HEAL DSpace

Αξιολόγηση έκτακτων μέτρων ενίσχυσης των αστικών συγκοινωνιών σε περίοδο πανδημίας και πολιτικών διαχείρισης αστικών συγκοινωνιών μετά την πανδημία

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ταβουλάρης, Νικόλαος el
dc.contributor.author Georgis, Andreas en
dc.date.accessioned 2023-01-26T10:23:40Z
dc.date.available 2023-01-26T10:23:40Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56938
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24636
dc.rights Default License
dc.subject COVID-19 en
dc.subject Timeseries en
dc.subject Public transport en
dc.subject Μέθοδος χρονοσειρών el
dc.subject Πανδημίες el
dc.subject Αστικές συγκοινωνίες el
dc.title Αξιολόγηση έκτακτων μέτρων ενίσχυσης των αστικών συγκοινωνιών σε περίοδο πανδημίας και πολιτικών διαχείρισης αστικών συγκοινωνιών μετά την πανδημία el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συγκοινωνίες el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-11-04
heal.abstract Στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της πανδημίας της Νόσου COVID-19, οι οργανισμοί αστικών συγκοινωνιών καλούνται να ανταποκριθούν με αποτελεσματικότητα και ασφάλεια, αφενός στην απαίτηση ασφαλούς και ακώλυτης μετακίνησης του επιβατικού κοινού και αφετέρου στην μεγάλη ανάγκη προστασίας της δημόσιας υγείας. Ο τρόπος για τη σύζευξη των εν λόγω απαιτήσεων και αναγκών είναι η ανάληψη διαφόρων δράσεων, ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός και να ικανοποιούνται ταυτόχρονα οι επιβατικές ανάγκες μετακίνησης. Στόχος, λοιπόν, της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της ζήτησης για μετακινήσεις στο δίκτυο της ΟΣΥ, τόσο με οικονομετρικά πρότυπα όσο και με τη χρήση χρονοσειρών, για την πόλη της Αθήνας, την περίοδο Ιανουάριος 2020- Ιούλιος 2022. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από το data.gov.gr και αφορούσαν τις ημερήσιες επικυρώσεις μετακίνησης/μετεπιβίβασης σε σταθερές συγκοινωνίες και λεωφορειακές γραμμές. Τα υπόλοιπα στοιχεία συγκεντρώθηκαν από το εργαλείο Government Response Tracker (OxCGRT) του πανεπιστημίου της Οξφόρδης. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι ο δείκτης αυστηρότητας των μέτρων που ελήφθησαν καθώς και ο εβδομαδιαίος αριθμός κρουσμάτων είχαν τη μεγαλύτερη επίδραση στη μεταφορική ζήτηση με δημόσια μέσα. Ειδικότερα, παρατηρήθηκε ότι όσο πιο αυστηροί ήταν οι περιορισμοί και όσο αυξανόταν ο αριθμός των κρουσμάτων, τόσο μειωνόταν ο αριθμός των μέσων εβδομαδιαίων επικυρώσεων των εισιτηρίων. Επίσης, με βάση τις παραπάνω μεταβλητές έγινε πρόβλεψη της εβδομαδιαίας ζήτησης των ΜΜΜ με μοντέλα χρονοσειρών. el
heal.advisorName Βλαχογιάννη, Ελένη
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Γκιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 59 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής