HEAL DSpace

Συγκριτική αξιολόγηση επίδoσης συστήματος διαχείρισης μαθημάτων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γεωργόπουλος, Θεόδωρος el
dc.contributor.author Georgopoulos, Theodoros en
dc.date.accessioned 2023-01-27T11:08:16Z
dc.date.available 2023-01-27T11:08:16Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/56979
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.24677
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Moodle en
dc.subject Learning management system (LMS) en
dc.subject Performance testing en
dc.subject Load testing en
dc.subject Moodle en
dc.subject Σύστημα διαχείρισης μαθημάτων el
dc.subject Δοκιμή επίδοσης el
dc.subject Δοκιμή φορτίου el
dc.subject Apache JMeter en
dc.title Συγκριτική αξιολόγηση επίδoσης συστήματος διαχείρισης μαθημάτων el
dc.title Benchmarking of a learning management system (LMS) en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Επίδοση υπολογιστικών συστημάτων el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-11-08
heal.abstract Η διαδικασία δοκιμής επίδοσης (performance testing) ενός συστήματος με σκοπό τη μελέτη της απόκρισής του αποτελεί ένα πολύ σημαντικό μέρος της σχεδίασης ενός συστήματος. Με τη δοκιμή επίδοσης προσομοιώνεται η λειτουργία ενός συστήματος και εξετάζεται η συμπεριφορά του όταν αυτό υπόκειται σε κάποιο φορτίο. Μια υποκατηγορία της δοκιμής επίδοσης, αποτελεί η δοκιμή φορτίου (load testing). Με τη διαδικασία της δοκιμής φορτίου προσομοιώνεται η αναμενόμενη συμπεριφορά ενός συστήματος προκειμένου να διαπιστωθεί εάν το σχεδιαζόμενο σύστημα πληροί τις προϋποθέσεις επιθυμητής λειτουργίας. Στην παρούσα διπλωματική εργασία διεξάγεται μια σειρά από τεστ δοκιμής φορτίου στο σύστημα διαχείρισης μαθημάτων Moodle. Τα τεστ σχεδιάζονται με τέτοιο τρόπο, ώστε να προσομοιώνουν την πραγματική συμπεριφορά των χρηστών ενός τέτοιου συστήματος. Έτσι, δοκιμάζεται το σύστημα σε διάφορες αρχιτεκτονικές προκειμένου να μελετηθεί η επίδοσή του αναφορικά με τους χρόνους απόκρισης, αλλά και το μέγιστο πλήθος των ταυτόχρονων χρηστών που μπορεί να αντέξει. Οι αρχιτεκτονικές που μελετώνται είναι εκείνη όπου το Moodle αποτελεί έναν αυτοδύναμο εξυπηρετητή, στη συνέχεια διαχωρίζεται η βάση δεδομένων από το σύστημα για να αποτελέσει μέρος ενός αυτοδύναμου MySQL εξυπηρετητή και τέλος γίνεται η μετάβαση σε σύστημα μιας συστάδας αποτελούμενη από δύο Moodle εξυπηρετητές (Moodle cluster). Επιπλέον, διεξάγονται και οι αναγκαίες βελτιστοποιήσεις που αυξάνουν την επίδοση του συστήματος. Τέλος, συλλέγονται τα αποτελέσματα των δοκιμών και εξάγονται συμπεράσματα σχετικά με την απόκριση του συστήματος. el
heal.abstract The process of performance testing, in order to study a systems response, is a very important part of a system design process. Performance testing simulates the operation of a system and examines its behavior and responsiveness under a particular workload. Load testing is a specific type of performance testing. With load testing, the expected behavior of a system is simulated in order to determine whether the designed system meets the conditions of the desired operation. In this diploma thesis, a series of load tests are carried out in the Moodle learning management system (LMS). The tests are designed in such a way, as to simulate the real behavior of the users of such a system. Thus, the system is tested in various system architectures, in order to study its performance in terms of response time and maximum number of simultaneous users. The studied system architectures are the ones where Moodle is a standalone server based on the LAMP software stack, then the database is separated from the system to become part of a MySQL standalone server and finally a Moodle cluster consisting of two Moodle servers. In addition, necessary system optimizations are done, in order to increase the performance. Finally, the test results are collected and conclusions are made about the system's response. en
heal.advisorName Συκάς, Ευστάθιος el
heal.committeeMemberName Μήτρου, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Ρουσσάκη, Ιωάννα el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 110 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα