dc.contributor.author | Λάμπρος, Παναγιώτης | el |
dc.contributor.author | Lampros, Panagiotis | en |
dc.date.accessioned | 2022-12-16T08:55:18Z | |
dc.date.available | 2022-12-16T08:55:18Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56466 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24164 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ηλεκτροκίνηση | el |
dc.subject | Σταθμοί φόρτισης | el |
dc.subject | Ταχυφορτιστές | el |
dc.subject | Μπαταρίες | el |
dc.subject | ΑΠΕ | el |
dc.subject | Electric mobility | en |
dc.subject | Charging stations | en |
dc.subject | Batteries | en |
dc.subject | RES | en |
dc.subject | Fast charger | en |
dc.title | Βέλτιστη σχεδίαση και χωροθέτηση σταθμών φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην Ελλάδα | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Electrical Engineering | el |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-10-06 | |
heal.abstract | Η ενεργειακή κρίση και τα περιβαλλοντικά προβλήματα έχουν ενθαρρύνει την υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων ως εναλλακτικό τρόπο μεταφοράς για την αντικατάσταση των συμβατικών οχημάτων εσωτερικής καύσης. Στην προσπάθεια για την μείωση των ρύπων μέσα στις πόλεις και την μείωση των αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου, η εμφάνιση των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων θεωρείται πολλά υποσχόμενη. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα διαθέτουν μπαταρίες με μεγάλη χωρητικότητα και ως εκ τούτου οι απαιτήσεις φόρτισης είναι μεγάλες. Απαραίτητη προϋπόθεση για τη μετάβαση στον εναλλακτικό αυτόν τρόπο μετακίνησης αποτελεί ο εξοπλισμός του συστήματος μεταφορών με σταθμούς φόρτισης, έτσι ώστε να παρέχεται η δυνατότητα στα ηλεκτρικά οχήματα να κινούνται χωρίς περιορισμούς. Υπάρχει η επιλογή φόρτισης στο σπίτι, αλλά ο χρόνος που απαιτείται είναι μεγάλος. Έτσι, ο σχεδιασμός υποδομών φόρτισης σε πολλά σημεία σε όλη την Ελλάδα με δυνατότητα γρήγορης φόρτισης, καθίσταται επιτακτικός. Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να καθορίσει τις αρχικές απαιτήσεις και τις συνθήκες σκοπιμότητας για σταθμούς φόρτισης PV ισχύος με παράλληλη υποστήριξη από το υπάρχον δίκτυο σε μια αστική περιοχή, και συγκεκριμένα στα δυτικά προάστια του νομού Αττικής, και να τονιστεί η σημασία ενός επιχειρηματικού μοντέλου που μπορεί να επηρεάσει τη συμπεριφορά των χρηστών EV. Δεδομένου ότι η προσέγγιση της ηλεκτροκίνησης είναι σχετικά καινούρια, ενώ από την άλλη η ζήτηση είναι ήδη μεγάλη και ολοένα αυξανόμενη, είναι απαραίτητη η καίρια τοποθέτηση σταθμών φόρτισης ανά την Ελλάδα, ώστε να αποφευχθεί η ανισορροπία φορτίου, η υπερβολική διακύμανση της τάσης αλλά και η βέλτιστη εξυπηρέτηση των οδηγών. Η επίτευξη αυτού επιτυγχάνεται μέσω της ανάλυσης πραγματικών δεδομένων που πραγματεύεται η παρούσα διπλωματική. | el |
heal.advisorName | Ματσόπουλος, Γεώργιος | el |
heal.advisorName | Παπαβασιλείου, Συμεών | el |
heal.committeeMemberName | Παναγόπουλος, Αθανάσιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: