HEAL DSpace

Αξιακά προτάγματα και συμπεριφορικά μοτίβα, στις εγχαράξεις, στα tags, στα συνθήματα και σε κάθε λογής οπτικά σήματα ή επιγραφές στον σχολικό χώρο

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τσαγδή, Σοφία el
dc.contributor.author Tsagdi, Sofia en
dc.date.accessioned 2022-12-12T07:42:47Z
dc.date.available 2022-12-12T07:42:47Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56398
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24096
dc.rights Default License
dc.subject Πόλωση el
dc.subject Προεξοχή el
dc.subject Πλαισίωση el
dc.subject Οπτική γλώσσα el
dc.subject Εικονικές αναπαραστάσεις el
dc.title Αξιακά προτάγματα και συμπεριφορικά μοτίβα, στις εγχαράξεις, στα tags, στα συνθήματα και σε κάθε λογής οπτικά σήματα ή επιγραφές στον σχολικό χώρο el
heal.type doctoralThesis
heal.classification Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-07-19
heal.abstract Η παρούσα διδακτορική διατριβή επιχειρεί μια χαρτογράφηση των διάφορων εικονικών αναπαραστάσεων, όπως συνθήματα, εγχαράξεις, tags και κάθε λογής οπτικά σήματα, που συναντάμε στο περιβάλλον του σχολείου. Η έρευνα επικεντρώνει το ενδιαφέρον της σε Γυμνάσια του νομού Αττικής και λαμβάνει υπόψη της τα οικονομικά χαρακτηριστικά της κάθε Σχολικής Μονάδας, με σκοπό να διερευνηθούν τυχόν διαφορές ως προς τα χαρακτηριστικά των εικονικών αναπαραστάσρων ανά περιοχή υπαγωγής τού εκάστοτε σχολείου. Η ανάλυση του σύνολου των εικονικών αναπαραστάσεων που εντοπίστηκαν στα σχολεία της παρούσας έρευνας περιλαμβάνει την κατάταξη σε κατηγορίες με βάση την ύπαρξη κειμένου – εικόνας, ανεξάρτητα ή σε συνδυασμό, καθώς και την ταξινόμηση με βάση το περιεχόμενο. Μέρος των εικονικών αυτών αναπαραστάσεων, στις οποίες εντοπίζονται νοήματα αλληλεπίδρασης θεατή - εικονιζόμενου προσώπου, διερευνώνται περαιτέρω στη βάση μια ομάδας εννέα μεταβλητών που σχετίζονται με νοήματα της σύνθεση της εικόνας καθώς και με νοήματα διάδρασης. Όπως προκύπτει από την ανάλυση των αποτελεσμάτων, στους τοίχους του σχολικού περιβάλλοντος του ελληνικού γυμνασίου συναντάμε ένα γλωσσολογικό οικοσύστημα, στο οποίο αφενός επιβεβαιώνεται η κυριαρχία της συνδυστικής χρήσης εικόνας και κειμένου και αφετέρου παρατηρείται η ευρεία προτίμηση εικονικών αναπαραστάσεων που σχετίζονται με την τέχνη. Επίσης διαφαίνονται σημαντικές διαφορές μεταξύ των σχολείων με διαφορετικά οικονομικά χαρακτηριστικά, οι οποίες αφορούν τόσο στο περιεχόμενο ως και στα νοήματα των μηνυμάτων των διαφόρων οπτικών σημάτων.  el
heal.advisorName Θεολόγου, Κώστας el
heal.committeeMemberName Θεολόγου, Κώστας el
heal.committeeMemberName Πουρνάρη, Μαρία el
heal.committeeMemberName Αραμπατζής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Γαζή, Αγγελική el
heal.committeeMemberName Τζαννίνη, Ευγενία el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών. Τομέας Ανθρωπιστικών Κοινωνικών Επιστημών και Δικαίου el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 233 σ. el
heal.fullTextAvailability false
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής