dc.contributor.author | Σιλιόγκας, Δημήτριος | el |
dc.contributor.author | Siliogkas, Dimitrios | en |
dc.date.accessioned | 2023-01-27T08:11:03Z | |
dc.date.available | 2023-01-27T08:11:03Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56963 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24661 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Τεχνο-οικονομικά συστήματα” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Επιχειρησιακή αρχιτεκτονική | el |
dc.subject | Πλαίσιο αρχιτεκτονικής | el |
dc.subject | TOGAF | en |
dc.subject | Μέθοδος Ανάπτυξης Αρχιτεκτονικής | el |
dc.subject | Εκπαίδευση Ενηλίκων | el |
dc.subject | Εκπαίδευση Στελεχών | el |
dc.subject | Business Architecture | en |
dc.subject | Architecture Framework | en |
dc.subject | Architectural Development Method | en |
dc.subject | Adult Education | en |
dc.subject | Executive Training | en |
dc.title | Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για το αρχιτεκτονικό πλαίσιο TOGAF | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ TOGAF | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-11-15 | |
heal.abstract | Στην παρούσα εργασία παρέχεται εκπαιδευτικό υλικό για την εκτενής επισκόπηση της έννοιας της «επιχειρησιακής αρχιτεκτονικής», των βασικών στοιχείων που απαιτούνται για την περιγραφή, την κατανόησή και την εφαρμογή της, ενώ ακόμα, παρουσιάζονται τα οφέλη που προκύπτουν σε έναν οργανισμό από την καθιέρωση της. Βασισμένη στην υιοθέτηση του πλαισίου αρχιτεκτονικής TOGAF (The Open Group Architecture Framework), αναπτύσσεται μια αρχιτεκτονική που χρησιμοποιεί τις βέλτιστες πρακτικές, λαμβάνοντας υπόψη τόσο τις τρέχουσες απαιτήσεις, όσο και πιθανές μελλοντικές ανάγκες της επιχείρησης, ενώ ακόμα, αντανακλά τις ανάγκες των ενδιαφερομένων μερών, πετυχαίνοντας την πλησιέστερη δυνατή συνέργεια. Στην εργασία συμπεριλαμβάνεται ελέγχεται αρχικά ο τρόπος εκπαίδευσης και η με-θοδολογία που θα πρέπει να ακολουθηθεί βάσει των προτύπων εκπαίδευσης ενηλίκων και των διαθέσιμων μεθοδολογιών. Γίνεται αρχικά μια σύγκριση των δυο επικρατέ-στερων μεθοδολογιών εκπαίδευση. Γίνεται μια λεπτομερή περιγραφή και των δυο και στη συνέχεια επιλέγεται η επικρατέστερη βάσει των αναγκών της εκπαίδευσης και των εκπαιδευομένων. Επιλέγεται η μεθοδολογία εκπαίδευσης που θα πρέπει να εφαρμοστεί και στη συνέ-χεια παραθέτεται το εκπαιδευτικό υλικό που θα πρέπει να παραδοθεί στους εκπαιδευ-ομένους με τον τρόπο που ορίζει η επιλεγμένη μεθοδολογία εκμάθησης. Λαμβάνεται υπόψη η ιδιαιτερότητα των εκπαιδευομένων και η εκπαιδευτική διαδικασία εστιάζει κυρίως στις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες των εκπαιδευομένων μερών. Σε αυτό το υλικό περιλαμβάνει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ένα στέλεχος μιας επιχείρη-σης έτσι ώστε να μπορέσει να κατανοήσει την TOGAF και στη συνέχεια να μπορέσει να την εφαρμόσει στην επιχειρησιακή στρατηγική της επιχείρησης. Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσει να επιτύχει την οποιαδήποτε αλλαγή της επιχείρησης με τον βέλτιστο τρόπο και τον πιο αποτελεσματικό. Συνεπώς, η μελέτη αυτή συνιστά μια διερευνητική προσπάθεια για την καλύτερη κα-τανόηση του Πλαισίου TOGAF από τα στελέχη των οργανισμών, και πιθανόν, να α-ποτελέσει ένα παράδειγμα εσωτερικής εκπαίδευσης για την εφαρμογή του εν λόγω πλαισίου στον οργανισμό που θα επιλέξει να το εφαρμόσει. | el |
heal.abstract | This Thesis provides the educational material for a comprehensive overview of the concept of "business architecture", the basic elements required to describe, understand and implement it, while also presents the benefits that arise in an on organization. Adopting the TOGAF (The Open Group Architecture Framework) architecture framework, (an architecture developed using the best practices, taking into account both current and potential future business needs, while still reflecting the needs of stakeholders, achieving the closest possible synergy) an effort is made to create a manual. for training an Organizations Executives on the TOGAF (The Open Group Architecture Framework). Initially the way of education and the methodology that should be followed based on the standards of adult Training and the available methodologies, are presented. The training methodology that should be applied is selected. A comparison of the two most prevalent training methodologies is made first. A detailed description of both is given and then the most prevalent one is selected based on the needs of the training and the trainees. The educational material that should be delivered to the trainees is listed in the way defined by the selected learning methodology. The trainees needs is taken into account and the educational process focuses mainly on the needs and peculiarities of the trainees. This material includes all the information that an Executive needs so that he or she can understand TOGAF and then be able to apply it to the business strategy of the company. This way he or she will be able to achieve any change for business in the best and most efficient way. Concluding, this study is an exploratory attempt to better understand the TOGAF Framework by the executives of the organizations, and possibly to be an example of internal training for the implementation of this framework in the organization that will choose to implement it. | en |
heal.advisorName | Ασκούνης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Ασκούνης, Δημήτριος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 171 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: