dc.contributor.author |
Παπαδάκη, Αλίκη
|
el |
dc.contributor.author |
Papadaki, Aliki
|
en |
dc.date.accessioned |
2023-01-24T09:33:21Z |
|
dc.date.available |
2023-01-24T09:33:21Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56870 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24568 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Παιχνίδι Πολλαπλών Παικτών |
el |
dc.subject |
Προγραμματισμός Χειρισμού Γεγονότων |
el |
dc.subject |
Επικοινωνία Δικτύου |
el |
dc.subject |
Pygame |
en |
dc.subject |
Multiplayer |
en |
dc.subject |
Event – Driven Programming |
en |
dc.subject |
Python |
en |
dc.subject |
Monopoly |
en |
dc.subject |
Μονόπολη |
el |
dc.title |
Ανάπτυξη ψηφιακού παιχνιδιού πολλαπλών παικτών σε δικτυακό περιβάλλον |
el |
dc.contributor.department |
Τομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής και Υπολογιστών. Εργαστήριο Συστημάτων Τεχνητής Νοημοσύνης και Μάθησης |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Computer Programming |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2022-10-14 |
|
heal.abstract |
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι ο συνδυασμός ενός από τα πιο γνωστά και αγαπημένα παγκοσμίως επιτραπέζια παιχνίδια, η Monopoly («Μονοπώλιο»), με την ραγδαία εξελισσόμενη και αγαπητή κατηγορία παιχνιδιών που είναι τα βιντεοπαιχνίδια, χρησιμοποιώντας αντικειμενοστραφή προγραμματισμό. Συγκεκριμένα, έγινε επέκταση του σε παιχνίδι πολλών χρηστών βασιζόμενοι στο μοντέλο TCP/IP Εξυπηρετητή – Πελάτη και στον προγραμματισμό υποδοχών. Τέλος, έγινε χρήση της Python 3.9 και της ανερχόμενης στον τομέα, βιβλιοθήκης της, Pygame. |
el |
heal.abstract |
The purpose of this thesis is to combine one of the world's most well-known and beloved board games, Monopoly, with the rapidly evolving and beloved category of games that are video games, using object-oriented programming. In particular, it was extended to a multiplayer game based on the TCP/IP Server – Client model and socket programming. Finally, Python 3.9 and its up-and-coming Pygame library were used. |
en |
heal.advisorName |
Κόλλιας, Στέφανος |
el |
heal.committeeMemberName |
Στάμου, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Καρπούζης, Κώστας |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
65 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|