιούπολης και τρόποι δράσης για Βιώσιμη Αστική κινητικότητα | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Γεωπληροφορική | el |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-06-27 | |
heal.abstract | Η πεζή μετακίνηση αποτελούσε τον βασικό τρόπο μετακίνησής των ανθρώπων ανά τους αιώνες. Από τα μισά του περασμένου αιώνα όμως και μετά, τα οχήματα έγιναν πιο οικονομικά προσβάσιμα επομένως κατέκλισαν τις πόλεις. Αυτή η ταχύτατη αλλαγή στις συνήθειες επηρέασε τον σχεδιασμό τον πόλεων που συνέβαινε ταυτόχρονα. Τα προάστια της πόλης και ειδικά η Ηλιούπολη υποδομήθηκε με κύριο γνώμονα το αυτοκίνητο και όχι τον πεζό, το ποδήλατο ή γενικότερα εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης. Ειδικά τα τελευταία χρόνια όμως κρίνεται απαραίτητη η βελτίωση του επιπέδου της περπατησιμότητας (walkability), η οποία αποτελεί έναν από τους βασικούς στόχους στην αστική πολιτική και προωθούνται αναπλάσεις με βασικό χαρακτηριστικό την βιώσιμη αστική κινητικότητα. Γι’ αυτό το λόγο όλο και περισσότερες έρευνες εστιάζουν στην ανάλυση του βαθμού της περπατησιμότητας (walkability) των πόλεων μελετώντας διάφορες παραμέτρους που την επηρεάζουν και προτείνουν τρόπους βελτίωσης της. Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η χωρική ανάλυση της περπατησιμότητας της Ηλιούπολης, με σκοπό την αξιολόγηση της περιοχής και η ανάλυση προτάσεων για την ανάπτυξη της Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας. Αυτό πραγματοποιήθηκε με τη χρήση Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών (G.I.S) και συγκεκριμένα, το εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε είναι το Microscale Audit of Pedestrian Streetscapes (MAPS) mini. Στη συνέχεια, έγινε αξιολόγηση της περιοχής έχοντας ως κριτήρια τα επίπεδα των πεζοδρομίων, τις συνδέσεις αυτών και γενικότερα την υφιστάμενη κατάσταση του περιβάλλοντος στο οποίο μετακινείται ο πεζός. Τέλος, έγιναν προτάσεις για τον σχεδιασμό μιας περισσότερο βιώσιμης πόλης που παρέχει άνεση και ασφάλεια στο πολίτη κατά τη διάρκεια της μετακίνησης του έτσι ώστε περισσότεροι να επιλέγουν αυτό το τρόπο μετακίνησης αντί των μηχανοκίνητων μέσων. | el |
heal.advisorName | Μπακογιάννης, Ευθύμιος | el |
heal.committeeMemberName | Πηγάκη, Μ. | el |
heal.committeeMemberName | Στάμου, Δ. | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 78 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: