dc.contributor.author | Μωρακέας Δασκαλάκης, Νικόλαος | el |
dc.contributor.author | Morakeas Daskalakis, Nikolaos | en |
dc.date.accessioned | 2022-12-05T09:31:23Z | |
dc.date.available | 2022-12-05T09:31:23Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56345 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24043 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών | el |
dc.subject | Αστική διαπεραστικότητα | el |
dc.subject | Διαδρομές | el |
dc.subject | Απόσταση μετακίνησης | el |
dc.subject | Χρονική διάρκεια μετακίνησης | el |
dc.subject | QGIS | en |
dc.subject | Urban Permeability | en |
dc.subject | Routes | en |
dc.subject | Travel time | en |
dc.subject | Travel distance | en |
dc.title | Ανάπτυξη λογισμικού σε περιβάλλον Γ.Σ.Π. για την εξέταση ανισοτήτων σε χρόνους και αποστάσεις διαδρομών με διαφορετικά μέσα μετακίνησης στο αστικό δίκτυο | el |
dc.title | Software development in G.I.S. environment, for the examination of disparities in travel time and travel distances, between different modes, withing the urban network | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών | el |
heal.classification | Geographic Information Systems | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-07-21 | |
heal.abstract | Αντικείμενο αυτή της διπλωματικής εργασίας αποτελεί η ανάπτυξη λογισμικού σε περιβάλλον Γ.Σ.Π. για την εξέταση ανισοτήτων σε χρόνους και αποστάσεις διαδρομών με διαφορετικά μέσα μετακίνησης, με την χρήση δειγματοληπτικών διαδρομών στο αστικό δίκτυο. Το λογισμικό το οποίο δημιουργήθηκε λειτουργεί ως πρόσθετο «plug-in» του προγράμματος QGIS 3, και η ανάπτυξη του πραγματοποιήθηκε χρησιμοποιώντας την προγραμματιστική γλώσσα Python. Ο υπολογισμός των χρόνων και των αποστάσεων των δειγματοληπτικών διαδρομών πραγματοποιείται μέσω της χρήσης διαδικτυακών υπηρεσιών εύρεσης βέλτιστης διαδρομής «Routing services». Η σύγκριση των διαφορετικών τρόπων μετακινήσεων γίνεται ανάμεσα στο αυτοκίνητο και το περπάτημα, εξετάζοντας τις διαφορές στην απόσταση των διαδρομών, με σκοπό να γίνει αξιολόγηση κατά πόσο τα μέτρα βιώσιμης κινητικότητας όπως οι πεζοδρομήσεις, και άλλα κυκλοφοριακά μέτρα όπως π.χ. οι μονοδρομήσεις, επηρεάζουν την διαπεραστικότητα των μέσων και της φιλτραρισμένη διαπεραστικότητα μιας αστικής περιοχής. Και δεύτερον ανάμεσα στο αυτοκίνητο και τα Μ.Μ.Μ. (μέσα μαζικής μεταφοράς), εξετάζοντας την χρονική διάρκεια των διαδρομών με σκοπό την αξιολόγηση και την διερεύνηση της αποτελεσματικότητας παροχής υπηρεσιών των Μ.Μ.Μ αλλά και της ανταγωνιστικότητας τους απέναντι στην χρήση του ιδιωτικού αυτοκινήτου. Τέλος πραγματοποιήθηκε η εφαρμογή-χρήση του λογισμικού που αναπτύχθηκε, σε διαφορετικές περιοχές ανά τον κόσμο με σκοπό διερεύνηση των δυνατοτήτων του, την ανάδειξη της χρησιμότητας του. | el |
heal.abstract | The subject of this diploma thesis is the development of a software in G.I.S. environment, for the examination of disparities in travel time and travel distances, between different modes, withing the urban network. The software that developed, runs as a QGIS 3 plug-in, and was coded by using Python programming language. Also, the calculation of travel times and travel distances of the sampling routes, occurs completely by using HTTP REST APIs of 3 rd party web routing services. There are two types of transportation mode comparison by the plug-in. The comparison of travel distances between car and walking, in order to assess how much, sustainable mobility measures as pedestrian-only roads, and other traffic measures as one-way roads, affects the permeability and filtered permeability of an urban area. And secondly, the comparison between travel times of car and public transportation modes, to evaluate the effectiveness of public transportation and their competitiveness towards the use of private car. At the end, examples of use of the software were presented, in order to explore its potential, and its usefulness. | en |
heal.advisorName | Μπακογιάννης, Ευθύμιος | el |
heal.committeeMemberName | Πηγάκη, Μαρία | el |
heal.committeeMemberName | Δάρρα, Αθανασία | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 141 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: