HEAL DSpace

Διερεύνηση λειτουργίας ισόπεδων κυκλικών κόμβων με χρήση μικροσκοπικής προσομοίωσης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κεφάλα, Αντωνία el
dc.contributor.author Kefala, Antonia en
dc.date.accessioned 2023-01-18T10:09:43Z
dc.date.available 2023-01-18T10:09:43Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56747
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24445
dc.rights Default License
dc.subject Συγκοινωνιακή τεχνική el
dc.subject Transportation engineering en
dc.subject Σπειροειδής κυκλικός κόμβος el
dc.subject Μικροσκοπική προσομοίωση el
dc.subject AIMSUN en
dc.subject Κυκλοφοριακός φόρτος el
dc.subject Παράμετρος ευαισθησίας el
dc.subject Μέση καθυστέρηση el
dc.subject Λειτουργική αποδοτικότητα el
dc.subject Turbo roundabout en
dc.subject Microscopic simulation en
dc.subject Traffic flow en
dc.subject Sensitivity factor en
dc.subject Average delay en
dc.subject Operational performance en
dc.title Διερεύνηση λειτουργίας ισόπεδων κυκλικών κόμβων με χρήση μικροσκοπικής προσομοίωσης el
dc.title Investigation of the operational performance of priority level roundabouts using microscopic simulation en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης el
heal.classification Infrastructure and Rural Development en
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-10-24
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την διερεύνηση της λειτουργίας ισόπεδων κυκλικών κόμβων με τη χρήση μικροσκοπικής προσομοίωσης. Σκοπός της έρευνας είναι η αξιολόγηση εναλλακτικών σεναρίων προσομοίωσης σε κυκλικούς κόμβους για την βέλτιστη λειτουργική αποδοτικότητα. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, έγινε χρήση του λογισμικού μικροσκοπικής προσομοίωσης AIMSUN. Η μικροσκοπική προσομοίωση υλοποιήθηκε σε τρεις κυκλικούς κόμβους, στον απλό κυκλικό κόμβο (με μία και δύο λωρίδες αντίστοιχα) και στον σπειροειδή κυκλικό κόμβο, μεταβάλλοντας συγκεκριμένες παραμέτρους. Οι παράμετροι επιρροής που εξετάστηκαν ήταν ο κυκλοφοριακός φόρτος, το ποσοστό κινήσεων δεξιάς στροφής και η παράμετρος ευαισθησίας, η οποία βασίζεται το πρότυπο ακολουθίας οχήματος. Στην επεξεργασία και ανάλυση των αποτελεσμάτων, προσομοιώθηκαν σενάρια για κάθε τιμή των παραμέτρων επιρροής. Παρατηρήθηκε ισχυρή επίδραση της παραμέτρου ευαισθησίας (sensitivity factor) τόσο στη μέση καθυστέρηση, όσο στην μέση ταχύτητα και στον χρόνο μετακίνησης και στους τρεις κυκλικούς κόμβους. Εν κατακλείδι, προέκυψε ο πιο αποτελεσματικός κόμβος, αυτός δηλαδή με την βέλτιστη λειτουργική αποδοτικότητα για όλους τους υπό μελέτη κόμβους. el
heal.abstract This diploma thesis investigates the operational performance of priority level roundabouts using microscopic simulation. The aim of the research is to evaluate alternative simulation scenarios to roundabouts for the ideal operational performance. To achieve this goal, AIMSUN microscopic simulation software was used. The microscopic simulation was performed on three roundabouts, a conventional roundabout (with one and two lanes respectively) and a turbo roundabout, while varying specific predefined traffic influence parameters. The examined parameters were the traffic flow, the right turn’s percentage, and the sensitivity factor, which is based on the car-following model. In processing and analyzing the results, scenarios were simulated for each value of the influence parameters. A severe effect of the sensitivity factor was observed on both average delay, average speed and travel time at three roundabouts. In conclusion, the most efficient node emerged, meaning the one with the best operational performance for all the nodes under study. en
heal.advisorName Σπυροπούλου, Ιωάννα el
heal.advisorName Spyropoulou, Ioanna en
heal.committeeMemberName Ψαριανός, Βασίλειος el
heal.committeeMemberName Psarianos, Vasileios en
heal.committeeMemberName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Kepaptsoglou, Konstantinos en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 142 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής