dc.contributor.author |
Κοτολούλης, Ελευθέριος
|
el |
dc.contributor.author |
Kotoloulis, Eleftherios
|
en |
dc.date.accessioned |
2023-01-18T11:03:51Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56751 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24449 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
BWTS |
en |
dc.subject |
Δεξαμενόπλοιο |
el |
dc.subject |
Μετασκευή |
el |
dc.subject |
Εγκατάσταση |
el |
dc.subject |
Έρμα |
el |
dc.title |
Μελέτη και εγκατάσταση συστήματος επεξεργασίας θαλασσίου έρματος σε υπάρχον δεξαμενόπλοιο |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Ναυπηγική |
el |
heal.dateAvailable |
2024-01-17T22:00:00Z |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
embargo |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2022-10-24 |
|
heal.abstract |
Ο σκοπός της παρούσας Διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση της Μελέτης για την
εγκατάσταση Εξοπλισμού Επεξεργασίας θαλασσίου έρματος πάνω σε υπάρχοντα
Δεξαμενόπλοιο, αλλά και η εγκατάσταση αυτού. Πρόκειται για μία διαδικασία που
περιλαμβάνει όλα τα βήματα που απαιτούνται για να ολοκληρωθεί επιτυχώς μία τέτοιου
μεγέθους Μετασκευή σε υπάρχον εν ενεργεία πλοίο σε Ναυπηγείο. Στο πλαίσιο αυτό
χρησιμοποιήθηκαν σαν παράδειγμα πληροφορίες που ελήφθησαν από την εταιρία «Sea
World Management and Trading Inc.», παρουσιάζοντας το σύστημα της επιλογής τους και τους
λόγους που οδήγησαν σε αυτήν.
Εισαγωγικά αναφέρονται οι διεθνείς και τοπικοί κανονισμοί κάτω από τους οποίους
εντάσσεται η επεξεργασία του θαλασσίου έρματος, ενώ στη συνέχεια, αναλύεται η διαθέσιμη
αγορά των κατασκευαστών αλλά και οι διαθέσιμες τεχνολογίες και μεθόδοι για να πληρούνται
οι ανωτέρω κανονισμοί. Σε αυτό το σημείο αναλύονται τα κριτήρια επιλογής των Συστημάτων
ανάλογα με τις ανάγκες και το προφίλ του Υπάρχοντος Πλοίου από άποψης λειτουργίας και
περιοχής δραστηριοποίησης..
Έπειτα, περιγράφεται η εκτίμηση της Διακινδύνευσης ενός ολόκληρου έργου
Μετασκευής για την εγκατάσταση, καθώς και η φάση της μελέτης για τις εγκαταστάσεις των
εξοπλισμών αυτών σε δεξαμενόπλοιο ιδιοκτησίας της προαναφερθείσας εταιρείας. Επίσης
αναλύεται η διαδικασία της Εγκατάστασης του εξοπλισμού πάνω στο πλοίο και της εκπόνησης
των ανανεωμένων σχεδίων προς έγκριση από τον Νηογνόμωνα του Πλοίου, αλλά και η
προετοιμασία με την προπαρασκευή και εισαγωγή του εξοπλισμού επί του πλοίου από το
Ναυπηγείο, κατά την προγραμματισμένη επισκευή του.
Τέλος, περιγράφεται η διαδικασία της εγκατάστασης πάνω στο πλοίο και οι τυχόν
αλλαγές που πρέπει να συμβούν κατά την διάρκεια της εγκατάστασης σε σχέση με την αρχική
μελέτη της εγκατάστασης. Η Διπλωματική Εργασία ολοκληρώνεται με τα συμπεράσματα
σχετικά με τον κανονισμό της Επεξεργασίας Έρματος, αλλά και τις προκλήσεις από την ανάγκη
εγκατάστασης του εξοπλισμού επί του πλοίου. Οι βασικοί άξονες πάνω στους οποίους
προκύπτει η Μετασκευή υπάρχοντος Δεμανενοπλοίου είναι, ο εξοπλισμός να είναι κατά το
δυνατόν μικρός και απλός στην χρήση / συντήρηση, αλλά και η μελέτη να επιφέρει κατά το
δυνατόν ελάχιστες αλλαγές επί του πλοίου. |
el |
heal.abstract |
The purpose of this Diplomatic thesis is to examine the Study for the installation of Ballast
Water Treatment Equipment on an existing Tanker, as well as its installation process. This is a
process that includes all the steps that are required in order to successfully complete a Retrofit
of this size on an existing operating vessel at a Shipyard. In this context, information received
from the shipping company "Sea World Management and Trading Inc.", which was used as an
example, presenting the system of their choice and the reasons that led to it. .
As an introduction, the international and local regulations under which the processing of
marine ballast is included are mentioned, while then, the available market of manufacturers is
analyzed, as well as the available technologies and methods to meet the above regulations. At
this point, the criteria for selecting the Systems are analyzed according to the needs and the
profile of the Existing Ship in terms of operation and area of operation.
Then, the assessment of the Risk of an entire Retrofitting project for the installation is
described, as well as the study phase for the installations of these equipments on a tanker
owned by the aforementioned company. Also the process of installing the equipment on board
the ship and the preparation of the updated plans for approval by the Ship's Classification
Society, as well as the preparation with the prefabrication and installation of the equipment on
board the ship from the Shipyard, during its planned repair.
Finally, the process of the installation on the ship is described and any changes that must
occur during the installation in relation to the initial design of the Retrofit project. The Thesis
ends up with the conclusions regarding the regulation of Ballast Handling, but also with the
challenges from the need to install the equipment on board. The main axes on which the
conversion of an existing Tanker vessel are both the equipment to be as small as possible and
simple to operate / maintain, but also the Retrofit study to bring about as few changes as
possible on the ship. |
en |
heal.advisorName |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Λυρίδης, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ηλιοπούλου, Ελευθερία |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
111 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|