dc.contributor.author |
Ταβουλάρης, Νικόλαος
|
el |
dc.contributor.author |
Georgis, Andreas
|
en |
dc.date.accessioned |
2023-01-26T10:23:40Z |
|
dc.date.available |
2023-01-26T10:23:40Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56938 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24636 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
COVID-19 |
en |
dc.subject |
Timeseries |
en |
dc.subject |
Public transport |
en |
dc.subject |
Μέθοδος χρονοσειρών |
el |
dc.subject |
Πανδημίες |
el |
dc.subject |
Αστικές συγκοινωνίες |
el |
dc.title |
Αξιολόγηση έκτακτων μέτρων ενίσχυσης των
αστικών συγκοινωνιών σε περίοδο πανδημίας
και πολιτικών διαχείρισης αστικών
συγκοινωνιών μετά την πανδημία |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Συγκοινωνίες |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2022-11-04 |
|
heal.abstract |
Στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της πανδημίας της Νόσου COVID-19, οι οργανισμοί
αστικών συγκοινωνιών καλούνται να ανταποκριθούν με αποτελεσματικότητα και
ασφάλεια, αφενός στην απαίτηση ασφαλούς και ακώλυτης μετακίνησης του επιβατικού
κοινού και αφετέρου στην μεγάλη ανάγκη προστασίας της δημόσιας υγείας. Ο τρόπος
για τη σύζευξη των εν λόγω απαιτήσεων και αναγκών είναι η ανάληψη διαφόρων
δράσεων, ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός και να ικανοποιούνται ταυτόχρονα οι
επιβατικές ανάγκες μετακίνησης. Στόχος, λοιπόν, της παρούσας διπλωματικής εργασίας
είναι η διερεύνηση της ζήτησης για μετακινήσεις στο δίκτυο της ΟΣΥ, τόσο με
οικονομετρικά πρότυπα όσο και με τη χρήση χρονοσειρών, για την πόλη της Αθήνας, την
περίοδο Ιανουάριος 2020- Ιούλιος 2022. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από το
data.gov.gr και αφορούσαν τις ημερήσιες επικυρώσεις μετακίνησης/μετεπιβίβασης σε
σταθερές συγκοινωνίες και λεωφορειακές γραμμές. Τα υπόλοιπα στοιχεία
συγκεντρώθηκαν από το εργαλείο Government Response Tracker (OxCGRT) του
πανεπιστημίου της Οξφόρδης. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι ο δείκτης
αυστηρότητας των μέτρων που ελήφθησαν καθώς και ο εβδομαδιαίος αριθμός
κρουσμάτων είχαν τη μεγαλύτερη επίδραση στη μεταφορική ζήτηση με δημόσια μέσα.
Ειδικότερα, παρατηρήθηκε ότι όσο πιο αυστηροί ήταν οι περιορισμοί και όσο αυξανόταν
ο αριθμός των κρουσμάτων, τόσο μειωνόταν ο αριθμός των μέσων εβδομαδιαίων
επικυρώσεων των εισιτηρίων. Επίσης, με βάση τις παραπάνω μεταβλητές έγινε
πρόβλεψη της εβδομαδιαίας ζήτησης των ΜΜΜ με μοντέλα χρονοσειρών. |
el |
heal.advisorName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
|
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γκιοτσαλίτης, Κωνσταντίνος |
|
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
59 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|