HEAL DSpace

Πρόβλεψη αποτελεσμάτων αγώνων μπάσκετ με χρήση τεχνικών μηχανικής μάθησης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αρμενιάκος, Σπυρίδων el
dc.contributor.author Armeniakos, Spyridon en
dc.date.accessioned 2023-01-16T11:01:45Z
dc.date.available 2023-01-16T11:01:45Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56722
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24420
dc.rights Default License
dc.subject Ταξινόμηση el
dc.subject Classification en
dc.subject Επιλογή - Εξαγωγή Χαρακτηριστικών el
dc.subject Μηχανική Μάθηση el
dc.subject Ρύθμιση Υπερπαραμέτρων el
dc.subject Προβλέψεις el
dc.subject Features selection - feature engineering en
dc.subject Machine learning en
dc.subject Hyperparameter Tuning en
dc.subject NBA en
dc.subject Prediction en
dc.subject Sports analytics en
dc.title Πρόβλεψη αποτελεσμάτων αγώνων μπάσκετ με χρήση τεχνικών μηχανικής μάθησης el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μηχανική Μάθηση el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-10-12
heal.abstract Το μπάσκετ αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή αθλήματα παγκοσμίως, με αγώνες να λαμβάνουν χώρα κάθε μέρα σε όλο τον κόσμο. Το γεγονός αυτό βοηθάει στη δημοσιοποίηση πολλών δεδομένων και στατιστικών σχετικά με τους αγώνες και τους παίχτες, όπως είναι το τελικό σκορ, τα ποσοστά ευστοχίας, η θέαση κλπ. Η Μηχανική Μάθηση με τεράστια πρόοδο τα τελευταία χρόνια προσπαθεί να αναλύσει δεδομένα, να τα συσχετίσει και να δημιουργήσει προβλέψεις σχετικά με αυτά. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εύρεση dataset με αγώνες μπάσκετ, η ανάλυσή του, η δημιουργία προβλέψεων με την χρήση Τεχνικών Μηχανικής Μάθησης και Βαθιάς Μάθησης και τέλος η σύγκριση των αποτελεσμάτων των διαφορετικών μεθόδων. el
heal.abstract Basketball is one of the most popular sports in the world, with matches taking place every day all over the world. This fact helps in releasing a lot of data and statistics about matches and players, such as final score, hit rate, viewership, etc. Machine Learning with huge progress in recent years tries to analyze data, correlate it and make predictions about with these. The purpose of this thesis is to find a dataset with basketball games, analyze it and finally create predictions using Machine Learning and Deep Learning techniques and compare the results of the different methods. en
heal.advisorName Ασκούνης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Ασκούνης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Ψαρράς, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Δούκας, Χρυσόστομος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 80 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής