dc.contributor.author |
Γουσόπουλος, Φώτιος
|
el |
dc.contributor.author |
Gousopoulos, Fotios
|
en |
dc.date.accessioned |
2023-01-16T10:11:21Z |
|
dc.date.available |
2023-01-16T10:11:21Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56711 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24409 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Υπολογιστική Ρευστομηχανική |
el |
dc.subject |
Αστικές Χαράδρες |
el |
dc.subject |
Μοντέλα τύρβης |
el |
dc.subject |
Διασπορά ρύπων |
el |
dc.subject |
Αστικό περιβάλλον |
el |
dc.subject |
Computational Fluid Dynamics |
en |
dc.subject |
Turbulence Models |
en |
dc.subject |
Urban Canyon |
en |
dc.subject |
Pollutant Dispersion |
en |
dc.subject |
PHOENICS |
en |
dc.title |
Μελέτη διασποράς ρύπων σε αστικές χαράδρες |
el |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
Υπολογιστική Ρευστομηχανική |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2022-09-23 |
|
heal.abstract |
Αστική ή οδική χαράδρα ονομάζουμε την περιοχή που περιβάλλεται απο δύο η περισσότερα κτίρια σε μία πόλη. Οι αστικές χαράδρες αποτελούν σημαντικό αντικείμενο ενασχόλησης των ερευνητών διότι αποτελούν περιοχές στις οποίες δραστηριοποιούνται οι άνθρωποι που ζουν στις πόλεις. Στη συγκεκριμένη εργασίας γίνεται μία βιβλιογραφική ανασκόπηση του φαινομένου της διασποράς ρύπων απο τα αυτοκίνητα στις αστικές χαράδρες. Εν συνεχεία, προσομοιώνεται η ροή εσωτερικά με τη βοήθεια του προγράμματος της υπολογιστικής ρευστομηχανικής PHOENICS και τέλος, δοκιμάζονται διαφορετικά μοντέλα τύρβης προκειμένουν να διαπιστωθεί κατα πόσο επηρεάζονται τα αποτελέσματα της προσομοίωσης. |
el |
heal.advisorName |
Μαρκάτος, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μπούρης, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ριζιώτης, Βασίλειος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
65 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|