dc.contributor.author |
Κεφάλα, Αντωνία
|
el |
dc.contributor.author |
Kefala, Antonia
|
en |
dc.date.accessioned |
2023-01-18T10:09:43Z |
|
dc.date.available |
2023-01-18T10:09:43Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56747 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24445 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Συγκοινωνιακή τεχνική |
el |
dc.subject |
Transportation engineering |
en |
dc.subject |
Σπειροειδής κυκλικός κόμβος |
el |
dc.subject |
Μικροσκοπική προσομοίωση |
el |
dc.subject |
AIMSUN |
en |
dc.subject |
Κυκλοφοριακός φόρτος |
el |
dc.subject |
Παράμετρος ευαισθησίας |
el |
dc.subject |
Μέση καθυστέρηση |
el |
dc.subject |
Λειτουργική αποδοτικότητα |
el |
dc.subject |
Turbo roundabout |
en |
dc.subject |
Microscopic simulation |
en |
dc.subject |
Traffic flow |
en |
dc.subject |
Sensitivity factor |
en |
dc.subject |
Average delay |
en |
dc.subject |
Operational performance |
en |
dc.title |
Διερεύνηση λειτουργίας ισόπεδων κυκλικών κόμβων με χρήση μικροσκοπικής προσομοίωσης |
el |
dc.title |
Investigation of the operational performance of priority level roundabouts using microscopic simulation |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης |
el |
heal.classification |
Infrastructure and Rural Development |
en |
heal.language |
en |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2022-10-24 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την διερεύνηση της λειτουργίας ισόπεδων κυκλικών κόμβων με τη χρήση μικροσκοπικής προσομοίωσης. Σκοπός της έρευνας είναι η αξιολόγηση εναλλακτικών σεναρίων προσομοίωσης σε κυκλικούς κόμβους για την βέλτιστη λειτουργική αποδοτικότητα. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, έγινε χρήση του λογισμικού μικροσκοπικής προσομοίωσης AIMSUN. Η μικροσκοπική προσομοίωση υλοποιήθηκε σε τρεις κυκλικούς κόμβους, στον απλό κυκλικό κόμβο (με μία και δύο λωρίδες αντίστοιχα) και στον σπειροειδή κυκλικό κόμβο, μεταβάλλοντας συγκεκριμένες παραμέτρους. Οι παράμετροι επιρροής που εξετάστηκαν ήταν ο κυκλοφοριακός φόρτος, το ποσοστό κινήσεων δεξιάς στροφής και η παράμετρος ευαισθησίας, η οποία βασίζεται το πρότυπο ακολουθίας οχήματος. Στην επεξεργασία και ανάλυση των αποτελεσμάτων, προσομοιώθηκαν σενάρια για κάθε τιμή των παραμέτρων επιρροής. Παρατηρήθηκε ισχυρή επίδραση της παραμέτρου ευαισθησίας (sensitivity factor) τόσο στη μέση καθυστέρηση, όσο στην μέση ταχύτητα και στον χρόνο μετακίνησης και στους τρεις κυκλικούς κόμβους. Εν κατακλείδι, προέκυψε ο πιο αποτελεσματικός κόμβος, αυτός δηλαδή με την βέλτιστη λειτουργική αποδοτικότητα για όλους τους υπό μελέτη κόμβους. |
el |
heal.abstract |
This diploma thesis investigates the operational performance of priority level roundabouts using microscopic simulation. The aim of the research is to evaluate alternative simulation scenarios to roundabouts for the ideal operational performance. To achieve this goal, AIMSUN microscopic simulation software was used. The microscopic simulation was performed on three roundabouts, a conventional roundabout (with one and two lanes respectively) and a turbo roundabout, while varying specific predefined traffic influence parameters. The examined parameters were the traffic flow, the right turn’s percentage, and the sensitivity factor, which is based on the car-following model. In processing and analyzing the results, scenarios were simulated for each value of the influence parameters. A severe effect of the sensitivity factor was observed on both average delay, average speed and travel time at three roundabouts. In conclusion, the most efficient node emerged, meaning the one with the best operational performance for all the nodes under study. |
en |
heal.advisorName |
Σπυροπούλου, Ιωάννα |
el |
heal.advisorName |
Spyropoulou, Ioanna |
en |
heal.committeeMemberName |
Ψαριανός, Βασίλειος |
el |
heal.committeeMemberName |
Psarianos, Vasileios |
en |
heal.committeeMemberName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Kepaptsoglou, Konstantinos |
en |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
142 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|