HEAL DSpace

Μελέτη και εγκατάσταση συστήματος επεξεργασίας θαλασσίου έρματος σε υπάρχον δεξαμενόπλοιο

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κοτολούλης, Ελευθέριος el
dc.contributor.author Kotoloulis, Eleftherios en
dc.date.accessioned 2023-01-18T11:03:51Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56751
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24449
dc.rights Default License
dc.subject BWTS en
dc.subject Δεξαμενόπλοιο el
dc.subject Μετασκευή el
dc.subject Εγκατάσταση el
dc.subject Έρμα el
dc.title Μελέτη και εγκατάσταση συστήματος επεξεργασίας θαλασσίου έρματος σε υπάρχον δεξαμενόπλοιο el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ναυπηγική el
heal.dateAvailable 2024-01-17T22:00:00Z
heal.language el
heal.access embargo
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-10-24
heal.abstract Ο σκοπός της παρούσας Διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση της Μελέτης για την εγκατάσταση Εξοπλισμού Επεξεργασίας θαλασσίου έρματος πάνω σε υπάρχοντα Δεξαμενόπλοιο, αλλά και η εγκατάσταση αυτού. Πρόκειται για μία διαδικασία που περιλαμβάνει όλα τα βήματα που απαιτούνται για να ολοκληρωθεί επιτυχώς μία τέτοιου μεγέθους Μετασκευή σε υπάρχον εν ενεργεία πλοίο σε Ναυπηγείο. Στο πλαίσιο αυτό χρησιμοποιήθηκαν σαν παράδειγμα πληροφορίες που ελήφθησαν από την εταιρία «Sea World Management and Trading Inc.», παρουσιάζοντας το σύστημα της επιλογής τους και τους λόγους που οδήγησαν σε αυτήν. Εισαγωγικά αναφέρονται οι διεθνείς και τοπικοί κανονισμοί κάτω από τους οποίους εντάσσεται η επεξεργασία του θαλασσίου έρματος, ενώ στη συνέχεια, αναλύεται η διαθέσιμη αγορά των κατασκευαστών αλλά και οι διαθέσιμες τεχνολογίες και μεθόδοι για να πληρούνται οι ανωτέρω κανονισμοί. Σε αυτό το σημείο αναλύονται τα κριτήρια επιλογής των Συστημάτων ανάλογα με τις ανάγκες και το προφίλ του Υπάρχοντος Πλοίου από άποψης λειτουργίας και περιοχής δραστηριοποίησης.. Έπειτα, περιγράφεται η εκτίμηση της Διακινδύνευσης ενός ολόκληρου έργου Μετασκευής για την εγκατάσταση, καθώς και η φάση της μελέτης για τις εγκαταστάσεις των εξοπλισμών αυτών σε δεξαμενόπλοιο ιδιοκτησίας της προαναφερθείσας εταιρείας. Επίσης αναλύεται η διαδικασία της Εγκατάστασης του εξοπλισμού πάνω στο πλοίο και της εκπόνησης των ανανεωμένων σχεδίων προς έγκριση από τον Νηογνόμωνα του Πλοίου, αλλά και η προετοιμασία με την προπαρασκευή και εισαγωγή του εξοπλισμού επί του πλοίου από το Ναυπηγείο, κατά την προγραμματισμένη επισκευή του. Τέλος, περιγράφεται η διαδικασία της εγκατάστασης πάνω στο πλοίο και οι τυχόν αλλαγές που πρέπει να συμβούν κατά την διάρκεια της εγκατάστασης σε σχέση με την αρχική μελέτη της εγκατάστασης. Η Διπλωματική Εργασία ολοκληρώνεται με τα συμπεράσματα σχετικά με τον κανονισμό της Επεξεργασίας Έρματος, αλλά και τις προκλήσεις από την ανάγκη εγκατάστασης του εξοπλισμού επί του πλοίου. Οι βασικοί άξονες πάνω στους οποίους προκύπτει η Μετασκευή υπάρχοντος Δεμανενοπλοίου είναι, ο εξοπλισμός να είναι κατά το δυνατόν μικρός και απλός στην χρήση / συντήρηση, αλλά και η μελέτη να επιφέρει κατά το δυνατόν ελάχιστες αλλαγές επί του πλοίου. el
heal.abstract The purpose of this Diplomatic thesis is to examine the Study for the installation of Ballast Water Treatment Equipment on an existing Tanker, as well as its installation process. This is a process that includes all the steps that are required in order to successfully complete a Retrofit of this size on an existing operating vessel at a Shipyard. In this context, information received from the shipping company "Sea World Management and Trading Inc.", which was used as an example, presenting the system of their choice and the reasons that led to it. . As an introduction, the international and local regulations under which the processing of marine ballast is included are mentioned, while then, the available market of manufacturers is analyzed, as well as the available technologies and methods to meet the above regulations. At this point, the criteria for selecting the Systems are analyzed according to the needs and the profile of the Existing Ship in terms of operation and area of operation. Then, the assessment of the Risk of an entire Retrofitting project for the installation is described, as well as the study phase for the installations of these equipments on a tanker owned by the aforementioned company. Also the process of installing the equipment on board the ship and the preparation of the updated plans for approval by the Ship's Classification Society, as well as the preparation with the prefabrication and installation of the equipment on board the ship from the Shipyard, during its planned repair. Finally, the process of the installation on the ship is described and any changes that must occur during the installation in relation to the initial design of the Retrofit project. The Thesis ends up with the conclusions regarding the regulation of Ballast Handling, but also with the challenges from the need to install the equipment on board. The main axes on which the conversion of an existing Tanker vessel are both the equipment to be as small as possible and simple to operate / maintain, but also the Retrofit study to bring about as few changes as possible on the ship. en
heal.advisorName Βεντίκος, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Βεντίκος, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Λυρίδης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Ηλιοπούλου, Ελευθερία el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 111 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής