HEAL DSpace

Εκπαιδευτική πρόταση για την αξιοποίηση των εικονικών πειραμάτων στην διδασκαλία της Φυσικής στο Λύκειο

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μακρής, Νικόλαος
dc.contributor.author Makris, Nikolaos en
dc.date.accessioned 2023-01-26T09:53:21Z
dc.date.available 2023-01-26T09:53:21Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56931
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24629
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση el
dc.subject Εικονικά Πειράματα el
dc.subject Εργαστηριακός Οδηγός el
dc.subject Distance Learning en
dc.subject Virtual Experiments el
dc.subject Laboratory Guide el
dc.subject Συμπληρωματικό Υλικό el
dc.subject Supplementary Material en
dc.subject Εργαστηριακή Διδασκαλία el
dc.subject Lab Teaching en
dc.title Εκπαιδευτική πρόταση για την αξιοποίηση των εικονικών πειραμάτων στην διδασκαλία της Φυσικής στο Λύκειο el
dc.title Educational proposal for the utilization of virtual experiments in the teaching of Physics in High School en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Διδακτική της Φυσικής el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-09-29
heal.abstract Ο σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία ενός εργαστηριακού οδηγού εικονικών πειραμάτων φυσικής για το λύκειο, ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε περιπτώσεις όπου υπάρχει ανάγκη για εξ αποστάσεως εκπαίδευση ή συμπληρωματικά για την υποστήριξη του δια ζώσης πειραματισμού. Αρχικά, πραγματοποιείται μια βιβλιογραφική αναφορά για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, κάνοντας μια ιστορική αναδρομή της καθώς και μια σύντομη περιγραφή των διάφορων μορφών της. Επίσης, συζητιέται η δυνατότητα της πειραματικής διδασκαλίας στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση με τη χρήση εικονικών πειραμάτων. Στην συνέχεια, παρουσιάζεται ο στόχος και το σκεπτικό της έρευνας και παρουσιάζονται τα προγράμματα που χρησιμοποιήθηκαν για την δημιουργία των εικονικών πειραμάτων, τα Interactive Physics, Flashback Express Recorder και Flashback Express 5 Player. Ακολουθεί ο εργαστηριακός οδηγός που δημιουργήθηκε με τα φύλλα εργασίας. Τέλος, περιγράφεται η πιλοτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε σχολεία καθώς και τα αποτελέσματα που προέκυψαν από αυτήν. el
heal.abstract The purpose of this diploma thesis is the creation of a laboratory guide of virtual physics experiments for High School, which can be used in case there is a necessity for distance learning or supplementary for the support of lab experimentation. In the beginning, a bibliographical reference to distance learning is made, by studying its history, alongside a brief description of its different forms. Furthermore, the possibility of lab teaching in distance learning using virtual experiments is discussed. Next, the purpose and the thinking of the thesis is presented along with the computer programs Interactive Physics, Flashback Express Recorder and Flashback Express 5 Player which were used for the creation of the virtual experiments. The laboratory guide follows. Finally comes the description of the pilot research in schools along with the results from said research. en
heal.advisorName Βελέντζας, Αθανάσιος el
heal.committeeMemberName Θεοδώνης, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Παυλοπούλου, Καλλιόπη el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών. Τομέας Φυσικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 151 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα