dc.contributor.author | Τζιώρας, Δημήτριος | el |
dc.contributor.author | Tzioras, Dimitrios | en |
dc.date.accessioned | 2023-01-12T11:12:02Z | |
dc.date.available | 2023-01-12T11:12:02Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56646 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24344 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Συνοριακές Συνθήκες | el |
dc.subject | Μελέτη Κόπωσης | el |
dc.subject | Συσσωρευμένη Βλάβη | el |
dc.subject | Εύρος Τάσης | el |
dc.subject | Μοντελοποίηση | el |
dc.subject | Common Structural Rules | en |
dc.subject | Bulk Carrier | en |
dc.subject | Target Values | en |
dc.subject | Fatigue Life Calculation | en |
dc.subject | Adjustments | en |
dc.title | Μελέτη Κόπωσης σε πλοίο Bulk Carrier, βάσει των Common Structural Rules | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ναυπηγική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-06-15 | |
heal.abstract | Περιεχόμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η μελέτη έναντι κόπωσης, ενός πλοίου που μεταφέρει φορτίο χύδην (Bulk Carrier). Αρχικά πραγματοποιείται ο υπολογισμός του εύρους τάσης σε συγκεκριμένες περιοχές του πλοίου με την απλοποιημένη μέθοδο, που αναγράφεται στους κανονισμούς ως «Simplified Stress Analysis». Στη συνέχεια με την μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείων υπολογίζεται εκ νέου το εύρος τάσης για τις ίδιες περιοχές, προκειμένου να γίνει η σύγκριση των αποτελεσμάτων που προκύπτουν από τις δύο μεθόδους. Με την μέθοδο Simplified Stress Analysis μελετώνται οι δύο καταστάσεις Full Load Alternate και Normal Ballast, ενώ με την μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείων ο υπολογισμός αφορά μόνο την κατάσταση Full Load Alternate. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε προκειμένου να πραγματοποιηθεί η παρούσα μελέτη στηρίζεται στους διεθνείς κανονισμούς Common Structural Rules for Oil Tankers and Bulk Carriers 2017. Από τις κατηγορίες των κανονισμών, επειδή η μελέτη επικεντρώνονται στην δυναμική κατάσταση HSM όπου το πλοίο δέχεται τους κυματισμούς μετωπικά, τα αποτελέσματα είναι ενδεικτικά. | el |
heal.abstract | The content of this dissertation is the study against fatigue, of a ship that carries bulk cargo. First the fatigue stress range is calculated for specific areas of the ship, with the Simplified Method, as described at the rules and then with the finite element method the fatigue stress range is recalculated in order to compare the results. With the Simplified Method the conditions, Full Load Alternate and Normal Ballast are studied, while with the finite element method the calculation concerns only the Full Load Alternate condition. The methodology followed to carry out this study is based on the international regulations Common Structural Rules for Oil Tankers and Bulk Carriers 2017. From dynamic load cases described at the regulations, the study focuses on the dynamic HSM condition where the ship receives the waves frontally, thus the fatigue life in years presented in this thesis are only indicative. | en |
heal.advisorName | Σαμουηλίδης, Εμμανουήλ | el |
heal.committeeMemberName | Ανυφαντής, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θαλάσσιων Κατασκευών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 125 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: