HEAL DSpace

Implicit Neural Sculpting

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τζάθας, Πέτρος
dc.contributor.author Tzathas, Petros en
dc.date.accessioned 2023-01-26T09:32:35Z
dc.date.available 2023-01-26T09:32:35Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56927
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24625
dc.rights Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ *
dc.subject Surface Representation en
dc.subject Implicit Representations en
dc.subject Digital Sculpting en
dc.subject Markov Chain Sampling en
dc.subject Neural Networks en
dc.subject Αναπαράσταση Επιφάνειας el
dc.subject Πεπλεγμένες Αναπαραστάσεις el
dc.subject Ψηφιακή Γλυπτική el
dc.subject Δειγματοληψία με Μαρκοβιανές Αλυσίδες el
dc.subject Νευρωνικά Δίκτυα el
dc.title Implicit Neural Sculpting en
dc.title Πεπλεγμένη Νευρωνική Γλυπτική el
dc.contributor.department Division of Signals, Control and Robotics el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Computer Vision en
heal.classification Graphics en
heal.classification Όραση Υπολογιστών el
heal.classification Γραφικά el
heal.language el
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-10-31
heal.abstract Τα τελευταία χρόνια, οι πεπλεγμένες αναπαραστάσεις επιφανειών μέσω νευρωνικών δικτύων το οποία κωδικοποιούν την προσημασμένη απόσταση έχουν γίνει δημοφιλείς και έχουν επιτύχει αποτελέσματα αιχμής σε διάφορα προβλήματα (π.χ. αναπαράσταση σχήματος, ανακατασκευή σχήματος). Ωστόσο, σε αντίθεση με τις συμβατικές αναπαραστάσεις, όπως τα πολυγωνικά meshes, η επεξεργασία των πεπλεγμένων αναπαραστάσεων δεν είναι εύκολη και οι υπάρχουσες εργασίες που προσπαθούν να αντιμετωπίσουν αυτό το πρόβλημα είναι εξαιρετικά περιορισμένες. Στην παρούσα διατριβή, προτείνουμε την πρώτη μέθοδο για αποτελεσματική και διαδραστική επεξεργασία συναρτήσεων προσημασμένης απόστασης που εκφράζονται μέσω νευρωνικών δικτύων, επιτρέποντας ελευθερία από τον χρήστη. Εμπνευσμένοι από το λογισμικό τρισδιάστατης γλυπτικής για meshes, χρησιμοποιούμε μία θεώρηση που βασίζεται σε πινέλα η οποία είναι διαισθητική και μπορεί, στο μέλλον, να χρησιμοποιηθεί σε λογισμικό ψηφιακής τέχνης και επιστημονικές εφαρμογές. Για να περιορίσουμε την επιρροή των επιθυμητών παραμορφώσεων της επιφάνειας, ρυθμίζουμε το δίκτυο χρησιμοποιώντας ένα αντίγραφό του για να δειγματίσουμε την επιφάνεια που εκφραζόταν προηγουμένως. Εισάγουμε ένα νέο πλαίσιο για την επεξεργασιών επιφανειών σε στυλ γλυπτικής με αποτελεσματική προσαρμογή των βαρών του δικτύου, σε συνδυασμό με έναν αλγόριθμο για ομοιόμορφη δειγματοληψία επιφανειών. Αξιολογούμε ποιοτικά και ποσοτικά τη μέθοδό μας σε διάφορα διαφορετικά τρισδιάστατα αντικείμενα και κάτω από πολλές διαφορετικές επεξεργασίες. Τα αναφερόμενα αποτελέσματα δείχνουν ξεκάθαρα ότι η μέθοδός μας αποδίδει υψηλή ακρίβεια, όσον αφορά την επίτευξη των επιθυμητών επεξεργασιών, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί τη γεωμετρία εκτός των περιοχών αλληλεπίδρασης. Ο κώδικας είναι διαθέσιμος στην συνοδευτική ιστοσελίδα https://pettza.github.io/3DNS/. el
heal.abstract In recent years, implicit surface representations through neural networks that encode the signed distance have gained popularity and have achieved state-of-the-art results in various tasks (e.g. shape representation, shape reconstruction, and learning shape priors). However, in contrast to conventional shape representations such as polygon meshes, the implicit representations cannot be easily edited and existing works that attempt to address this problem are extremely limited. In the present thesis, we propose the first method for efficient interactive editing of signed distance functions expressed through neural networks, allowing free-form editing. Inspired by 3D sculpting software for meshes, we use a brush-based framework that is intuitive and can, in the future, be used in digital art software and scientific applications. In order to localize the desired surface deformations, we regulate the network by using a copy of it to sample the previously expressed surface. We introduce a novel framework for simulating sculpting-style surface edits with efficient adaptation of network weights, in conjunction with an algorithm for uniform surface sampling. We qualitatively and quantitatively evaluate our method on various different 3D objects and under many different edits. The reported results clearly show that our method yields high accuracy, in terms of achieving the desired edits, while at the same time preserving the geometry outside the interaction areas. Code is provided on the accompanying project website https://pettza.github.io/3DNS/. en
heal.advisorName Μαραγκός, Πέτρος el
heal.advisorName Maragos, Petros en
heal.committeeMemberName Ροντογιάννης, Αθανάσιος el
heal.committeeMemberName Ποταμιανός, Γεράσιμος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Σημάτων, Ελέγχου και Ρομποτικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 132 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα