HEAL DSpace

Ανάλυση της επίδρασης των μεθόδων συλλογής δεδομένων στον υπολογισμό της απόδοσης πλοίου σύμφωνα με το ISO 19030

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κόκκινος, Δαναός - Νικόλαος el
dc.contributor.author Kokkinos, Danaos - Nikolaos en
dc.date.accessioned 2023-01-17T11:03:21Z
dc.date.available 2023-01-17T11:03:21Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56737
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24435
dc.rights Default License
dc.subject Απόδοση πλοίου el
dc.subject ΜεθόδΟΙ συλλογής δεδομένων el
dc.subject Πerformance en
dc.subject Μonitoring en
dc.subject Impact of collection methods en
dc.subject ISO 19030 en
dc.title Ανάλυση της επίδρασης των μεθόδων συλλογής δεδομένων στον υπολογισμό της απόδοσης πλοίου σύμφωνα με το ISO 19030 el
dc.title Analysis of the impact of collection methods data in ship's performance calculation according to ISO 19030 en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Performance en
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-11-04
heal.abstract Η μελέτη αυτή αποσκοπεί στον προσδιορισμό της επίδρασης που έχει η συχνότητα δειγματοληψίας στα αποτελέσματα που προκύπτουν από τον υπολογισμό της απόδοσης του πλοίου με την εφαρμογή του ISO 19030. Ως δεδομένα δόθηκαν τέσσερα διαφορετικά σύνολα με διαφορά στο χρονικό βήμα καταγραφής των μετρήσεων (μετρήσεις ανά 24 ώρες, ανά 1 ώρα, ανά 15 λεπτά και ανά 5 λεπτά), ενός φορτηγού πλοίου για το χρονικό διάστημα εννέα μηνών. Στα δεδομένα εφαρμόστηκε το ISO 19030 που σκοπό έχει τον υπολογισμό των αλλαγών στην απόδοση της γάστρας και της έλικας. Οι αλλαγές αυτές οφείλονται αποκλειστικά στη ρύπανση που μολύνει τη γάστρα και την έλικα λόγω του χρόνου λειτουργίας του πλοίου. Αρχικά έγινε η επεξεργασία κάθε συνόλου δεδομένων, εν συνεχεία εφαρμόστηκαν οι διαδικασίες που ορίζει το πρότυπο ώστε να υπολογιστούν οι δείκτες απόδοσης και η αβεβαιότητά τους. Η μελέτη ολοκληρώνεται με μία συγκριτική ανάλυση μεταξύ των διαφορετικών συνόλων δεδομένων προκειμένου να προσδιοριστεί κατά πόσο επηρεάζει τα αποτελέσματα η διαφορετική συχνότητα στην καταγραφή των δεδομένων. el
heal.abstract This study aims to specify the effect of the frequency of sampling at the results from the calculation of the ship’s performance using the ISO 19030. Four data sets were given with only difference the sampling frequency (measurements per 24 hours, per 1 hour, per 15 minutes and per 5 minutes), of a bulk carrier for a specific time period (9 months). The ISO 19030 was used in order to measure changes in hull and propeller performance and calculate a set of basic performance indicators. These changes are due to hull’s and propeller’s pollution on account of ship’ s operation. The first step was the data processing and then the fitting of the ISO 19030 methods. The study is being completed by a comparative analysis between the data sets in order to calculate how the different sampling frequency affects the results when using the ISO 19030. en
heal.advisorName Θεμελής, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Βεντίκος, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Γρηγορόπουλος, Γρηγόρης el
heal.committeeMemberName Θεμελής, Νικόλαος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής