HEAL DSpace

Όριο σε τρείς (ΙΙΙ) πράξεις

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αλεξίου, Ελισάβετ el
dc.contributor.author Δραγανίγου, Λήδα el
dc.contributor.author Ψωμιάδη, Μαρία el
dc.contributor.author Alexiou, Elisavet en
dc.contributor.author Draganigou, Lida en
dc.contributor.author Psomiadi, Maria en
dc.date.accessioned 2022-12-16T07:07:04Z
dc.date.available 2022-12-16T07:07:04Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56460
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24158
dc.rights Default License
dc.subject Τοπίο el
dc.subject Καμίνι el
dc.subject Πετρούπολη el
dc.subject Όριο el
dc.subject Πολιτισμός el
dc.subject Πέτρα el
dc.subject Βιομηχανικό el
dc.subject Petroupoli en
dc.subject kiln el
dc.subject Boundary el
dc.subject Industrial el
dc.subject Stone el
dc.subject Culture el
dc.subject Landscape el
dc.title Όριο σε τρείς (ΙΙΙ) πράξεις el
dc.title Boundary in three (III) acts en
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών.Τομέας Αρχιτεκτονικήw Γλώσσας, Επικοινωνίας και Σχεδιασμού el
heal.type bachelorThesis
heal.secondaryTitle Τοπιακή Διαμόρφωση στα ερείπια του καμινιού της Πετρούπολης el
heal.secondaryTitle Forming the Landscape around the Ruins of the Kiln in Petroupoli en
heal.classification Αρχιτεκτονική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-09-26
heal.abstract Η εν λόγω εργασία αφορά μια τοπιακή διαμόρφωση στην περιοχή που βρίσκεται το ερείπιο του καμινιού της Πετρούπολης. Η συγκεκριμένη περιοχή φιλοξενεί μια σειρά απο στοιχεία που την καθιστούν όριο, όριο σε τρεις πράξεις όπως προαναγγέλει και ο ίδιος ο τίτλος της εργασίας. Οι τρεις αυτές πράξεις είναι τα στοιχεία που συνθέτουν την οριακότητα του τοπίου και συναποτελούν έναν ενδιάμεσο χώρο, χωρίς χρήση. Τα στοιχεία αυτά αφορούν την αντίθεση της πόλης με το βουνό, τη σύγκρουση μεταξύ της υπερτοπικής και της τοπικής κλίμακας που προκύπτει από την ύπαρξη του θεάτρου Πέτρας, καθώς και το τέλος της χρήσης της κατοικίας και την αρχή της εμφάνισης βιομηχανικής χρήσης λόγω του καμινιού. Το θέμα λοιπόν της εργασίας αφορά στη διαχείριση αυτού του πολλαπλού ορίου με στόχο να φιλοξενηθεί η καθημερινότητα της γειτονιάς και τών κατοίκων, καλλιεργώντας στον χρήστη την αυτενέργεια σε σχέση με τον πολιτισμό και την τέχνη, παίρνοντας αφορμή από τη χρήση του θεάτρου. Αξιοποιώντας το βίωμα και την εντύπωση που μας έδωσε η βόλτα μας στο ερείπιο του καμινιού, επιλέγουμε να το παγώσουμε στο χρόνο και να διατηρήσουμε τα ίχνη της φθοράς του, καθιστώντας το παράλληλα επισκέψιμο. ΄Έτσι, οδηγούμαστε στη διαμόρφωση μεταβλητών χώρων – πυρήνων που απορρέουν από το καμίνι , με μικρής κλίμακας μεταλλικές κατασκευές που επαναλαμβανόμενες μπορούν να χρησιμοποιηθούν με διαφορετικούς τρόπους διεγείροντας τη φαντασία του χρήστη. Τα υλικά και η γεωμετρία του καμινιού καθορίζουν την τοποθέτηση των κατασκευών στο χώρο καθώς και τις βασικές ροές εντός της περιοχής, δίνοντας την τελική εικόνα του τοπίου. Οι κατασκευές αυτές, λοιπόν, συνομιλούν με το καμίνι συνθετοντας απο κοινού διαδρομές οι οποίες μπλέκουν την κίνηση και τη στάση, το θεατή και το θέαμα, τον πομπό και το δέκτη. el
heal.sponsor Our project concerns the formation of the landscape around the area of the kiln in Petroupoli, Athens. The area hosts a series of elements that create a boundary, “a boundary in three acts”, as it is characterized by the title of the work itself. These three acts are the elements that compose this boundary and constitute an intermediate, “awkward” space, without use. These elements concern the opposition between the city and the mountain, the conflict between the hyperlocal and the local scale, resulting from the existence of the Petra Theater, as well as the limit of the housing area and the beginning of the industrial use, due to the lime kiln. The theme of the project is therefore the management of this multiple boundary in order to accommodate the everyday life of the neighborhood and its residents and - driven by the existence of the theater - cultivate proactivity in relation to culture and art. Using the experience and the impression of our walk in the area and in the ruin of the kiln, we choose to freeze it in time and preserve the traces of its decay, making it at the same time visitable. Thus, we are led to the formation of variable spaces-cores deriving from the ruin, with small-scale metal structures that can be used repeatedly in different ways, stimulating the imagination of the user. The materials and geometry of the kiln determine the placement of the structures, as well as the basic flows within the area, giving the final image of the landscape. These constructions, converse with the kiln by composing together paths which entangle the spaces of movement and stasis, the spectator and the spectacle, the transmitter and the receiver. en
heal.advisorName Σταυρίδης, Σταύρος el
heal.advisorName Stavridis, Stavros en
heal.academicPublisher Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 149
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής