dc.contributor.author |
Καναβού, Μαρία
|
el |
dc.contributor.author |
Kanavou, Maria
|
en |
dc.date.accessioned |
2023-01-26T10:04:07Z |
|
dc.date.available |
2023-01-26T10:04:07Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56934 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24632 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ανθεκτικότητα |
el |
dc.subject |
Διαχείριση της Κυκλοφορίας |
el |
dc.subject |
Προσαρμοστικός Έλεγχος Πορείας |
el |
dc.subject |
Αυτόματα οχήματα |
el |
dc.subject |
Συνδεδεμένα Ευφυή συστήματα Μεταφορών |
el |
dc.subject |
Μικροσκοπική προσομοίωση |
el |
dc.subject |
Συνεργατικός Έλεγχος Πορείας |
en |
dc.subject |
Traffic Management |
en |
dc.subject |
Cooperative Adaptive Cruise Control |
en |
dc.subject |
Automated vehicles |
en |
dc.subject |
Cooperative Intelligent Transportation Systems |
en |
dc.subject |
Microscopic simulation |
en |
dc.subject |
Resilience |
en |
dc.title |
Επίδραση Ευφυών Συστημάτων Μεταφορών στην Ανθεκτικότητα του Αστικού Οδικού Δικτύου |
el |
dc.title |
Impact of Cooperative Intelligent Transportation Systems to the Resilience of Urban Road Networks |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Transportation engineering |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2022-11 |
|
heal.abstract |
Η ανθεκτικότητα είναι βασικό στοιχείο για τα δίκτυα μεταφορών, καθώς υποδεικνύει την απόδοση του συστήματος υπό ασυνήθιστες συνθήκες και διαταραχές, όπως τα ακραία καιρικά φαινόμενα. Η διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του οδικού δικτύου, προϋποθέτει την ανάπτυξη κατάλληλων στρατηγικών διαχείρισης της κυκλοφορίας, με σκοπό την ενίσχυση της ανθεκτικότητάς του. Τα Συνδεδεμένα Ευφυή Συστήματα Μεταφορών (c-ITS) συντελούν στην αποτελεσματική εφαρμογή τέτοιων στρατηγικών. Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η ανάπτυξη στρατηγικών διαχείρισης της κυκλοφορίας, και η διερεύνηση της επίδρασής τους, στην ανθεκτικότητα του δικτύου. Για το σκοπό αυτό, αναπτύχθηκαν σενάρια διαχείρισης κυκλοφορίας που διαφοροποιούνται ως προς τις στρατηγικές c-ITS και τη σύνθεση της κυκλοφορίας και τη συμμετοχή αυτόματων και συνδεδεμένων οχημάτων στην κυκλοφοριακή ροή. Τα σενάρια αξιολογήθηκαν σε περιβάλλον μικροσκοπικής προσομοίωσης του δικτύου της Αθήνας στο πρόγραμμα προσομοίωσης AIMSUN, που βαθμονομήθηκε με δεδομένα κυκλοφοριακών φόρτων και σηματοδότησης από το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής. Τα αποτελέσματα των διαφορετικών σεναρίων διαχείρισης της κυκλοφορίας, δείχνουν ότι η εφαρμογή των υπηρεσιών c-ITS οδηγεί σε αποτελεσματικότερη διαχείριση του συγκοινωνιακού δικτύου, βελτιώνοντας τις επιδόσεις του και εξυπηρετώντας μεγαλύτερο αριθμό οχημάτων κατά τη διάρκεια των διαταραχών. |
el |
heal.abstract |
Resilience is a vital element for transportation networks, as it indicates the performance of the system under unusual conditions and disturbances, such as extreme weather events. The assurance of the smooth operation of the road network leads to the development of appropriate traffic management strategies, with the aim of strengthening its resilience. Cooperative Intelligent Transport Systems (c-ITS) contribute to the effective implementation of such strategies. The purpose of this Thesis, is the development of traffic management strategies, and the investigation of their effect on the resilience of the network. Hence, traffic management scenarios were developed that differ in terms of c-ITS strategies and traffic composition and the participation of autonomous and connected vehicles in the traffic flow. For this purpose, a microscopic simulation of the Athens network was developed using the simulation program AIMSUN, which was calibrated with traffic and signaling data from the Traffic Management Center of the Attica Region. The results of the different traffic management scenarios, show that the application of c-ITS services leads to a more efficient management of the transportation network, improving its performance and serving a greater number of vehicles during disturbances. |
en |
heal.advisorName |
Ελένη, Βλαχογιάννη |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γκιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|