HEAL DSpace

Μέλετη στροβιλοϋπερπληρωτών και μοντελοποίησή τους

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Αρετάκης, Νικόλαος el
dc.contributor.author Νάτσης, Παντελής Κ. el
dc.contributor.author Natsis, Pantellis K. en
dc.date.accessioned 2011-12-21T08:10:13Z
dc.date.available 2011-12-21T08:10:13Z
dc.date.copyright 2011-12-20 -
dc.date.issued 2011-12-21
dc.date.submitted 2011-12-20 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/5698
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3284
dc.description χ.α. el
dc.description.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μία γνωριμία με το στροβιλοϋπερπληρωτή. Στα πλαίσια της παρουσίασης, περιγράφονται τα βασικά μέρη από τα οποία αποτελείται και γίνεται προσπάθεια κατηγοριοποιήσεώς τους βάσει των χαρακτηριστικών τους. Επίσης, δίνεται έμφαση στην κατασκευή των μεγάλων στροβιλοϋπερπληρωτών που χρησιμοποιούνται σε ναυτικές εφαρμογές υπερπλήρωσης και παρουσιάζονται οι εξελίξεις που αναπτύχθηκαν για τη βελτιστοποίηση των επιδόσεών τους. Ο σκοπός της εργασίας είναι η μοντελοποίηση του στροβιλοϋπερπληρωτή μέσω της σύζευξής του με ένα ναυτικό κινητήρα. Για το λόγο αυτό, δημιουργήθηκε υπολογιστικός κώδικας για την πρόβλεψη της συμπεριφοράς του συστήματος κινητήρας-στροβιλοϋπερπληρωτής σε λειτουργία στο σημείο σχεδίασης (ονομαστικό φορτίο) και σε λειτουργία εκτός του σημείου σχεδίασης με τη χρήση χαρτών συμπιεστή και στροβίλου. Επίσης, δημιουργήθηκε υπολογιστικός κώδικας για την πρόβλεψη χάρτη ακτινικού συμπιεστή, μέσω μονοδιάστατης ανάλυσης, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο υπολογισμού του πεδίου ροής στο μεσημβρινό επίπεδο και μοντελοποιώντας τις απώλειες της ροής διαμέσω του συμπιεστή με τη χρήση εμπειρικών εξισώσεων. el
dc.description.abstract This thesis is an introduction to the turbocharger. During the presentation, the basic components of which the turbocharger consists of are described with an attempt of categorizing them based on their characteristics. Furthermore, there has been given emphasis in the construction of large turbocharger, used in marine turbocharging applications and the methods that have been developed to optimize their performance. The thesis’ purpose is to model the turbocharger through its conjugation with a marine engine. For this reason, a computational code was created for describing the behavior of the turbocharger and engine operation at design point (nominal load) and at off design point. A computational code is also developed for predicting a radial compressor map by dimensional analysis, using the method of calculating the flow field in the meridian level and modeling the flow losses through the compressor using empirical equations. en
dc.description.statementofresponsibility Παντελής Κ. Νάτσης el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Μέλετη στροβιλοϋπερπληρωτών el
dc.subject Στροβιλοϋπερπληρωτές el
dc.subject Ναυτικοί κινητήρες el
dc.subject Μοντελοποίηση el
dc.subject Study of turbochargers en
dc.subject Turbochargers en
dc.subject Marine engines en
dc.subject Modeling en
dc.title Μέλετη στροβιλοϋπερπληρωτών και μοντελοποίησή τους el
dc.title.alternative Study and modeling of turbochargers en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2011-12-19 -
dc.date.modified 2011-12-20 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Γιαννάκογλου, Κυριάκος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Μαθιουδάκης, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Γιαννάκογλου, Κυριάκος el
dc.contributor.committeemember Αρετάκης, Νικόλαος el
dc.contributor.committeemember Μαθιουδάκης, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Εργαστήριο Θερμικών Στροβιλομηχανών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2011-12-21 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2011-12-21 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής