dc.contributor.author |
Κόκκινος, Δαναός - Νικόλαος
|
el |
dc.contributor.author |
Kokkinos, Danaos - Nikolaos
|
en |
dc.date.accessioned |
2023-01-17T11:03:21Z |
|
dc.date.available |
2023-01-17T11:03:21Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56737 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24435 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Απόδοση πλοίου |
el |
dc.subject |
ΜεθόδΟΙ συλλογής
δεδομένων |
el |
dc.subject |
Πerformance |
en |
dc.subject |
Μonitoring |
en |
dc.subject |
Impact of collection methods |
en |
dc.subject |
ISO 19030 |
en |
dc.title |
Ανάλυση της επίδρασης των μεθόδων συλλογής
δεδομένων στον υπολογισμό της απόδοσης
πλοίου σύμφωνα με το ISO 19030 |
el |
dc.title |
Analysis of the impact of collection methods
data in ship's performance calculation according to ISO 19030 |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Performance |
en |
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2021-11-04 |
|
heal.abstract |
Η μελέτη αυτή αποσκοπεί στον προσδιορισμό της επίδρασης που έχει η συχνότητα
δειγματοληψίας στα αποτελέσματα που προκύπτουν από τον υπολογισμό της
απόδοσης του πλοίου με την εφαρμογή του ISO 19030.
Ως δεδομένα δόθηκαν τέσσερα διαφορετικά σύνολα με διαφορά στο χρονικό βήμα
καταγραφής των μετρήσεων (μετρήσεις ανά 24 ώρες, ανά 1 ώρα, ανά 15 λεπτά και ανά
5 λεπτά), ενός φορτηγού πλοίου για το χρονικό διάστημα εννέα μηνών. Στα δεδομένα
εφαρμόστηκε το ISO 19030 που σκοπό έχει τον υπολογισμό των αλλαγών στην
απόδοση της γάστρας και της έλικας. Οι αλλαγές αυτές οφείλονται αποκλειστικά στη
ρύπανση που μολύνει τη γάστρα και την έλικα λόγω του χρόνου λειτουργίας του
πλοίου. Αρχικά έγινε η επεξεργασία κάθε συνόλου δεδομένων, εν συνεχεία
εφαρμόστηκαν οι διαδικασίες που ορίζει το πρότυπο ώστε να υπολογιστούν οι δείκτες
απόδοσης και η αβεβαιότητά τους.
Η μελέτη ολοκληρώνεται με μία συγκριτική ανάλυση μεταξύ των διαφορετικών
συνόλων δεδομένων προκειμένου να προσδιοριστεί κατά πόσο επηρεάζει τα
αποτελέσματα η διαφορετική συχνότητα στην καταγραφή των δεδομένων. |
el |
heal.abstract |
This study aims to specify the effect of the frequency of sampling at the results from
the calculation of the ship’s performance using the ISO 19030.
Four data sets were given with only difference the sampling frequency (measurements
per 24 hours, per 1 hour, per 15 minutes and per 5 minutes), of a bulk carrier for a
specific time period (9 months). The ISO 19030 was used in order to measure changes
in hull and propeller performance and calculate a set of basic performance indicators.
These changes are due to hull’s and propeller’s pollution on account of ship’ s
operation. The first step was the data processing and then the fitting of the ISO 19030
methods.
The study is being completed by a comparative analysis between the data sets in order
to calculate how the different sampling frequency affects the results when using the
ISO 19030. |
en |
heal.advisorName |
Θεμελής, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γρηγορόπουλος, Γρηγόρης |
el |
heal.committeeMemberName |
Θεμελής, Νικόλαος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|