HEAL DSpace

Ανάπτυξη λογισμικού σε περιβάλλον Γ.Σ.Π. για την εξέταση ανισοτήτων σε χρόνους και αποστάσεις διαδρομών με διαφορετικά μέσα μετακίνησης στο αστικό δίκτυο

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μωρακέας Δασκαλάκης, Νικόλαος el
dc.contributor.author Morakeas Daskalakis, Nikolaos en
dc.date.accessioned 2022-12-05T09:31:23Z
dc.date.available 2022-12-05T09:31:23Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56345
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24043
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών el
dc.subject Αστική διαπεραστικότητα el
dc.subject Διαδρομές el
dc.subject Απόσταση μετακίνησης el
dc.subject Χρονική διάρκεια μετακίνησης el
dc.subject QGIS en
dc.subject Urban Permeability en
dc.subject Routes en
dc.subject Travel time en
dc.subject Travel distance en
dc.title Ανάπτυξη λογισμικού σε περιβάλλον Γ.Σ.Π. για την εξέταση ανισοτήτων σε χρόνους και αποστάσεις διαδρομών με διαφορετικά μέσα μετακίνησης στο αστικό δίκτυο el
dc.title Software development in G.I.S. environment, for the examination of disparities in travel time and travel distances, between different modes, withing the urban network en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών el
heal.classification Geographic Information Systems el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-07-21
heal.abstract Αντικείμενο αυτή της διπλωματικής εργασίας αποτελεί η ανάπτυξη λογισμικού σε περιβάλλον Γ.Σ.Π. για την εξέταση ανισοτήτων σε χρόνους και αποστάσεις διαδρομών με διαφορετικά μέσα μετακίνησης, με την χρήση δειγματοληπτικών διαδρομών στο αστικό δίκτυο. Το λογισμικό το οποίο δημιουργήθηκε λειτουργεί ως πρόσθετο «plug-in» του προγράμματος QGIS 3, και η ανάπτυξη του πραγματοποιήθηκε χρησιμοποιώντας την προγραμματιστική γλώσσα Python. Ο υπολογισμός των χρόνων και των αποστάσεων των δειγματοληπτικών διαδρομών πραγματοποιείται μέσω της χρήσης διαδικτυακών υπηρεσιών εύρεσης βέλτιστης διαδρομής «Routing services». Η σύγκριση των διαφορετικών τρόπων μετακινήσεων γίνεται ανάμεσα στο αυτοκίνητο και το περπάτημα, εξετάζοντας τις διαφορές στην απόσταση των διαδρομών, με σκοπό να γίνει αξιολόγηση κατά πόσο τα μέτρα βιώσιμης κινητικότητας όπως οι πεζοδρομήσεις, και άλλα κυκλοφοριακά μέτρα όπως π.χ. οι μονοδρομήσεις, επηρεάζουν την διαπεραστικότητα των μέσων και της φιλτραρισμένη διαπεραστικότητα μιας αστικής περιοχής. Και δεύτερον ανάμεσα στο αυτοκίνητο και τα Μ.Μ.Μ. (μέσα μαζικής μεταφοράς), εξετάζοντας την χρονική διάρκεια των διαδρομών με σκοπό την αξιολόγηση και την διερεύνηση της αποτελεσματικότητας παροχής υπηρεσιών των Μ.Μ.Μ αλλά και της ανταγωνιστικότητας τους απέναντι στην χρήση του ιδιωτικού αυτοκινήτου. Τέλος πραγματοποιήθηκε η εφαρμογή-χρήση του λογισμικού που αναπτύχθηκε, σε διαφορετικές περιοχές ανά τον κόσμο με σκοπό διερεύνηση των δυνατοτήτων του, την ανάδειξη της χρησιμότητας του. el
heal.abstract The subject of this diploma thesis is the development of a software in G.I.S. environment, for the examination of disparities in travel time and travel distances, between different modes, withing the urban network. The software that developed, runs as a QGIS 3 plug-in, and was coded by using Python programming language. Also, the calculation of travel times and travel distances of the sampling routes, occurs completely by using HTTP REST APIs of 3 rd party web routing services. There are two types of transportation mode comparison by the plug-in. The comparison of travel distances between car and walking, in order to assess how much, sustainable mobility measures as pedestrian-only roads, and other traffic measures as one-way roads, affects the permeability and filtered permeability of an urban area. And secondly, the comparison between travel times of car and public transportation modes, to evaluate the effectiveness of public transportation and their competitiveness towards the use of private car. At the end, examples of use of the software were presented, in order to explore its potential, and its usefulness. en
heal.advisorName Μπακογιάννης, Ευθύμιος el
heal.committeeMemberName Πηγάκη, Μαρία el
heal.committeeMemberName Δάρρα, Αθανασία el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 141 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα