HEAL DSpace

Κρίσιμοι παράγοντες αυτοδηλούμενης συμπεριφοράς και ασφάλειας των πεζών στην Ελλάδα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ντόντης, Αλέξανδρος el
dc.contributor.author Ntontis, Alexandros en
dc.date.accessioned 2022-12-09T10:23:37Z
dc.date.available 2022-12-09T10:23:37Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56387
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24085
dc.rights Default License
dc.subject Απόψεις οδικής ασφάλειας el
dc.subject Πεζοί el
dc.subject Αυτοδηλούμενη συμπεριφορά el
dc.subject Διωνυμική Λογιστική Παλινδρόμηση el
dc.subject Μοντέλο Δομικών Εξισώσεων el
dc.subject Safety en
dc.subject SEM en
dc.subject Binary Logistics en
dc.subject ESRA en
dc.subject Pedestrians en
dc.title Κρίσιμοι παράγοντες αυτοδηλούμενης συμπεριφοράς και ασφάλειας των πεζών στην Ελλάδα el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συγκοινωνιακά el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-07-15
heal.abstract Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση των κρίσιμων παραγόντων αυτοδηλούμενης συμπεριφοράς και ασφάλειας των πεζών στην Ελλάδα. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, αναπτύχθηκαν δύο μοντέλα Διωνυμικής Λογιστικής Παλινδρόμησης και ένα Μοντέλο Δομικών Εξισώσεων (SEM) αξιοποιώντας δεδομένα από τη δεύτερη έκδοση της έρευνας ESRA (E-Survey on Road Users' Attitudes). Η διάσχιση της οδού μακριά από τη διάβαση των πεζών η οποία βρίσκεται σε απόσταση μικρότερη των 30 μέτρων και η διάσχιση της οδού με ερυθρή ένδειξη του φωτεινού σηματοδότη των πεζών αποτέλεσαν τις δύο εξαρτημένες μεταβλητές των στατιστικών μοντέλων που αναπτύχθηκαν. Ανακαλύφθηκαν και ποσοτικοποιήθηκαν αρκετές στατιστικές σχέσεις που συσχετίζουν αυτές τις δύο μη ασφαλείς αυτοδηλούμενες συμπεριφορές με διάφορες ανεξάρτητες μεταβλητές και πέντε άδηλες μεταβλητές (μοντέλο SEM). Η συνδιακύμανση μεταξύ της διάσχισης της οδού μακριά από τη διάβαση και της διάσχισης της οδού με ερυθρή ένδειξη του σηματοδότη των πεζών είναι θετική και στατιστικά σημαντική υποδηλώνοντας ότι οι πεζοί που παρουσιάζουν τη μία επικίνδυνη συμπεριφορά διάσχισης της οδού είναι πιο πιθανό να παρουσιάσουν και τη δεύτερη επικίνδυνη συμπεριφορά. Τέλος, παρέχονται ορισμένες προτάσεις που θα μπορούσαν να ενισχύσουν την οδική ασφάλεια των πεζών, όπως οι εκστρατείες ευαισθητοποίησης και οι στοχευμένες παρεμβάσεις στην οδική υποδομή. el
heal.advisorName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Μαυρομάτης, Στέργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 61 σ. el
heal.fullTextAvailability false
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής