HEAL DSpace

Μελέτη Κόπωσης σε πλοίο Bulk Carrier, βάσει των Common Structural Rules

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τζιώρας, Δημήτριος el
dc.contributor.author Tzioras, Dimitrios en
dc.date.accessioned 2023-01-12T11:12:02Z
dc.date.available 2023-01-12T11:12:02Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56646
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24344
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Συνοριακές Συνθήκες el
dc.subject Μελέτη Κόπωσης el
dc.subject Συσσωρευμένη Βλάβη el
dc.subject Εύρος Τάσης el
dc.subject Μοντελοποίηση el
dc.subject Common Structural Rules en
dc.subject Bulk Carrier en
dc.subject Target Values en
dc.subject Fatigue Life Calculation en
dc.subject Adjustments en
dc.title Μελέτη Κόπωσης σε πλοίο Bulk Carrier, βάσει των Common Structural Rules el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ναυπηγική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-06-15
heal.abstract Περιεχόμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η μελέτη έναντι κόπωσης, ενός πλοίου που μεταφέρει φορτίο χύδην (Bulk Carrier). Αρχικά πραγματοποιείται ο υπολογισμός του εύρους τάσης σε συγκεκριμένες περιοχές του πλοίου με την απλοποιημένη μέθοδο, που αναγράφεται στους κανονισμούς ως «Simplified Stress Analysis». Στη συνέχεια με την μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείων υπολογίζεται εκ νέου το εύρος τάσης για τις ίδιες περιοχές, προκειμένου να γίνει η σύγκριση των αποτελεσμάτων που προκύπτουν από τις δύο μεθόδους. Με την μέθοδο Simplified Stress Analysis μελετώνται οι δύο καταστάσεις Full Load Alternate και Normal Ballast, ενώ με την μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείων ο υπολογισμός αφορά μόνο την κατάσταση Full Load Alternate. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε προκειμένου να πραγματοποιηθεί η παρούσα μελέτη στηρίζεται στους διεθνείς κανονισμούς Common Structural Rules for Oil Tankers and Bulk Carriers 2017. Από τις κατηγορίες των κανονισμών, επειδή η μελέτη επικεντρώνονται στην δυναμική κατάσταση HSM όπου το πλοίο δέχεται τους κυματισμούς μετωπικά, τα αποτελέσματα είναι ενδεικτικά. el
heal.abstract The content of this dissertation is the study against fatigue, of a ship that carries bulk cargo. First the fatigue stress range is calculated for specific areas of the ship, with the Simplified Method, as described at the rules and then with the finite element method the fatigue stress range is recalculated in order to compare the results. With the Simplified Method the conditions, Full Load Alternate and Normal Ballast are studied, while with the finite element method the calculation concerns only the Full Load Alternate condition. The methodology followed to carry out this study is based on the international regulations Common Structural Rules for Oil Tankers and Bulk Carriers 2017. From dynamic load cases described at the regulations, the study focuses on the dynamic HSM condition where the ship receives the waves frontally, thus the fatigue life in years presented in this thesis are only indicative. en
heal.advisorName Σαμουηλίδης, Εμμανουήλ el
heal.committeeMemberName Ανυφαντής, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Βεντίκος, Νικόλαος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θαλάσσιων Κατασκευών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 125 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα