dc.contributor.author | Βάγιας Κόνου, Επαμεινώνδας Ευστράτιος | el |
dc.contributor.author | Epameinondas Efstratios, Vagias Konou | en |
dc.date.accessioned | 2022-12-05T10:03:01Z | |
dc.date.available | 2022-12-05T10:03:01Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56349 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24047 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Μορφοποιούμενη Πτέρυγα | el |
dc.subject | Μηχανισμός Μορφοποίησης | el |
dc.subject | Αεροδυναμική | el |
dc.subject | Ανάλυση | el |
dc.subject | Σχεδιασμός | el |
dc.subject | Στοιχεία Μηχανών | el |
dc.subject | Morphing Wing | en |
dc.subject | Mechanism | en |
dc.subject | Aerodynamics | en |
dc.subject | Analysis | en |
dc.subject | Design | en |
dc.subject | Machine Elements | en |
dc.title | Ανάλυση και σχεδιασμός μηχανισμού μορφοποίησης γεωμετρίας πτερυγίων μικρών αεροσκαφών | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Αεροναυπηγική | el |
heal.classification | Ανάλυση και Σχεδιασμός Μηχανολογικών Κατασκευών | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-07-20 | |
heal.abstract | Όπως αναφέρεται και στον τίτλο της, η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την ανάλυση και τον σχεδιασμό ενός μηχανισμού μορφοποίησης της γεωμετρίας πτερυγίων μικρών αεροσκαφών. Η διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στον Τομέα Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου και συγκεκριμένα στο εργαστήριο Στοιχείων Μηχανών. Βάση για την εργασία δόθηκε από μοντέλο ‘Drone’ που είχε στην κατοχή του το εργαστήριο. Στόχος της μελέτης είναι, μέσω του σχεδιασμού του παραπάνω αναφερόμενου μηχανισμού μορφοποίησης της γεωμετρίας πτερυγίων να επιτευχθούν αντίστοιχα ή και καλύτερα αεροδυναμικά αποτελέσματα σε σύγκριση με τον κλασικό μηχανισμό των πηδαλίων κλίσης των αεροσκαφών, αυξάνοντας παράλληλα και την αντοχή των πτερυγίων λόγω της μη ύπαρξης εκτιθέμενων μηχανικών μερών στην επιφάνεια τους. Η συγκεκριμένη εργασία ασχολείται με υπολογισμούς σε έναν βαθμό ελευθερίας και συγκεκριμένα με αυτόν της κίνηση ‘Roll’ για την οποία είναι υπεύθυνα τα πηδάλια κλίσης. Επιγραμματικά, η μελέτη αποτελείται από μία αρχική μοντελοποίηση και δοκιμή σε περιβάλλον XFLR5 του γνωστού μοντέλου ‘Drone’ του εργαστηρίου, την μοντελοποίηση και δοκιμή διάφορων πιθανών σχεδιασμών πτερυγίων οι οποίες είναι βασισμένες σε γνωστή αεροτομή NACA, τον αεροδυναμικό τους έλεγχο και εν συνεχεία τον σχεδιασμό του επιθυμητού μηχανισμού μορφοποίησης της πτέρυγας καθώς και τον αναλυτικό σχεδιασμό του. Για την μοντελοποίηση και εκτέλεση όλων των παραπάνω έγινε χρήση λογισμικών τρισδιάστατης σχεδίασης και συγκεκριμένα κατά κύριο λόγω του Solidworks και του Ansys. Τέλος, ένας εν δυνάμει στόχος είναι η δυνατότητα κατασκευής μεγάλου μέρους του σχεδιασμού μέσω της τεχνολογίας 3D Εκτύπωσης. | el |
heal.abstract | As mentioned in its title, this diploma thesis main subject is the analysis and design of a shape-morphing wing mechanism with application in small aircrafts. The diploma thesis was carried out in the Division of Mechanical Design and Automatic Control of the school of Mechanical Engineering of NTUA and specifically in the Machine Elements Laboratory. The basis for the work was given by a Drone model which was in the possession of the Laboratory. Our goal is to achieve, through the design of the above-mentioned mechanism, equivalent or better aerodynamic results compared to the classic operating ailerons of modern aircrafts, as well as improving its durability since there won’t be any mechanical parts exposed on the surface of the morphing wing. This thesis, contains calculations in one degree of freedom and specifically for the one associated with the Roll motion, for which ailerons are responsible. Epigrammatically, our study consists of the modeling in an XFLR5 environment of the known Drone model of the laboratory, the modeling and testing of various possible wing designs based on a known NACA airfoil, their aerodynamic evaluation and then the conceptual design of the desired mechanism as well as its embodiment design. For the modeling and execution of all the above, CAD - CAE design software was used, mainly Solidworks and Ansys. Finally, a potential goal would be for the final design of this thesis to be largely 3D Printable. | en |
heal.advisorName | Σπιτάς, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Προβατίδης, Χριστόφορος | el |
heal.committeeMemberName | Αντωνιάδης, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου. Εργαστήριο Στοιχείων Μηχανών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 122 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: