dc.contributor.author | Κώτσαρης-Ζήβας, Γιώργος | el |
dc.contributor.author | Kotsaris-Zivas, Giorgos | en |
dc.date.accessioned | 2023-01-24T09:26:17Z | |
dc.date.available | 2023-01-24T09:26:17Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56868 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24566 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ελάσματα | el |
dc.subject | Διαμόρφωση ελασμάτων | el |
dc.subject | Πεπερασμένα στοιχεία | el |
dc.subject | Ναυπηγικός χάλυβας | el |
dc.subject | Sheet metal forming | en |
dc.subject | Multi Point Press Forming | en |
dc.subject | ANSYS | en |
dc.subject | Finite Element Analysis | en |
dc.subject | Sheet metal steel plates | en |
dc.title | Μοντελοποίηση της διαμόρφωσης ελασμάτων ναυπηγικού χάλυβα μέσω κάμψης | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Marine Engineering | en |
heal.classification | Ναυτική Μηχανολογία | el |
heal.language | el | |
heal.language | en | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-11 | |
heal.abstract | Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται, με την ανάπτυξη μοντέλου πεπερασμένων στοιχείων η συμπεριφορά ενός ελάσματος από ναυπηγικό χάλυβα κατά την διαμόρφωσή του με χρήση της μεθόδου Multi Point Press Forming. Το βασικό κίνητρο αυτής της εργασίας είναι η διερεύνηση της ιδανικότερης αυτοματοποιημένης μεθόδου διαμόρφωσης μέσω κάμψης της γεωμετρίας ναυπηγικών ελασμάτων που θα αποτελέσει εφαλτήριο για ανάπτυξη της ναυπηγικής βιομηχανίας στην Ευρώπη. Αρχικά διερευνώνται οι συνήθεις και στη συνέχεια οι εξελιγμένες και πρωτοποριακές μέθοδοι διαμόρφωσης μεταλλικών ελασμάτων στην ναυπηγική βιομηχανία. Έπειτα συντίθεται το θεωρητικό υπόβαθρο της μεθόδου Multi Point Press Forming. Δημιουργείται ακολούθως μοντέλο πεπερασμένων στοιχείων για διάταξη ελάσματος και πολλαπλών εμβόλων και εξετάζεται η συμπεριφορά του ελάσματος για διαφορετικές διατάξεις και μέγεθος εμβόλων καθώς και για διαφορετικές ακολουθίες εφαρμογής του φορτίου. Για την υλοποίηση του μοντέλου πεπερασμένων στοιχείων έγινε χρήση του προγράμματος ANSYS 21.8. Ένας εκ των σκοπών της παρούσας εργασίας είναι να αποτελέσει σημείο αναφοράς για μελλοντική διπλωματική εργασία που θα ασχοληθεί με την μοντελοποίηση συστημάτων βελτίωσης της διαδικασίας καθώς και να αποτελέσει υπόβαθρο για μελλοντική πειραματική μελέτη. | el |
heal.abstract | In this thesis, the behavior of a sheet metal steel plate is investigated, during its forming by using the Multi Point Press Forming method, by developing a finite element model. The main motivation of this work is to explore the best ship building sheet metal automated forming method that will trigger the development of the shipbuilding industry in Europe. Firstly, the conventional and then the advanced and innovative methods of sheet metal forming in the shipbuilding industry are investigated. The theoretical background of the Multi Point Press Forming method is then synthesized. A finite element model for a sheet metal steel plate and a matrix of multiple pistons is then generated and the behavior of the sheet metal steel plate for different piston arrangements and piston size as well as for different load application sequences is investigated. ANSYS 21.8 was used to implement the finite element model. One of the purposes of this work is to serve as a reference for a potential future diploma thesis, that will implement the modelling of process improvement systems as well as to provide a background for future experimental stud | en |
heal.advisorName | Τσούβαλης, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Ανυφαντής, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Ζαραφωνίτης, Γεώργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θαλάσσιων Κατασκευών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 98 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: