HEAL DSpace

Πρόβλεψη αποτελέσματος αγώνα ΝΒΑ με τη χρήση Μηχανικής Μάθησης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κετσέας, Σταύρος el
dc.contributor.author Ketseas, Stavros en
dc.date.accessioned 2023-01-23T08:56:09Z
dc.date.available 2023-01-23T08:56:09Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56818
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24516
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) "Επιστήμη Δεδομένων και Μηχανική Μάθηση" el
dc.relation info:eu-repo/NBAGameResultPrediction/EC/FP7/12345 el
dc.rights Default License
dc.subject Μηχανική Μάθηση el
dc.subject Πρόβλεψη el
dc.subject Βαθιά Μάθηση el
dc.subject Δυαδική Ταξινόμηση el
dc.subject Ορθότητα el
dc.subject Machine Learning en
dc.subject Prediction en
dc.subject Deep Learning en
dc.subject Binary Classification en
dc.subject Accuracy en
dc.title Πρόβλεψη αποτελέσματος αγώνα ΝΒΑ με τη χρήση Μηχανικής Μάθησης el
dc.title NBA game result prediction using Machine Learning en
heal.type masterThesis
heal.classification Επιστήμη Δεδομένων el
heal.classification Μηχανική Μάθηση el
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-11-18
heal.abstract Η Μηχανική Μάθηση αποτελεί ένα σύγχρονο τεχνολογικό εργαλείο επεξεργασίας στοιχείων, με στόχο την πρόβλεψη αξιόπιστων αποτελεσμάτων, ϐασισμένη σε ιστορικά γεγονότα. Η κατάλληλη χρήση της, δύναται να εξοπλίσει τη ϕαρέτρα όλων των εμπλεκομένων που απαρτίζουν το άθλημα της καλαθοσφαίρισης, ξεκινώντας από τους παίκτες και τους προπονητές, έως και τους χορηγούς, διευθυντές, αλλά και τους ίδιους τους ϕιλάθλους, καθώς ενισχύει την προβλεπτική τους ικανότητα, η οποία κάλλιστα ϑα μπορούσε να εφαρμοστεί και στον στοιχηματισμό. Το γεγονός αυτό αποτελεί, συνεπώς, πόλο έλξης του ενδιαφέροντος πάσης ϕύσεως εταιρείας στοιχηματισμού αθλητικών γεγονότων. Στην παρούσα διπλωματική εργασία οι αλγόριθμοι Μηχανικής Μάθησης που ϑα εφαρμοστούν είναι οι Logistic Regression, K Neighbors Classifier, Naive Bayes, Decision Tree Classifier, SVM - Linear Kernel, SVM - Radial Kernel, Gaussian Process Classifier, MLP Classifier, Ridge Classifier, Random Forest Classifier, Quadratic Discriminant Analysis, Ada Boost Classifier, Gradient Boosting Classifier, Linear Discriminant Analysis, Extra Trees Classifier, Extreme Gradient Boosting, Light Gradient Boosting Machine και ο CatBoost Classifier. Το πρόβλημα που χρήζει επίλυσης, είναι η δυαδική ταξινόμηση του αποτελέσματος του αγώνα σε νίκη ή ήττα για τη γηπεδούχο ομάδα ή αντίστοιχα για τη ϕιλοξενούμενη. Η επίλυση αυτή είναι απότοκο της κατάλληλης διαχείρισης και επεξεργασίας των ιστορικών δεδομένων, παρελθοντικών αγώνων του ΝΒΑ, με στόχο την ανακάλυψη εκείνων των χαρακτηριστικών ή ακόμη και την κατασκευή νέων, τα οποία ϑα ϐελτιστοποιήσουν στο μέγιστο δυνατό το επιθυμητό αποτέλεσμα. Η μετρική ως προς την οποία ϑα κριθεί η αποτελεσματικότητα της παρούσας εργασίας είναι η ακρίβεια ή accuracy. Στην προσπάθεια αυτή επέκτασης της εργασίας, ϑα δοκιμαστούν και δύο μέθοδοι ϐαθιάς μηχανικής μάθησης, τα LSMT και TCN, καθώς και ένα τεχνητό νευρωνικό δίκτυο ANN. Τέλος, η εργασία αυτή πιθανότατα να αποτελέσει πηγή έμπνευσης σε μελλοντικούς ερευνητές, για πιθανή εφαρμογή της, τόσο σε νέα δεδομένα αγώνων ΝΒΑ, όσο και σε διαφορετικά αθλήματα, αλλά και για περιθώρια ϐελτίωσής της. el
heal.advisorName Στάμου, Γεώργιος el
heal.advisorName Τζούβελη, Παρασκευή el
heal.committeeMemberName Στάμου, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Κόλλιας, Στέφανος el
heal.committeeMemberName Βουλόδημος, Αθανάσιος
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 146 el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής